lf bij gebruik tarwekiemolie na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laurazoey, 30 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik ben deze maand na mn eisprong begonnen met tarwekiemolie van kruidvat.
    Vandaag zou mn nod zijn maar er is nog niks. Ik durf niet te testen omdat ik bang ben dat de tarwekiemolie misschien mn lf heeft verlengd. Misschien is het niet raak maar duurt mn lf nu gewoon langer.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen? Ik ben specifiek na mn ei begonnen zodat mn eisprong niet op zich zou laten wachten :)

Alvast dankjullie voor jullie reacties

2. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij heeft het nog niet geholpen. Heb bruin bloedverlies op 10 dpo. Als dit Door zet ga ik in dec naar de ha. Mijn lf is altijd 9-11 dagen en icm het slechte zaad van mijn man kan ik lang wachten ben ik bang....

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Oh dat is balen zeg. Hopelijk lukt het binnenkort voor jullie

4. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ha Laurazoey, kom ik je ook hier zomaar tegen haha

Bij mij hielp het mijn LF niet te verlengen vorige maand. Toen gebruikte ik het ook alleen na Ovu. De maand ervoor gebruikte ik het mijn hele cyclus en toen kwam mijn eisprong ineens een stuk later.

Ik duim voor je zeg. Je bent zo'n dappere niet-tester, kan ik wat van leren!

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Oh meis ik heb vandaag gewoon getest hoor hahaha en ik heb een 2e streep. Maar dat was met avond urine dus morgen ochtend eens proberen met ochtend urine. Nu wakker liggen omdat ik niet kan slapen haha.

Wellicht toch de tarwekiemolie die heeft geholpen dit keer. Zeker weten doe ik t niet maar vind het wel bijzonder

6. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Waaah geweldig zeg ik zeg voorzichtig gefeliciteerd :cool:

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha dankjewel. Helaas vanochtend geen streep te zien maar ook nog niet ongesteld geworden. Zo gek.

Na het werk eens de kruidvat 2v5 halen denk ik. Als ik niet ongesteld word tenminste ;)

Deel Deze Pagina