Limegreen ik weet nietbweg de verzendkosten zijn? Maar ook het evt kwijtraken is op zo afstand ook meer een risico ben ik bang
Lime green, Jammer dat je zover woont. Het risico is zo groot dat er iets "kwijtraakt" van uit nl. En dan loopt het doorgeefschema ook niet zo lekker, want iedereen heeft dan het boekje de dag erop in huis, maar jij dan niet en degene die hem van jou krijgt ook niet.
Ik ben in september wel ook een weekje op vakantie van 23 sept tot 30 september ! Maar hoe lang gaan we over die blz doen ? 2 of 3 weken ?
Net kreeg ik de link naar de boekjes gelij, nu klikte ik er weer op en kom ik op de algemene pagina. Welk formaat is het boek?
Het is niet erg, daarom vroeg ik ook of jullie eerlijk wilde zijn... Ik blijf wel dit topic volgen, hoe jullie het gaan doen en zo ... Succes!!
@macy zag deze nl. Omdat deze goedkoper zijn en ik bol.com ken. Alleen er staat geen maat bij? bol.com | Moleskine Cahier Journal - Plain, Moleskine | Nederlandse boeken
Ik ben in oktober 10 dagen op vakantie.... Dus kunnen we beter 3weken over de 10 blz doen, dan heb ik 1x dat ik het binnen een week al af moet hebben, maar das niet erg.Sowieso vind ik 3 weken beter, aangezien ik 2 kinderen heb, een man die aandacht wilt, een huishouden en 24 uur werk Leuk! Ik heb er zin in!
O ik heb hem net gelijk al besteld van de link die macy stuurde ! Dus die van bol.com is ook goed die daar staat? Evt voor een andere keer