Ha meiden, bedankt voor de reacties over het uwv. Toe ik net beneden kwam (heb heerlijk uitgeslapen) lag er een brief van het uwv met mijn netto loon en wat ik daaruit kon opmaken is dat het allemaal wel klopt\ Had vanmorgen ook even een lekkere ongegeneerde jankbui en mutsie -man kon me fijn troosten was ik ook echt even aan toe, het sluimerde al 2 dagen en nu kwam het er even heerlijk uit! Hè,...ik zie ook altijd spoken en beren op de weg en kan me bij voorbaad altijd zo druk maken.....komt waarsch. omdat ik een ongeduldig type ben wat dat soort dingen betreft en ik altijd gelijk wil weten waar ik aan toe ben en als dat niet kan, ga ik dus zelf vanalles lopen speculeren enz....vermoeiend hoor pfff. Voorweeen.....Geen idee hoe die voelen! Heb ze bij mijn dochter totaan de ks met 39 weken nooit gehad en nu ook nog nergens last van....wel harde buiken,meer als bij mij dochter, maar dat komt denk ik omdat de baby groot is en als hij beweegt sneller een harde buik veroorzaakt. Mutsie-man en ik gaan zo nog even lekker wat lunchen samen in de stad. Dochter is naar de crèche. Jenifer: succes bij je ctg, ben benieuwd! Lizab: lijkt me ook vervelend hoor steeds maar weer die valse starten als het ware... Oja, wat ik wel heb en of jullie dat ook zo ervaren: Het begin van de zwsch. uiteraard gevoelige tepels en dat is halverwege de zwsch. min of meer weg gegaan. Maar nu sinds eendag of 3 zijn ze ineens weer super gevoelig, net of je net zwanger bent.....hebben jullie dat ook?
2mutsie...gelukkig toch nog goed met je geld dus...beter! over die tepels...hieer hetzelfde...ze jeuken weer... over stoelgang,..geen diaree maar wel zacht (bahhhh)
Dat van die tepels herken ik ook wel. Had het van de week dat ik dacht van brrr!!! Ben vanmorgen op kraamvisite geweest. Ik had het kindje vast en had echt zoiets van nu wil ik ook!!! Ben van het weekend 37 weken dus van mij mag het komen haha. Maar als het tegen zit loop ik nog 5 weken.
hey meiden wat een gezellige boel hier, net bij de vk geweest alles was weer goed ze ligt nog steeds hetzelfde (vast en ruggetje links) ben nog steeds hetzelfde gewicht al 4 weken, ijzer geprikt die was 6.7 dus ook goed voor mijn doen dan en me bloeddruk ook nog steeds laag, dus we zijn weer goedgekeurd voor een week, verder nog steeds steken en krampen maar we wachten het maar weer af. ja m`n borsten heb ik ook al paar dagen dat ze weer gevoelig worden. en ze lekken al een poosje niet veel paar druppels. nou ben toch erg benieuwd wie er als eerste gaat bevallen hoor.
Ik heb ook last van diarree en het kan idd een teken zijn van een as bevalling. Bij mijn zoon en dochter heb ik met de eerste weeën diarree gekregen. En eigenlijk was ik er wel blij mee want beide keren kwam er tijdens het persen niks mee. Ik was helemaal leeg. @all, het ctg was erg vlak dus ik moest een uur eraan blijven. Ik vertelde de gyn van de voorweeën en de ongikrampen en het gevoel uit elkaar getrokken te worden (wat ik wel een beetje herken van mijn bevallingen) Toen heeft hij mij getoucheerd en ik heb 2 cm ontsluiting Mijn baarmoederhals is nog wel lang maar het begin is er. Hij vind dat het wel welletjes is geweest ivm met mijn voorgeschiedenis en de groei van de baby. Dus a.s. zondag word ik ingeleid!! Ik ben helemaal hyper. Morgen avond gaan mijn kids bij oma slapen en dat is gelijk de avond dat mijn man en ik nog even met zijn 2en zijn. Ik moet zondag om 6 uur bellen en me dan om half 7 melden in het ziekenhuis. Ik ben er helemaal zenuwachtig van. Oja, de gyn zei ook nog dat het snel kan gaan en ik alsnog voor zondag zal bevallen. En ik ben een echte zp verslaafde dus ik neem ook nog mijn laptop mee. Dan hou ik jullie op de hoogte Ik ga zo maar even alles poetsen, Groetjes
