ja maar hij kan helemaal niet meer draaien hij lig in onvolkomen stuit teentjes bij het mondje en heb niet zoveel ruimte al 6 weken nu hij is perongeluk in onvolkomen stuit gedraait en lukt niet om te draaien meer hij ligt zeg maar vast zoals ze zeggen. woorden van de artsen hellaas als hij nou in volkomen stuit lag kon het nog maar bij onvolkomen niet zeker niet als hij al vast ligt en uitdragen denk niet dat ze dat willen aangezien ik al sinds 33 weken plat lig en alleen na de wc mag en drinken/eten pakken. en veel problemen heb gehad deze zwamgerschap
Bengeltje... pffff.... wat een rot-zwangerschap dan zeg! uhhh ik kom hier natuurlijk ook "inspringen" en heb je voorgeschiedenis even gemist... Zelf mopper ik hier soms omdat ik zware BI heb... maar ik zou toch niet met je willen ruilen...! We gaan gewoon samen aftellen.... en samen tillen we die laatste loodjes, oké?! TJAKKA! knuffel...
evne in kort me voor geschieddenis nov 2007 mk na moeilijk zwanger worden eerst veel afgevallen door insuline probleem(geen suiker)maar insuline dus toen eindelijk zwanger in oktober 2007 mk in november toen was ik eind januari weer zwanger was toen 29 kilo lichter werd bbz geopereerd 13 februari. toen vrij snelw eer zwanger 23 april getest 3 dagen overtijd . toen tot 13 weken bruinverlies gehad eindelijk na de vk en bij 16 weken grote bloeding gehad en dachte het is voorbij mocht gelijk niets meer doen in me huis ja rusten en rusten toen terug naar de gyn uitstrijkje gehad bij 18 week om te zien waar het bloed vandaan kwam mja wisten ze niet dus tot 21 weken bij de gyn geweest tot alles goed was daarna dus terug naar de vk tkreeg dus bij 26 weken last van bi en had al een instabiele onderrug al jaren dus ging lekker dus bij 32 week teurg na de gyn. met 33 week opgenomen in ziekenhuis met weeen 5 dagen er gelegen longrijping gehad en weeremmers 1ste soort wilde niet aanslaan dag erna direct 2de soort gehad uiteindelijk weer 6 uur veder begon het te werken. dus sinds 33 weken platte rust en veel harde buiken nog en rommelt heeel erg. sow haha dit was in het kort. veder de laatste loodjes tellen we samen af ik heb dan weer om iets na uit te kijken als je weet welke dagen het ongeveer zijn. veder als die eerder komt is het anders. ik ga keihard duimen dat het voor jullie ook iets makkelijker gaat de laatste weken. nou nu ga ik na bedje toe ik zit alweer te lang dus lees morgen wel terug krijg je als je maar 10 minuten per uur mag zitten haha ag we zeggen maar zo we doen het voor een goed doel toch knuffelt terug
Tjeetje.... een heel verhaal.... Tja bij mij is/was het zwanger worden geen probleem... (eerder het tegenovergestelde) ik ben in april 2006 ongepland zwanger geraakt van mijn eerste... (door het stoppen van anti-depressiva) ik was net 4 maanden weduwe... (vriend overleden binnen 10 mn ziekete) en kende mn huidige partner nog geen 5 weken toen ik erachter kwam... Ik wilde altijd al kinderen, wist door de chemo's van mijn vorige partner dat vruchtbaarheid "zo voorbij kan zijn".. dus weghalen vind ik geen optie! Ik heb een "zware zwangerschap"gehad, maar dan vooral psychisch, omdat mensen het "leuk"vinden om mensen te kleineren en zwart te maken.... "net weduwe en dan al zwanger"... Lichamelijk had ik al vanaf week 12 BI-klachten, maar door het vele onbegrip in mijn omgeving.... en het "verstoppen" van mijn zwangerschap te lang doorgelopen... en de boel "op"gelopen... Nu gestopt met de pil... 1e ronde zwanger.... alleen een vroege miskraam gehad.... en daarna zonder ongesteld te worden gelijk weer zwanger.... (dus 3x in eerste ronde zwanger...) Tja psychisch is het goed nu... alleen die BI... pff.... verder heb ik deze zwangerschap "de pech"... dat mijn vent een knieblessure heeft opgelopen... dinsdag onder het mes moet met zn meniscus.... en we hier natuurlijk nog een dreumes hebben rondlopen... maarja.. de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst...! Even mijn verhaaltje... hihi.. weltruste meid.. hoop dat je lekker slaapt! xxmona
ook neit zo super leuk geschieddenis dus . ja onbegrip van mensen die zullen er altijd zijn . mensen moeten toch wat te zeiken of te lullen hebben. en zien niet altijd hoe zwaar een ander het kan hebben. veder snap best dat je de kleine niet heb weg laten halen omdat je weet hoe moeilijk het zwanger worden kon zijn door chemo's . na blij dat je toch zo snel zwanger werd ja niet iedereen heeft dat geluk maar dat wilt niet zeggen dat het je niet gegunt zou zijn door mensen die dus niet zo makkelijk zwanger raken. al denken sommige wel zo natuurlijk. ik heb wel wat geslapen mja 3 uurtjes ofzo en bi ja het is erg rot ik kan soms ook amper lopen van de pijn omdraaien in bed is al een ramp maar goed ik zeg maar zo voor mij nog maar gemiddeld 2 en halve week
Heel bekend die BI pijn die je schrijft.... Lopen is idd drama... zitten kan ik niet meer op de bank maar alleen op een stoel.... en verder blijf ik nu elke avond maar wat hangen om niet naar bed te "hoeven".... Ik weet ook niet meer hoe ik moet gaan liggen..... tja voor mij is het nog wat langer.... maar ik ben al blij dat ik niet constant hoef te liggen...!
