beetje lichtroze bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esther1984, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi, gisteren avond toen ik naar de w.c. ging had ik na het plassen alleen met afvegen wat lichtroze bloedverlies was wel heeeeel weinig hoor gemengt met wat witte uitvloeiing, vanmorgen bij eerste keer plassen niks, maar ik wilde toch zeker weten dat ik geen bloed meer verloor, misschien stom praatje maar deed het w.c. papiertje iets er tegen aan houden, en toen zat er weer een heel klein beetje bloed aan, heb geen buikpijn, alleen mijn darmen, net naar de w.c. geweest voor mijn ontlasting ik denk door die druk moet er toch meer bloed uitkomen, maar niks!!

moet om 10:10 bij de ha zijn, maar als ik hem dit vertel kunnen ze dan al iets zien??
    ben zoooooo bang dat het mis gaat, zullen veel vrouwen wel hebben denk ik, soms ben ik gewoon bang om naar de w.c. te gaan, en het eerste wat ik iedere keer doe is in mijn onderbroek kijken.

zijn er meer vrouwen die zo dat lichtroze bloedverlies hebben gehad maar dat alles goed is, moest schoor gister wel in een hoest bui zou het kunnen dat er daarom een adertje gesprongen is??

groetjes

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi,

Het kan idd wel eens voorkomen dat je iets bloed verliest.
    Het hoeft nog niets te betekenen.
    Wat jij verteld dan lijkt het op wat oud bloed.. Dit heb ik bij de oudste ook gehad.
    Ik was er ook heel onzeker over toen maar bleek dus wat oud bloed te zijn.
    Ik denk dat de HA op dit moment nog weinig kan zien.
    Maar vertel het hem maar wel, misschien kan hij je gerust stellen.
    Het kan heel goed dat er een adertje gesprongen is, kan ook komen door het afvegen omdat de vagina meer doorbloed is tijdens de zwangerschap.
    Ik zal voor je duimen dat alles goed is..
    zo lang je nog geen erge buikpijn en donker rood bloed verliest is er nog gewoon goede hoop.

3. laila1986

laila1986 Actief lid

20 sep 2008
    218
    0
    0
    hoi
    maak geen zorgen hoor.
    ik had het ook, ik was ongeveer 7 weken, en toen ik naar de wc ging om ontlasting te doen, zag ik bij het afvegen ook een beetje bloed.
    het komt door de drukt. dat is normaal.

Deel Deze Pagina