Bij mij gaat het met slapen op en af eigenlijk. Dan weer een paar dagen goed, dan weer een paar dagen dat ik uren wakker lig. Ik moet dinsdag naar de gyn voor een groeiecho. Ben eigenlijk een beetje angstig. heb het idee dat dit kindje veel groter is dan dat Quinn was en hij was 8 pond met 36+3 Inderdaad een mooie tatoo! Ik heb een kleintje op mijn rug maar heb er geen foto's van. Ik duik mn bedje even in. Quinn slaapt ook net dus kan ik ook even plat! fijne dag!
Thx! Nu hopen dat ie ook een beetje mooi blijft,haha! oei...nou maar hopen dat t geen 10 ponder word dan.. Ik hoop dat ik ook nog een groei-echo krijg..ivm met zwangerschapssuiker, vorige echo liep ik goed qua groei.. maar heb ook t gevoel dat t een grote baby gaat worden..
Halllo meiden! Hier een berichtje van mama Debby Echt meiden ik ben zoooo vreselijk in de wolken...kan 't niet uitleggen. Ik heb ook een wolk van een baby die al vanaf dag 1 doorslaapt snachts van 01.00 tot 07.00 De bevalling was zwaar......echt heftiger allemaal als ik verwacht had. De harde buiken en onrustige buik begonnen zondagmiddag rond een uurtje of 15.00. Om 21.00 is de VK geweest en alles zat potdicht geen ontsluiting helemaal niks. Weer vals alarm dacht ik dus. De hele nacht wel wat aan het rommelen geweest...wat menstruatie krampen maar dacht nou....het is niks dus het is nu ook niks. Ik was zwaar teleurgesteld en had me al voorgenomen om tot 42 weken op bed te blijven Om 11.55 lag ik nog in bed....en ineens voelde ik POK. Vliezen gebroken Jeeeeej nu kon het echte werk gaan beginnen. Om 13.00 begonnen de echte weeen (geloof me je weet wanneer het serieus word ben ik nu achter ) en rond 18.00 hield ik het echt niet meer. VK weer geweest en ik had pas 4 CM Ik schrok me dood en wist dat ik het niet ging trekken. VK heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar aangekomen bleek ik al 6 CM te hebben. Ze legde me uit wat een ruggenprik inhield en ineens was ik doodsbenauwd ervoor dus heb er toch vanaf gezien. Na een flinke weeenstorm van 20.00 tot 21.45 mocht ik eindelijk gaan persen wat een opluchting zeg! Ze is om 22.43 geboren. Heb helaas wel een totaal reptuur (of hoe schrijf je dat) ben dus volledig uitgescheurd maar wat wil je met een kind van 52 CM en 7 1/2 pond Ben dus nog flink aan het revalideren hahahaha Sinds vandaag gaat t een stuk beter allemaal. Demi is echt heeeeeeeeelemaal geweldig. Ze huilt amper...drinkt als een gek en slaapt onwijs goed. Ik zou even kijken of het lukt om een foto te plaatsen. Iedereen nog sterkte met de laatste loodjes...en iedereen die bevallen is GEFELICITEERD! Ennuh......het is waar wat ze zeggen......het is het 10000000000% waard Groetjes een heeeeeeeele trotse mama
Wat is het hier rustig meiden! Debby het klinkt als een heftige bevalling meis. Ik krijg rillingen van het idee van een totaal ruptuur. Brrrr Hoop dat het gauw geneest en je je weer lekker tiptop voelt! Doet je meisje het goed? Hier gisteren een groeiecho gehad. Het is een beetje vaag allemaal, maar doordat het hoofdje niet echt goed gemeten kon worden twijfelen ze aan de meting dmv de echo. Daar kwam een gewicht van 3600-3800 gram uit. Handmatig voelend zeggen zowel de gyn als de vk dat het kindje al minimaal 8 pond moet zijn. Het zal dus een verassing blijven! Ik ben nu overgenomen door de gyn, maar blijf ook bij de vk lopen, omdat ik als ik 37 weken ben gewoon met mijn vk mag bevallen in het ziekenhuis. Behalve als ik word ingeleid. Volgende week dinsdag moet ik weer naar de gyn en gaan ze me toucheren en eventueel strippen. Woensdag weer naar de vk en als t strippen van de gyn niet heeft geholpen doen zij het nog een keer. Met 38 weken zullen ze me gaan inleiden, maar ik hoop dat het kindje zich eerder aankondigd. Heel verhaal weer , maar dan zijn jullie up to date Wardi hoe is het met jou ? Je bent al een tijdje niet meer geweest, ben je soms al bevallen?
