@Debbyy:gefeliciteerd meid! Ga lekker genieten! @Kikker: zet um op meid! nog even en dan kan je lekker van je kleintje genieten. Hier een kleine update, wij hebben vandaag de kraamweek afgesloten en de kraamverzorgsters waren vandaag voor het laatst, snik.... een heel raar gevoel vond ik. Ga ze morgen nog missen denk ik. En er is dus al weer een week voorbij, tjonge wat gaat dat snel zeg. Nu gaat het gewone leven weer beginnen en daar had ik eigenlijk nog geen zin in. Wil lekker op de bank zitten knuffelen met weza, in plaats van de was te doen en af te wassen en dat soort dingen.... Maar ja het is niet anders....
meiden SUPER BEDANKT VOOR ALLE LIEVE BERICHTJES! Ik en Kay zijn weer lekker thuis.. na idd een helse bevalling maar hij is er eindelijk en hij is ZOOO heerlijk
hallo, hier even een laatste update, na een stormachtige bevalling van krap 3 uur is onze zoon geboren,lekker thuis,3580 gram en is helemaal gezond, het mooiste mannetje van de wereld!Het was wel erg heftig, maar hij is er!
Gefeliciteerd kikker! Lekker genieten van je manneke! Hier rommelt het al een paar nachten. Gisteren naar de vk geweest en die vond het erg jammer voor me dat het niet doorzet. Zie en voel me trouwens ook alsof ik al dik over tijd loop. Volgende week weer naar de gyn & de verloskundige. Hoe is het met de rest van de ladies?
Kikker gefeliciteerd! @ Pinguin: he jammer dat het niet doorzet! Ben benieuwd hoe het volgede week bij de gyn gaat, dan krijg je toch een datum voor inleiding waarschijnlijk? Hier gaat alles zijn gangetje... voel die kleine iets minder, maar volgens mij is ze totaal anders gaan liggen komt het daardoor! (voel haar nog genoeg....)
Pinguin, dan ben jij de volgende die we in de gaten gaan houden : ) Hier rommelt er nog helemaal niets, af en toe mijn darmen...haha (midden in de nacht best trek in eten). Ik heb zelf het gevoel dat mijn ukkie later gaat komen dan verwacht maar ik blijf hopen dat ik rond 11 december mama mag worden. Lola, bij mij voelde het op een gegeven moment ook anders. Zou best door de ligging kunnen komen of doordat ze minder ruimte heeft daarbinnen. De salsa wordt vervangen door schuifelen, althans hier wel...
haha! hier ook hoor! Zolang ik haar voel is t goed @ Pinguin: Hoop voor je dat t doorzet! Ik hoop dat mn ik mn suikers goed kan houden, en de baby niet te snel groeit..
Oh dames! Gisteravond zat ik lekker rustig op de bank voel ik opeens mijn onderrug een beetje zeuren...nou zal wel overgaan dacht ik. Tijdje erna harde buiken die een tikkeltje pijnlijk waren. Ook weleens eerder gehad dus kon er ook wel bij...nog een tijdje erna zowel pijnlijke harde buiken als pijn in onderrug. Stil zitten was geen pretje ik liep puffend te ijsberen door de woonkamer, haha. Zouden dit voorweeen of oefenweeen zijn? Heel ff had ik echt zoiets: this is not a joke! Deed best zeer. Na een uurtje nam het weer af in minder pijnlijke hardebuiken en mijn onderrug deed geen zeer meer. Tijdens de nacht nog wel harde buiken maar ik sta net weer helemaal fris en fruitig op. Zou dit het begin van voorwerk zijn? Kvind het nu wel erg spannend worden...
Ik ben ook wel nieuwsgierig wardi! Hier een rustig dagje. Vrijb eroerd opgestaan en uiteindelijk paracetamol genomen en mn bed weer in gedoken. Dat heeft geholpen. Vanmiddag met zoonlief naar de uroloog geweest en voor de rest eigenlijk niets gehad. Beebje is erg rustig geweest de hele dag maar net een paar flink harde trappen gehad! Morgen 36 weken!
Het is errrrug rustig. Nog wel af en toe pijnlijke harde buiken, maar heel onregelmatig. Ook weer even een zeurende pijn in onderug gehad maar niet meer zoals gisteravond. Kleine uk is mama aan het pesten geloof ik...
Hier ook alles ok. Slaap slecht en we zijn hier in huis allemaal grieperig maar voor de rest gaat het lekker.
Oh vervelend dat jullie allemaal wat grieperig zijn! Dat slechte slapen trouwens ook! Ik had ook een periode en nu heb ik al 2 dagen heerlijk geslapen, voel me meteen stukken beter!