@moonchild...ja ik heb dat ding dat in mn kraampakket zat...k blijf kopen...maar zo'n molton van de action moet ik eigenlijk sowieso aanschaffen! ik heb nog geen versiering gekocht...heb leuke dingen in Xenos en v&d gezien!! Woon te hoog om iets voor het raam te doen....dacht wel aan blauwe vlaggetjes aan mn balkon... Heb gister EINDELIJK de maxi cosi gehaald...heerlijk gevoel en nog wat leuke kleertjes!...(wij hebben de Maxi cosi Citi...met Prenatal korting 73,-....) @Amundsen....ohhhh wat spannend, hoe is het nu?!?!?
nee ben nog niet geslaagd met onderboekenjacht, ook zal zijn ze voor na de bevalling, wil ik wel dat ze er een beetje leuk uit zien...dus als iemand nog een tip heeft?! ik heb wat balonnen, vlaggetjesslinger en ik heb zelf z'on stoffen naamslinger gemaakt en we moeten nog even z'on ooievaar kopen, die door het raam is gevlogen zeg maar had ik bij valentijn ook, vond hem zo leuk toen...dus nu weer! hebben jullie ook vaak harde buiken???? heb ze toch wel regelmatig en doe niet eens zo gek sinds gister af en toe ook flinke steken in mn ''doos''
heb gewoon bij de hema wat leuke onderbroejes gekocht in L (normaal heb ik M), prima! Voor tijdens de zwangerschap had ik strings, voor erna heb ik hipsters en gewoon ondergoed
@annekulpe JA gister echt superveel...maaar ze doen absoluut geen pijn...dus tja?? Hier is meneer trouwens wel nog ontzettend bewegelijk...zeker nog niet ingedaald...?
@lizab: Jee, spannend meid! hoe is het nu? @ Amundsen: Nog steeds ongi-pijntjes? @jenifer: Hoe is het nu met jou? @all Vandaag even naar de stad geweest.....pfffff jeetje zeg, dat was dus ook de laatste keer! Moesten nog wat dingetjes hebben en alles ligt nogal bij elkaar vandaan Op de terugweg kón ik op een moment niet meer, moest gewoon zitten, harde buiken pijn in mijn buik en rug.... Ik ben een type van: Niet zeuren en doe ik wel even.......nou echt niet meer dus! Maar goed de laatste dingetjes zijn in huis Ook nog wat blauwe slingers gekocht en een blauwe baby-vlag. Morgen alweer 37 weken....moet bekennen dat ik het wel zat begin te worden, zit er af en toe ook echt op te wachten:x dan denk ik van: wat ga ik morgen weer eens doen zodat de dag een beetje snel voorbij gaat.... En ik ben ook wel een beetje huiverig, mannetje was verleden week met 36 weken al 3500gr....dus hij hoeft ook weer niet te lang te blijven zitten, hij moet er namelijk ook nog uit morgenochtend weer naar de gyn.....ben benieuwd..
Vandaag veel last gehad van harde buiken en menstruatiekrampen. Ik voel het dan ook trekken bij mijn baarmoederhals. Dit komt door de cerclage die erin zit. Maar gelukkig gaat die er morgen uit. Dit doen ze op de poli maar als het tegen zit dan moet het op de ok. Ik ben benieuwd of ik wat ontsluiting zal krijgen. Ondanks dat ik pas 36+2 weken ben begin ik het ook al zat te worden. Ik wil mijn ventje graag zien en vasthouden. Maar ja, dat willen we allemaal @mutsie, echt shoppen zoals voorheen doe ik ook niet meer. Ik ga naar een paar winkels en that's it. Als ik me teveel inspan krijg ik om de 10 stappen harde buiken. Ik ben benieuwd of de kleine inmiddels ingedaald is maar ik denk het niet.
@mutsie, ja ik ken het vanmiddag ff met me nicht naar de stad gelopen,nou dat heb ik ook geweten pfff was idd ook gelijk de laatste x,. @jenifer sjee spannend joh ben benieuwd morgen, en ja ik ben het ook zat hihi, heb zo nu en dan echt van die steken woooow dan kan ik wel ff door de grond gaan die doen echt .....zeer. er gaat dan ook echt ff zo`n wow factor door me heen, maar ja het zal er allemaal wel bij horen, ze ligt hier in idd geval al vast en ingedaald dus ze mag van mij komen hoor.