@ MaryWoods: Wat leuk, petit fourtjes. Je kan bij de action cellofaan kopen, ik heb het ook wel eens bij een bloemenzaak gevraagd. Soms hebben supermarkten het ook bij zon inpaktafel. Spannend die voorweeën! Ik ben benieuwd of het door zal zetten, vooral nu met de diarree. @ Mutsie79: Haha die kramp ken ik ja. Gelukkig klopt het bedrag nu. Mijn tepels zijn eigenlijk nooit echt heel gevoelig geweest tijdens de zwangerschap, wel ietsie gevoeliger. @ Emmie: Wat vervelend die steken in je been. Heb je het vandaag ook? Hopelijk heb je afgelopen nacht beter geslapen. @ lizab: Erg leuk die ledikantjes! Hoe was het bij ballorig vandaag? @ jenifer: Ooehh voorweeën, 2 cm ontsluiting en nog maar 2 nachtjes slapen. WOEHOE! Wat leuk dat je ons op de hoogte gaat houden. Heeeeeel veel succes! @ fafje: Lekker rustig aan doen he als het lukt. Fijn dat je gelijk wat meekreeg van de verloskundige. @ Cindy24: Ik heb het voorgevoel dat het hier nog even zal duren voordat de bevalling begint. Spannend die voorweeën. @ annekulpe: Haha gewoon wat rustiger typen hier op het forum. @ NathalieD: Sinds wanneer heb je diarree? Wie weet inderdaad wel het teken dat de bevalling snel zal beginnen. @ sebasel4a: Nog heel even en dan heb jij ook je kleintje in je armen. @ regi: Dat klinkt inderdaad als weer een week goedgekeurd, netjes hoor! @ All: Vanmorgen kwam mijn moeder lekker op de thee met een nijntjeboekje en chocoladeflikken met muisjes, zo lief! Ze kwam helpen met de keuken schoonmaken, die is nu dus weer lekker fris. Gister hebben mijn vriend en ik fotos gemaakt van mijn buik en ons samen, we hebben erg gelachen want het wilde maar niet lukken een goede foto te maken. Hier in ieder geval mijn buikfoto van 36 weken en 6 dagen: Fijne dag allemaal!
@Jenifer, wauw, dat is spannend en toch snel gegaan! Leuk hoor, ben je de eerste van ons met haar kindje in haar armen. En positief dat het uit elkaar trek gevoel bij jou wat doen. Ik hoop maar dat het bij mij ook nog wat meer heeft gedaan. hahaha. Ballorig was heerlijk. Ik met mijn boekje, F. heeft zich ook prima vermaakt. Ik kom straks nog even uitgebreid terug. Nu eerst hier nog even orde scheppen.
jenifer wat ontzettend spannend zeg! nog even en dan heb je z'on lief klein en prachtig mensje in je armen! wauwww... ps ben erg benieuwd naar je inleidingsverhaal!
Jenifer: Jij bent de 1e van ons die gaat bevallen!!! kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent! Heel veel kracht en succes voor de bevalling, zet'um op!! moonchild: Mooie buik, en volgens mij hangt'ie al iets lager of niet? regi: Fijn dat je weer door de apk heen bent voor een week lizab: Lekker dat dat zo kan in ballorig....mijn dochter is toch net even te klein (of te eigenwijs hihi) ik kan echt niet in mijn zwangere toestandje alleen met haar naar ballorig gaan, ik zou continue achter haar aan moeten rennen dan.....daar heb ik nu mijn man voor Tikte ik vanmorgen nog dat ik helemaal geen last heb van ongi gevoel of iets van die strekking,....heb ik het sinds vanmiddag wel af en toe Dit herken ik helemaal niet van mijn vorige zwsch. toen heb ik dit ook helemaal niet gehad en ook niet dat me tepels weer gevoelig werden en nu heb ik dat wel......hmmm....hij zal toch niet eerder komen Heb me nu al helemaal ingesteld op een evt. ks....niet dat ik het geweldig vind, maar ik ben in mijn hoofd al aan het omschakelen zeg maar...maarja, we shall see
@ mutsie79: Hij lijkt inderdaad lager te zitten ja. Maandag weer naar de verloskundige, dus hopen dat het helemaal ingedaald is. Wat zou er gebeuren als de bevalling nu zou beginnen bij jou? Mag je dan gewoon bevallen of wordt het dan toch een keizersnee? @ All: De afgelopen nachten gaan echt super. De hele zwangerschap slaapproblemen gehad en nu slaap ik zo 5 of 6 uur achter elkaar. Vanmorgen werd ik wel om 4 uur wakker en heb ik tot 6 uur misselijk wakker gelegen. Geen idee waar dat vandaan kwam. Ik ga maar eens een wasje draaien (veel vieze shirtjes met vlekken van het koken en ik mors als een klein kind.) Hebben jullie nog leuke weekendplannen? Fijne dag vandaag!
