Ik vind Gijs een konijnennaam.. Hihi.. En Niek erg leuk! Rest niet heel bijzonder, beetje kleurloos wel.. Nietszeggend.. Maar ja, over smaak valt niet te twisten he Dus ik zou zeker voor Niek gaan!
Ik vind Gijs absoluut de mooiste naam! Daarna Koen of Niek. De rest vind ik echt niet leuk. Beetje saaie namen.
Ik vind Gijs ook veruit de leukste naam!!! Guus ook errug leuk!! (maar dat vroeg je niet) Joost en Jeroen vind ik een beetje "geweest". Niek vind ik ook wel leuk Tim te populair Koen ook wel leuk, maar misschien ook een beetje over de datum...
ben wel benieuwd naar jullie leuke namen aangezien die van ons saai zijn....gewoon nieuwsgierigheid he. wie weet zitten er leuke ideen tussen waar we niet aan gedacht hebben. moeten voor ons wel nederlandse namen zijn.
Als ik uit jullie lijstje zou moeten kiezen dan kies ik voor Niek Zelf ben ik niet zo van de NL namen, maar dat is ieder zn keus....ik wil jullie namen dan ook zeker niet saai noemen. NL namen die ik dan nog wel leuk vind zijn bijv. Arne of Thijs
Tim - Vrolijke naam die internationaal ook makkelijk te gebruiken is. Niek - Stoere naam met toch iets zachts. Joost - Lieve naam, maar niet te zacht. Koen - Bijzondere naam voor een vrolijke doerak. Jeroen - Naam met een fijne klank, stoer en zacht tegelijk. Gijs - Vind ik niet zo'n leuke naam. Zie een dik verlegen jongetje met rode wangen voor me.. Vind het wel beter dan Guus. Ik vind het heel moeilijk om een lijstje van deze namen te maken, vind ze allemaal niet helemaal mijn smaak, maar toch wel ok. Ze zijn voor mij eigenlijk bijna allemaal aardig gelijk qua hoe leuk ik ze vind. Alleen Gijs vind ik niet zo..
Andere namen die je misschien leuk vindt...: Aaron Abel Almer / Almar Alwin Bas Borre Bram Casper David Emiel Erik / Eric Ewoud Fedde Ferre Floris Hidde Jasper / Jesper Jelger Jelle Jelmer / Jelmar Jelte Jens Jonas Joren Jorian Josse Kobe Lander Lars Laurens Maarten Marc / Mark Marlijn Marten Maurits Menno Midas Nanne Niels Olaf Ralf / Ralph Remi Rhobin Robbe Roben Roel Roelof Roewan Ruben Rune Sander Seb / Sebbe / Sep(p) / Seppe Sjors Stef Teun Thije / Tije / Teije Tibbe Tobias Tuur Victor Warre Wout / Woud / Wouter Ysmar
Mijn jongens heten Mees en Jip. Moet je van houden (wij dus wel). Verder leuke korte, hollandse namen: Siem Noud Joep Stijn Finn Mels
JOOST leuke naam, al zou die bij ons afvallen omdat de hond van m'n ouders zo heette. TIM leuke naam JEROEN leuke naam GIJS Gans, behoeft geen verdere uitleg KOEN leuke naam NIEK leuke naam Ik vind Jeroen het meest leuk.
1. Niek 2. Gijs 3. Koen / Coen 4. Tim / T(h)om 5. Joost 6. Jeroen Succes met het maken van de juiste keuze!
we zijn er uit (denken we....hihi) blijft een geheim natuurlijk tot de geboorte. we weten niet of het een jongen of meisje wordt.