Super leuk! Klinkt super lief, leuk, vlot, speels. Twijfel nog wel of ik het voor 'later' ook nog leuk vind en of het dan niet leuker is voor een jongen, maar mijn eerste reactie is echt: toffe naam! Ken je de film Nim's Island ook? Gaat over een stoer meisje op een eiland!
Dat vind ik dus ook mijn man vindt het zelfs leuk klinken ..en lekker origineel. Maar wel een lastige naam om een tweede naam bij te vinden...
Ik denk gelijk aan de Secret of Nimh. Maar ik dacht dat het een jongensnaam was? Maar het klinkt ook wel leuk als een meisjesnaam!
Denk toch aan meer(dere) lettergrepen voor een tweede naam.. En dubbel m en dubbel s is ook zo dubbelop
Net even gegoogled, want die film ken ik niet Ik ken de naam eigenlijk helemaal niet voor de rest.. Nog nooit van een jongen gehoord die Nimm heet
Leuke naam. Ik ken de naam volgens mij alleen van de laatste Babyboom serie, daar was volgens mij een jongetje geboren wat Nim/Nimm heet.
Nou succes ermee dan! Ik ken wel een klein meisje en die heet Nymphe,vind ik ook supermooi.Ze is net een klein elfje.
Ik ken een vrouw die Nim heet, zij is Thaise dus ik neem aan dat het daarom een redelijk ingeburgerde naam. Ik vind het wel leuk!
@Manuela Het is ook de naam van een personage uit een film en de naam schijnt ook unisex te zijn. Al vind ik het meer klinken als een meisjesnaam