hoi mag ik er ook bij? ff in kort mijn verhaaltje al denk ik dat de kleine toch gehaald gaat worden door keizersnede inverband met onvolkomen stuitligging vrijdag krijg ik weer groei echo en smiddags praten met eigen gyn ons kleintje wilde met 33 weken al komen heb dus longrijping en 2 soorten weeremmers gehad want de eerste hielpt niet na 5 dagen na huis voledig bed rust tot wanneer die komen gaat. het rommelt gewoon heel erg veel last me baarmoeder was 2,5 cm verkort en stond al 2 vingers open verlies daardoor ook veel dagen slijm met bloed gemengt . maar word het voor 37 week geboren dan wil ik stuitbevalling proberen als het verantwoord is volgens de gyn en na 37 week keizersnede aan de hand van de groei echo beslis ik uiteindelijk wat het word. ze zeggen dat ons kleintje bij 37 weken al 6 en halve pond a 7 pond is we zullen vrijdag eens zien.
Hi ladies! Even een kort berichtje van mij. Afgelopen zondag was mijn man weer thuis na een lange afwezigheid dus ik had even geen oog voor internet : D Ben wat drukkies met het in orde maken van de laatste dingen. Verder geen teken van een bevalling hier, geen oefenweeen meer te bekennen. Nog wel regelmatig harde buiken maar verder voel ik me wel tiptop. Ben alleen de afgelopen dagen eenbeetje te druk bezig geweest en heb nu weer meer last van mijn bekken. Dus hoop dat ik maar weer rustig aan ga doen (is zo moeilijk als je allerlei leuke dingetjes te doen hebt) Succes voor degenen bij wie het rommelt, ik kom gauw weer lezen en schrijven! Groetjes
@ Debby: wow! wat een verhaal! Heftig! En wat een schatje! Ze is echt heel mooi! @ Wardi: Jammer, maar t gaat vast niet lang meer duren, nog even volhouden @ Bengeltje: Oei! Heftig allemaal! gelukkig zit ze nog veilig in je buik! En hopelijk blijft ze daar ook nog lekker zitten tot 37 weken! @ pinguin72: Fijn dat je ook nog bij je VK mag blijven! Nou maar hopen dat ze met 37 weken vanzelf komt! Hier niet heel veel gebeurd, wel een keer in paniek geweest omdat ik de baby een hele dag weinig voelde, ben voor de zekerheid maar naar het ziekenhuis gegaan omdat ik het toch niet vetrouwde, ik aan de ctg, en wat denk je....gaat ze gelijk tegen die dopler achtige dingen schoppen Hartfilmpje zag er mooi uit nog snel een echo gemaakt of ze helemaal goed lag, ligt erg laag met haar hoofd maar nog niet helemaal vast in bekken. Vandaag nog even terug voor een ctg voor de zekerheid. Verder heb ik de hele nacht knallende hoofdpijn gehad...kon er gewoon niet van slapen Nou dat was t weer!