Ik moest net even naar de wc en ik heb nu roze slijmverlies. Ik kan gelijk niet meer slapen van de zenuwen. Om 12 uur moet ik bij de gyn zijn dus dan hoor ik wel hoe het er down there uit ziet. Groetjes
hoi allemaal, tis alweer een tijdje geleden maar ik heb het allemaal weer bij gelezen... @ fafje: verschrikkelijk he die matrasbeschermer zo krakerig, blijft niet liggen, warm en plakkerig.....blllllllllll @jenifer: spannend zeg voor jou nog heeeeeeeel eventjes!! appart gevoel zeker??? maar wel heeeeeeeerlijk!!! @lizab!!! woooooooow al ontsluiting!!! spannend zeg, dan zal het vast ook niet lang meer duren!!! spannend! @annekulpe: ja hier ook al een hele tijd harde buiken, helemaal natuurlijk als ik actief ben! wil zo veel maar t kan niet meer gisteren de box klaargemaakt, zat in het midden van de box, om die dingen omhoog te zetten (was die plaat op ligt) en kwam er gewoon niet meer uit whahaha, kon niet omhoog komen en af en toe voel ik die steken daar beneden ook heel erg, de ene keer voel ik haar hoog, en de andere keer dus weer heel laag, alsof ze er elk moment uit kan vallen. @ mutsie: wooow das een mooi gewicht!! laat maar komen! @ jenifer!!! spannend, ben benieuwd wat er vandaag allemaal gaat gebeuren!!! Hier::: gaat alles zn gangetje, heb bij de hema van de week zo'n geboorte slinger gehaald + 5 balonnen (roze/oranje) ik ga straks langs mn werk (kapper ) even knippen en kleuren en daarna even langs de prenatal ook nog even rondsnuffelen en versiering kopen. Iets voor in de tuin regelen mn ouders!! das wel leuk hebben ze bij Seff ook gedaan! fijne dag allemaal!
@ Marywoods: Wij hebben slingers en ballonnen bij de xenos gekocht. Ook hebben we bij de ah een leuke slinger gekocht. Is het gelukt met schrijven? @ fafje: Vlaggetjes aan je balkon is zeker een leuk idee! Lekker die korting bij de pranatal. @ annekulpe: Heb je die slinger zelf gemaakt? Creatief hoor! Ik had vorige week regelmatig harde buiken. Nu bijna niet meer, alleen als ik te veel doe. @ Mutsie79: Hoe was het vanmorgen? Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten op de komst van je kleine mannetje. Shoppen hier gaat ook niet echt soepel meer. @ jenifer: Succes vandaag! Ik mag maandag weer naar de verloskundige. @ regi: Spannend hoor die steken! Hopelijk een teken dat je niet lang meer hoeft te wachten. @ emmie: Haha jezelf opgesloten in de box. Lekker dat die nu staat. Shopse bij de prenatal! @ All: Dat dagje niets doen gister was wel even lekker, voelde me alleen wel een beetje nutteloos aan het einde van de dag. We hebben net bij het ziekenhuis een afsprakenkaart gehaald voor als ik naar het ziekenhuis wil om te bevallen. Mijn vriend wilde graag mee, dus even snel voor zijn werk gedaan. Verder nog geen idee wat ik ga doen vandaag. Misschien ook wel even naar de prenatal. Fijne dag vandaag!
moonchild ja ik hem zelf gemaakt , die slingers zijn volgens mij al gauw tegen de 20e en we hebben een naam van 8 letters.. dus ik dacht, dat kan ik zelf ook! haha.. was nu 3,50 euro kwijt aan materiaal dus dat scheelt nogal
@ Jenifer, heeeel veel succes vandaag! Klinkt echt alsof het niet lang meer gaat duren. ik hoop voor je dat het allemaal op de poli kan. @Emmy, klinkt als een leuk dagje. Veel plezier. ach, een beetje ontsluiting met deze termijn schijnt niet zo bijzonder te zijn hoor, helemaal niet bij een tweede kindje. @mutsy, alles goed gegaan vanochtend? @versiering. Hier een 3d baby gereserveerd voor op het raam, verder niks gedaan. Vorige keer hebben de buren alles versierd, en ik geloof dat de buuf dat nu weer van plan is, dus ik hou me rustig. @annekulpe, zelf gemaakt? Creatief! Nou, ik heb vanochtend weer controle gehad bij de VK. Bloeddruk was weer prachtig laag 100/55 en buik groeit goed. Ik heb zelf al aangegeven dat ik er echt vanuit ga dat deze uk nog even blijft zitten aangezien F ook pas met 40 weken kwam. Waarom zou deze dan eerder komen. De VK hoopt in ieder geval dat het of goed door gaat zetten, of goed afzakt, want dit is idd ook niks. Nog steeds enorm veel harde buiken ook al heb ik deze week strikte rust en veel slijmverlies (lijkt wel of ik leegloop af en toe :S ) met af en toe van die enorme klonten erin (delen slijmprop denk ik) In ieder geval was de kweek op streptococcen in mijn urine negatief, dus ik kan in principe zonder medische indicatie bevallen. Dat is wel reden voor een feestje. Nou meiden, rustig aan allemaal. Voor wie het rommelt hoop ik dat het snel (maar pas vanaf 37 weken) door zal zetten. Tot later!
@ jenifer, jee spannend meid, we horen het wel. ik mag vrijdag weer op controle. daar zeggen jullie wat, slingers en ballonnen heb ik ook nog niet ga ik dan vandaag maar ff voor shoppen.