Spelregels staan op het RRforum. Onder het topic FAQ. Ik heb een complete groep of partner, en nu? Of hier las is ook wat OUD / [OUD] Round Robin - waar de eerste boekjes weer thuis zijn! - forum.fok.nl
Wat een leuk idee! Ik wil ook wel meedoen! Ik ben nu op vakantie , maar volgende week ga ik naar huis en zou ik zo,n boekje kunnen bestellen.
Leuk nog een groep. Ook jullie veel plezier. Hier ook geen superkunstenaar, ga gewoon erg mijn best doen en ervan genieten dat is het belangrijkste
Nieuwe groep round robins notebook: 1. majel 2. Siepie 3. Fuchsia 4. Tinkerbel80 5.mamma van stef 6. Within Nog 2 mensen nodig. Wie doet er nog mee? Dames wanneer zullen we van start gaan? Wellicht is 1 september wat kort dag?zouden jullie je mail adres even willen pben zodat we alles goed af kunnen spreken?
1 september is wat mij betreft prima, ik bestel mijn boekje dan volgende week PB me maar voor de gegevens!
1 sept beginnen met de boekjes door te sturen bedoel je? Ik denk dat dat wel moet lukken. We gaan in sept wel nog een weekje weg in eigen land maar dan neem ik alles wel gewoon mee.
Deze toch? bol.com | Moleskine Cahier Journal - Plain, Moleskine | Nederlandse boeken Dit is de large. Die blauwe is de kleine.
Ik heb mijn email doorgegeven. 1 september is voor mij goed, ik kan woensdag het boekje bestellen dan hoop ik deze uiterlijk maandag 13 augustus binnen te krijgen.... Wat later vind ik ook prima, ook omdat de groep n nog niet compleet is. Bijvoorbeeld de boekjes ingevuld 10 september verzenden? En drie weken vind ik wel prettig! Kan ik er lekker de tijd over doen om er wat moois van te maken...
Het lijkt mij erg leuk om ook mee te doen! Wel ben ik de eerste 2 weken van september in Oostenrijk dus dat is een beetje lastig .
Na lang zoeken hadden ze ze toch wel.. Ze lijken ook allemaal op elkaar.. Leuk dat jullie ook al snel starten!