ja stresskip hellaas had ik me een andere einde voor gersteld al is deze zwangerschap helemaal niet vlekkenloos verlopen. veder is het een hij whahha ja hij zit er nog wle maar denk echt niet voor lang morgen moet ik voor groei echo en smiddags gesprek over eventuele keizersnede of stuitbevalling wat verantwoord is aan de hand van de groei echo en wat ik wil ja dat je de kleine iets minder voel heb ik niet echt als ik naar ziekenhuis voor ctg ga is het hier door veel harde buiken en veel pijn erbij gelukkig is alles goed met je kleine de kleine vind hier de ctg ding ook niets hoor die schopt of sla er tegen aan. over slapen ik slaap al sinds februari maar 2 a 3 uurtjes per nacht echt een ramp vaak mja het is niet anders succes vandaag
oh haha! sry! 2 a 3 uurtjes slaap per nacht...pff dat is wel zwaar zeg! CTG was weer helemaal goed gelukkig! En succes morgen met je groeiecho!
ah fijn dat de ctg goed was zeg ja zoweinig slaap is ook erg zwaar kan wel zeggen ben het gewend maar het vreet wel aan je en hoe het komt ik zou het niet weten. ja ik was toen wel 2de keer zwanger werd dan wel 13 februari spoedoperatie voor BBZ maar sinds begin febr niet slapen ja weet het echt niet . veder morgen om 11 uur groei echo en smiddags half 2 eigen gyn gesprek we zullen zien wat het brengt morgen. moet zeggen dat ik het echt zat ben hoor. wilde met 33 week komen sinds dien longrijping weeremmers 2 soort en sinds dien bed rust mag alleen na de wc en drinken halen en dan het rommelen er heel erg bij ik word er knetter gek van. mja we mogen veder niet klagen
Hey dames... Ik zie al weeeeeeeeeken dit topic staan.... en nu is het "eindelijk" zover.... al is deze zwangerschap tot nu toe wel voorbij gevlogen zeg..... 35 weken...! ik ga dus meelezen.. en aftellen met jullie.... groetjes, Ramona
@ Ramona: Welkom! @ Bengeltje: Hoe is t gegaan vandaag? @ de rest: Nog niemand bevallen? t is zo stil hier
ja ik heb groei echo gehad vanmorgen de kleine was 2470 gram bij 35 weken en 6 dagen. netjes toch zal een super mooie echo in mijn album plaatsen edit gepost in album nu word er een keizersnede gepland het kan gaan om de dagen 15,16,17,18 december vanaf 12 december word ik gebelt met de exacte datum dus 15,16,17,of 18 december gaat het gebeuren mits hij niet uit zigzelf komt dan word het natuurlijk eerder en dnek zelf dat die wel eerder komt door de voor geschiedenis de longen zijn gelukkig rijp hij heeft nu al super mooi gewicht
Goed nieuws dus! En zeker een mooie echo! Super! Nou maar hopen dat hij uit zich zelf komt Ach keizersnede heeft ook zo z'n voordelen, je weet in ieder geval dat je niet overtijd gaat lopen! (kunnen velen van ons alleen op hopen )
Bengeltje Raar he om te weten dat het een van die data's wordt...! en dat is ook zo ook! Stresskip Wat geef jij een nuchter antwoord voor een "stresskip"... .. maar idd een keizersnede heeft ook zijn voordelen... en je hoort ook vaak vrouwen die het echt mee vonden vallen... (ook al moet er niet te licht over gedacht worden natuurlijk!)
als hij eerder komt word het een spoed keizersnede maar goed we hopen natuurlijk dat hij tot 1 van die data's blijft zitten natuurlijk
Je hoort weleens dat ze nog wel eens "spontaan" draaien... dus daar ga ik toch voor je zitten duimen hoor...! Heb wel eens gehoord dat iemand een afspraak had staan voor een ks.. dat ervoor een echo gemaakt werd en dat de baby opeens goed lag... Toen heeft ze uiteindelijk de zwangerschap uitgedragen alleen tijdens de bevalling wilde het niet vlotten en kreeg ze alsnog een ks.... (tja soms moet het ECHT zo zijn.... ) maarja het moraal.... hij kan nog draaien...! Ook als is de kans klein... ik duim voor je!