vandaag 10 dagen overtijd. We zijn al 20 maanden aan het klussen voor een 2e wondertje. Nu heb ik een aantal kwaaltjes. -grotere zere borsten/tepels - meer afscheiding -snel huilerig en saggie - vorige week 2 keer menstruatiekrampen Gehad. - last van onderbuik als je er op duwt. - moe - het gevoel dat het raak is. Morgenvroeg maar een testje wagen. Ik heb pco dus het is bij mij normaal als het wat Langer uitblijft maar meestal is dat een dag of 5 A 6. Wat denken jullie? Gr Susanne
Compliment dat je het zo lang kunt uithouden om niet te testen!! Ik zou nu de tijd dat je over tijd bent + in combinatie met je 'symptomen' wel een testje wagen!! Ik duim voor je!!!
Als je daar ongerust over bent dan doe je de test gewoon morgen ochtend, laat je het wel weten? Spannend!!
Als je 10 dagen over tijd bent zou je in de avond ook wel een streep moeten krijgen lijkt mij. ☺ Maar zon dikker streep in de ochtend is natuurlijk mooier. 😄succes morgen. ☺
Nou dames hij was negatief. Nou maar wachten op de rode duivels en volgende maand weer een nieuwe kans. Dank jullie wel voor jullie reacties!