hier jammer genoeg ook geen babyshower , maar we worden zo nu en dan nog wel eens verwend door mn zussen die het geslacht al wel weten en sex? pff... staat helaas even op een laag pitje, ik krijg er gigantische harde buiken van die me pijn doen en het is net of de boel krappe is van binnen..kortom t doet allemaal een beetje pijn... vandaag even met kleine en grote man op de kermis geweest, was blij dat ik weer thuis was , heb t weer flink in mn rug bah... vanavond maar even lekker languit op de bank
@ annekulpe: gezellig ff kermis met de kleine! Nu lekker relaxen! @ fafje en moonchild: pfffft wat actief! Ik ben echt tot niks meer in staat in het huishouden.... Tsja koken gaat nog net, maar dat wordt nu ook al best lang staan.... Fafje ik snap je wel hoor dat je een beetje baalt van die shower! Kop op!! Anders plan je nog wat leuks met je hubbie! @ jenifer: fijn he, hulp van je ouders! Ik zou ook niet weten wat ik zonder ze zou moeten... @ mutsie: hier ook een wat korter lontje, zeker met een peuter die ineens wat driftbuitjes heeft. Morgen dus meidenmiddag/avond (en vermoedelijk dus die babyshower), dus wel zin in. Helemaal een reden voor een feestje omdat ik dan de 37 weken heb gehaald, voor mij een magische grens (geen prematuur meer!)!!
@ all: ik doe het ff zo hoor, tis al laat en moet zo toch echt nr bed ik heb net alles even lekker bijgelezen, jeetje jenifer spannend!!!!!! maar wel geweldig!! Ben ook super benieuwd nr de eerste baby hier! haha het schiet nu toch echt wel op he?? heel veel suc6 in iedergeval, en lekker genieten straks!! hier alles wel ok, behalve moe moe moe en kan nu echt niks meer......alles is zoooooo vermoeiend!! ik ben echt prikkelbaar (k*t hormonen :x) ik wou dat alles weer gewoon was en dat ik alles weer normaal kon doen! kan hier echt slecht tegen....(klaag klaag klaag) maar het goede nieuws van vandaag: mn zoon heeft vandaag zn 1e poepje op de wc gedaan!!! zo trots!! en we hadden hem altijd een nieuwe ' grote' fiets beloofd, dus die hebben we vandaag gehaald, een hele mooie brandweer fiets, echt hij fietst er gelijk mee weg mijn grote vent weltrusten iedereen x
Hoi hoi, Ik ben op dit moment im het ziekenhuis. Ik lig nu aan het ctg en straks gaan ze mijn vliezen breken. Ik weet niet of ik dan moet afwachten of het vanzelf op gang komt of dat ik meteen een infuus met weeën-opwekkers krijg. Ze hebben me verteld dat de baby waarschijnlijk moet blijven vanwege zijn gewicht. Mocht hij toch een mooi gewicht hebben dan kijken ze nog naar hoe hij het doet maar ik reken wel op een paar dagen ziekenhuis. Gelukkig heb ik genoeg ingepakt later kom ik weer met een update, Groetjes
Hallo allemaal, @jenifer, ontzettend veel succes vandaag!!!! Ik denk aan je en hoop dat alles super goed mag gaan. @emmie, wat goed, de eerste keer poepen op de wc! Hier heeft ze één keer op het potje gepoept maar ik heb het idee dat ze het echt nog te eng vindt. Overigens hier een kind wat vanochtend haar luier af heeft gedaan en nu trots zonder (en met onderbroek) door het huis loopt. Ik hoop maar dat het goed gaat (plassen op de wc gaat overigens prima. @marywoods, Ook hier weinig puf meer voor het huishouden. af en toe zet ik even door, maar dan kan ik ook meteen weer plat. En heel herkenbaar, tijdens het koken gister ben ik halverwege op een krukje gaan zitten in de keuken. Vond mezelf zo dom, maar kon echt niet langer staan. En veel plezier met de waarschijnlijke babyshower! Geniet ervan en van de magische 37 weken grens! @annekulpe, nog lekker op de bank gelegen? Idd erg leuk de kermis. @moonchild, wat een activiteit zeg. hahaha. Ook hier ondertussen wel erg benieuwd naar de kleine uk. @mutsie, nog lekker tv gekeken? @fafje, hier nog maar 1 x per week ofzo. Lijkt juist het verre van krapper, eerder één grote pot snot (sorry ) Ik baal er wel van, dus hoop maar dat het snel na de bevalling weer goed is. @all. over het 'leeglopen'. nou, hier ook raak. Sinds gister ben ik echt helemaal leeg gelopen. Maar volgens mij heb ik dit vorige keer ook een aantal maal gehad in de laatste weken. Verder gister rustig dagje gehad en vandaag ook maar weer. Schoonvader heeft vrijdag nieuwe heup gekregen, dus een paar keer per dag gaat manlief iig even op bezoek en we moeten in de buurt blijven want M. heeft storingsdienst en kan dus opgeroepen worden. Hier is het overigens super bewolkt, terwijl het gister een heerlijke dag was. Ben benieuwd. Krijg van dit weer al bijna trek in chocolademelk, een goed boek en een warm vest.