ja ik kan ook niet op een stoel zitten dan krijg ik last van me instabiele onderrug dus dat is nadeel ik moet dus half zitten half liggen mja dan krijg ik erg snel zere kont beetje hangen dus. ja ik deed liever ook niet liggen maar goed wat moet dat moet al verveeld het wel erg snel hoor. de pc staat aan de andere kant van de kamer mja zit daar dus ook maar kort achter want anders begint de pijn weer. hoop dat ik het straks als de kleine er is vergeten ben
Zo'n kleintje op je buik doet je echt een hoop vergeten hoor...! Tenminste je onthoudt sommige dingen wel, maar vergeet hoe vervelend het was en hoeveel pijn het deed.... Tenminste... ik had deze tweede zwangerschap vaak zoiets van ... Oja, dat had ik vorige zwangerschap ook.... Vorige zwangerschap had ik ook zo'n last van BI, maar dat het soms zo'n pijn deed en wat voor problemen het opleverd.... tja dat was ik dus vergeten... maar ach... alles voor mn kleintjes... en zolang het met hun maar goed gaat, ben ik tevreden.....
Jeetje...wat een levensverhalen zeg! Heftig! haha! Ben een vrij nuchtere Stresskip @ Bengeltje : Balen dat hij onvolkomen stuit ligt.. mijn broertje lag volkomen stuit en is 1 dag voor geplande keizersnede gedraaid! (nog steeds een eigenwijs mannetje trouwens haha!)
ja dat zeiden ze dus ook als hij in volkomen stuit zou liggen kon die nog draaien maar meneer heeft dus zijn teentjes bij zijn mond die eigewijze mannetje hahahah
He hallo dames, Het was verleden week hier zooo rustig dat ik helemaal vergeten was hier nog te reageren! hier gaat alles zijn gangetje!
lola.. och zolang alles zn gangetje gaat is het goed toch......? pfff... heb alles helemaal klaar en zit nu al echt te wachten.... dat gaan heeeeeele lange weken worden...!
@ Ramona: zo is dat! eindelijk na een aantal ziekenhuis opnames voel ik me beter, maar nu ben ik bang dat het daardoor nog laaaaang gaat duren! hahaha! Hier ook alles af.... Wat mij betreft mag de baby komen! hihi!
hallo dames, is wardi al bevallen? ik zie haar niet meer? Verder alles goed hier met jullie? Bij ons gaat het lekker. Weza is zo'n lief ventje, kan hem wel opeten, hahahaha
Heej meinouw (en de rest ook natuurlijk) Nee ben nog niet bevallen. Ziet ernaar uit dat dat nog even gaat duren. Voel niks bijzonders meer..... : S Behalve die bekken dan! Dus tis een beetje saai bij mij : ) Hoe gaat het bij de rest? Meinouw, niet opeten hoor die kleine haha. Doet ie het goed met slapen en drinken enzo?
Hallo lieve aanstaande mama's! Nog geen babynieuws hier lees ik. Hopelijk gebeurd het snel voor jullie en kunnen jullie ook heerlijk gaan genieten van het moederschap. Onze kleine meid is alweer 2 weken...pff de tijd vliegt. 2 weken geleden rond deze tijd had ik 4 CM en ging ik door naar het ziekenhuis...gek idee he. Ze doet t onwijs goed...heeft de laatste 2 dagen wel onwijs veel last van kramjes. Echt zooo zielig. Voor de rest moet ik echt uitkijken dat ik d'r niet vergeet zo'n rustige baby is het! Gisteren voor t eerst buiten egweest geen pretje in de sneeuw...vond t echt waardeloos. Maar we hadden sinterklaasfeest was wel helemaal leuk! Heerlijk geshowt met mijn mooie dochter. Vandaag lekker weer buiten geweest...vandaag was het heerlijk weer. Lang niet zo koud als gisteren. Nou dat was de update van deze kant. Ik blijf jullie volgen...ben benieuwd wie de volgende is.
Goed om te horen dat alles goed gaat met de baby's en mama's! Hier net te horen gekregen dat ik ingeleid ga worden...en ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk wel blij om ben! Volgende week (9 Dec.) krijg ik wat onderzoekjes en hoor ik hoogst waarschijnlijk wanneer mijn beebje mag komen!
oh spannend stresskip. Ik moet vanmiddag naar de gyn. Als het goed is gaan ze me strippen en als dat niet werkt hopelijk het eind van de week inleiden. Ben t goed zat. Mijn lijf wil echt niet meer. Wardi hoop dat je lekekr aan het genieten bent van je man weer thuis! Blijft hij nou voorgoed of mo9et hij over een tijdje weer terug? Fijn dat ej zo geniet debby en dat alles zo goed gaat! Geldt ook voor meinouw trouwens. ik ga vast wat eten maken. Heb alles opgeruimd en gedaan! fijne dag
Stresskip007 dus voor jou is het net zo spannend als voor mij welke dagen de beeb mag komen hier is het dan 15,16,17of 18 december maar dan nog dat hoor ik vanaf 11 december welke van die dag het word. dus voor jou ook super spannend misschien wel dezelfde dag?