Kreeg ik toch even een leuk PB'tje! Leuk idee om gewoon een tweede groep te starten. Als er nog ruimte is doe ik heel graag mee!
Even voor mijn duidelijkheid... Heeft de groep waar ik bij zit nu ook een topic op dat andere forum, of kijk ik er zo overheen? .....
Nee dus, jij hoort bij groepje 2 en hebben, voor zover ik weet, nog geen topic bij dat andere forum Woezeltje is groepje 3
Ronde 2 round robins notebook 1. majel 2. Siepie 3. Fuchsia 4. Tinkerbel80 5.mamma van stef 6. Within 7. sternenkind 8. demi @sternenekind en demi willen jullie je mail adres nog even pb en? Ik zal even een mail opstellen met alle info zodat iedereen die heeft. Wellicht ook handiger om in clubs een eigen topic te starten?
Voor alle dames van groep 2 ik heb een ander topic in clubs aangemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/376312-rr-notebook-2-a.html#post13273465
Alweer bezig met ronde 3 van het round robins notebook wervingstraject Wie doet er mee! 1. Wietje79 2. Woezeltje1 3. Jinne1982 4. 5. 6. 7. 8.