Ik wil ook wel mee doen, evt met een nieuw groepje en evt ook met de dames in het buitenland. Wij hebben op het moment alleen geen laptop dus voor mij is , nog een ander forum, niet erg makkelijk... Dus mocht er iemand zin hebben in nog een ronde dan graag een pb!
@ siepie en tinkerbel zullen we een nieuwe ronde starten dan? Wellicht wil sternenkind ook nog meedoen dan zijn we al met zijn 4en. Nog meer mensen interesse??
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat kosten de boekjes? Mij lijkt het ook erg leuk, de verzendkosten vind ik dan nog prima maar het moet niet te gek worden
Als we het zelfde boekje gebruiken als macy in een eerdere post noemt, wat me wel zo handig lijkt, kosten ze 3,25 per stuk. Doe je mee?
Nou tot nu toe zijn we met zijn 2en, wie vult de lijst aan? Nieuwe groep round robins notebook: 1. majel 2.siepie
Nou tot nu toe zijn we met zijn 2en, wie vult de lijst aan? Nieuwe groep round robins notebook: 1. majel 2.siepie 3. Fuchsia
Even een vraag hoor. Wie van jullie zijn er echt zo crea bea. Ik ben op zich wel crea maar niet zoals ik zou willen zeg maar. Zat op you tube naar wat filmpjes te kijken en zoiets kan ik dus echt niet uit mijn vingers toveren. Ben benieuwd dus hoe crea jullie zijn? want anders kan ik misschien beter niet mee doen om teleurstellingen te voorkomen.
Ik vind het belangrijker dat je plezier hebt in het meedoen en je best doet om iets op papier te zetten dan dat je het maar half doet omdat je er eigenlijk geen zin in hebt. Willen meedoen is dus wat mij betreft vele malen belangrijker dan een groot kunstwerk ervan maken
Ja, oke dat snap ik wel maar dan ben ik weer bang dat ik niet goed genoeg ben. Hoe leuk ik het ook vind en plezier ik er aan beleef (faalangst ) Zet mij ook maar op de lijst. Ik doe het gewoon. Moet toch ergens beginnen. Zal vast wel goed komen Toch?
Leuk tinkerbel, tuurlijk komt dat helemaal goed. Nieuwe groep round robins notebook: 1. majel 2.siepie 3. Fuchsia 4. Tinkerbel80 @macy vind je het niet erg dat we je topic hiervoor lenen?
Nee tuurlijk niet! Ik zou wel straks met het complete clubje naar het RR forum gaan. Daar staan de spelregels en tips en ideeen. Leuk! Ik heb de boekjes bij bol besteld. In verhouding goedkoper. 3 voor ongeveer 12 euro (incl verz) En op die andere site waar je ze perstuk voor 3,25 kan krijgen betaal je nog eens 4 of 5 euro verzendkosten. En die drie die gaan wel op. Heb er eentje voor RR, in in mijn tas en een op het werk.
Waar kan ik de spelregels enzo vinden op de site? Heb net al even gekeken maar kan ze niet vinden. We blijven wel hier of via mail omdat het voor siempie lastig is om op een ander forum te zitten.