Moonchild: Als hij zich nu zou aandienen denk ik dat ik het zelf mag proberen aangezien hij nu ''nog maar'' rond de 8 pond is geschat Ik denk dat die ongipijntjes gister bij mij van het evt. verder indalen zijn geweest....nu nergens meer last van namelijk. Ik ben ook af en toe ineens een beetje weeig/misselijk, misschien omdat beebjes ruimte kleiner wordt en het e.e.a verdrukt... weekendplannen, nee eigenlijk niet....heb vandaag ook echt zo'n ''huispak dag''. geen zin om erop uit te gaan....vanmorgen ook weer een lekkere jankbui gehad...pfff ben een stuk emotioneler geworden de laatste dagen en me lontje is een stuk korter Waarsch. gewoon het besef dat het nu wel erg dichtbij komt allemaal en er toch wel een beetje tegenop zien.....Maar ik kijk wel uit naar me mannetje! dat weer wel, ben zooo benieuwd Dochter is nu aan het wakker worden en denk dat mutsie-man zo even met haar naar de kinderboerderij fietst en ik nog even plat ga... Vanavond gaan man en ik verder met het laatste seizoen van de tv serie ''Lost''. Helemaal leuk vinden wij dat
Hoiii @Moonchild...wat heerlijk voor je dat je wat lekkerder hebt geslapen! @Mutsie lost jaa dat hebben wij ook helemaal gekeken...heerlijk momentje saampjes...lekker spannende serie! Gelukkig zijn je ongi krampjes weg...hopelijk issie ingedaald Ik ook emotioneler deze week hoor...na die ene film helemaal...en ik kan er niks aan doen, maar dat babyshower gedoe...zit me echt dwars eigenlijk...Ook mede dat ineens neimand meer geinteresseerd is in me/zwangerschap...Even in de eerste 6/7 mnd...allemaal "leuk leuk, afspreken dit en dat" en nu ineens stil...iedereen om me heen is echt zo druk bezig.. En omdat het einde naderd en ik stille hoop had...tja knaagt het best wel... Trouwens heb het niet zelf verzonnen, maar paar vriendinnen riepen in het begin, öh mag ik je babyshower doen"...Ik weet zeker dat het er niet meer van komt...ANYWAY ...Jullie zullen wel denken, wat zeur je nou is maar een feestje...maargoed ik weet nie waarom het bij jullie niet gebruikelijk is...ik woon in Den haag en er zijn geregeld showers....oke klaar hihi ff mn hart gelucht! Ohja...mss wat intieme vraagjes...maar ben zo benieuwd...hoe staat het met jullie sexleven? Hier is nog niets veranderd...behalve dan dat nog maar 1 positie mogelijk is hihih... Ja is natuurlijk wel een stukje minder...maar we doen het nog steeds...denk zo 3 soms 4 x in de week....soms ook wel es een week niet hoor... Hoor namelijk wel es dat sommige vrouwen het eng vinden ( of de mannen natuurlijk)... Nou goed...dat was even dat...weekend...vandaag vroeg wakker 8 uur...heb gestofzuigd, balkon gemopt, wasjes gedaan...en ga zo even snel de deur uit..ff paar dingen halen...morgen ook lekker chillen op manliefs vrije daggie ps ben benieuwd naar Jenifer xx
Ik ben er nog fafje Vanwege de cerclage en infectiegevaar mocht ik vanaf 13 weken geen sex meer hebben. Af en toe deden we wel andere dingen maar mijn behoefte was ook eigenlijk weg. Mijn man heeft het er heel moeilijk mee gehad. Die verheugd zich dan ook op het moment dat ik weer hersteld ben van de bevalling Dat moet ik dan ook nog eens dagelijks aanhoren. En ik kom uit leiden maar hier doen ze niet echt aan babyshowers @mutsie, dat misselijke heb ik ook. Ik moet soms ook overgeven omdat de baby met zijn kont de samba danst tegen mijn maag. @moonchild, fijn dat het slapen beter gaat. je hebt het nu echt nodig want als de baby geboren is, is het gedaan met je nachtrust @all, Gister middag de slijmprop verloren maar alles is nog rustig. Ik heb mijn kids ff opgehaald omdat ik hun toch even wat extra aandacht wilde geven. Ik ben met ze naar een soort ballorig geweest en nu spelen ze buiten. Straks gaan we met zijn allen eten en dan gaan ze weer naar oma. Ik ben blij dat mijn moeder 5min bij mij vandaan woont
@ Mutsie79: Dat kan inderdaad het verder indalen geweest zijn. Hier zijn de ongesteldheidspijntjes ook weg vandaag. Toch wel spannend dat het dus allebei nog kan, natuurlijk bevallen en keizersnee. Snap wel dat je je op 1 ding probeert voor te bereiden. Lekker hoor, een huispakdag. Veel plezier met Lost (wij zijn volgens mij eind seizoen 4 gestrand...nu zitten we er niet helemaal meer in, balen!) @ fafje: Je zeurt helemaal niet hoor. Het is toch ook gewoon balen dat je geen babyshower krijgt als je vriendinnen er wel over begonen zijn? Hier is het iets rustiger geworden, maar dat is vooral door het ongemakkelijke. We vinden het allebei gelukkig niet eng. Je bent flink bezig vandaag met schoonmaken, lekker schoon huisje. @ jenifer: Zo te lezen wordt het een leuke dag vandaag met de kinderen. Heel veel succes morgen!!! Ik ben zooo benieuwd naar de eerste nog-maar-6-weken-te-gaan-baby! Vandaag lekker gerommelt in huis. Wasjes draaien, opruimen, spullen bij elkaar gezet voor als ik thuis wil bevallen, boven de ramen gedaan, dat was wel nodig ook! Ik vind verlof hebben heerlijk, maar ik begin nu toch wel heeeeel nieuwsgierig te worden naar de kleine in mijn buik.