@ annekulpe: Hopelijk trekt de rugpijn snel weer weg. Leuk dat je zussen je zo verwennen. @ MaryWoods: Gefeliciteerd met de 37 weken! Koken is bij mij juist het grote struikelblok, daar heb ik echt geen zin in, maarja er moet toch gegeten worden. Veel plezier vandaag! @ emmie: Wat goed van je zoontje! Jullie zullen met zn allen wel supertrots zijn. @ jenifer: Jaaa een update uit het ziekenhuis, spannend! Zet hem op meid, succes! @ lizab: Wat knap dat je dochtertje nu zonder luier loopt! Hier nog geen diarree te bekennen, ik wil ooook. Handig dat je het kan vergelijken met je vorige zwangerschap. Het is inderdaad echt chocoldemelkweer vandaag. @ All: Helaas toch weer een onrustige nacht. Opvliegers, plassen, krampen in mijn onderbuik (waar ik helaas niet helemaal wakker van werd, want ik herinner het me nu maar half) en 2 katten die lekker bij mij willen liggen vanaf 5 uur (eigenlijk wel lief, dus ik laat ze maar.) Vanmiddag even er uit om wat te drinken met vriendinnen, dat zal inderdaad wel chocolademelk worden. Fijne dag allemaal!
@ lizab: haha vanochtend 06.25u kwam meneertje op onze kamer met een poepluier....helaas!!! heb hem even verteld dat hij het de volgende keer even moet vertellen als hij moet poepen, ben benieuwd... de plasjes gaan hier ook super goed, alleen als we weg gaan durf ik het nog niet helemaal aan, dus dan nog wel vene een luier. @ jenifer: geweldig hoor, ben best jaloers ik wil ook!!! heeeeeeeeeeeeel veel suc6 en geniet van dit dagje (haha voor zover dat kan) maar blijft toch heel bijzonder!!! Ik ben het nog steeds zat, ik hou niet van wachten, terwijl het nog ong 3 weekjes moet duren (of met pech 5!! ) ik haat het dat ik niks kan doen, want ik hou mn huis graag netjes..... maar ja een peuter van 3, een hondje en 2 katten :x:x:x haha slaap nog steeds slecht! (oma neemt Seff vanmiddag mee nr de kinderboederij dus das wel ff lekker) einde vd middag gaan we bbqen met opa en oma erbij, dus hopen op mooi weer!!! en heb nu ook echt dat ik om vanalles kan janken......pffffffff tis wat he?? fijne dag allemaal
@ jenifer: U go girl!!!! op naar het eerste beebje van dit topic @ All, reageer later even, we gaan zo boodschapjes halen.
thanks meiden, Even een update: Mijn baarmoedermond is nog niet rijp dus ze kunnen mijn vliezen nog niet breken. Ik heb nu voor de 2e keer een tablet gekregen om mijn baarmoedermond te laten rijpen. Dit komt nu aardig op gang.Het moet nu alleen nog iets korter en zachter worden. En over 3 uur gaan ze weer kijken of ze mijn vliezen kunnen breken. Ik heb nog steeds maar 2 cm ontsluiting maar ze kunnen het hoofdje wel al voelen Hopelijk is mijn volgend berichtje wat positiever.
Spannend hoor Jennifer! Moet je bmm helemaal verweekt zijn of gewoon nog een stukje verder? Succes!!!!
ff snel een reactie. Heb nu wel wat weeën. Moet zo weer aan het ctg en daarna gaan ze kijken of ze de vliezen kunnen breken. De weeën komen om de 2 minuten maar ze duren maar 45 sec. Dus ff kijken of ze wat doen met mijn baarmoedermond. Ik moet ze wel weg puffen en ze zijn wel pijnlijk. Maar ik weet uit ervaring dat het nog pijnlijker moet worden. Groetjes
@ jenifer: ik dacht even kijken of er al nieuws was!! wachten duurd lang he??? ben benieuwd,, je ben nu vast druk bezig met vanalles, suc6!!!!!!!!!!!!
Jjjaaaa, daar is hij dan! Om 00:27 is Jeremiah geboren. Hij weegt 2120 gram en is echt piep klein Hij doet het goed maar omdat hij minder dan 2300 gram weegt word hij opgenomen op de medium care afdeling. Eerst even het volgende voordat ik over de bevalling vertel. Toen de placenta eruit kwam bleek dat de placenta zich had aangelegd in 2 delen. 1 deel zat aan mijn rugkant en 1 deel aan de bovenkant. En tussen de 2 delen in zat de navelstreng. Dit schijnt zeer zeldzaam te zijn. Ze hebben de placenta meegenomen om te laten zien aan de co-assistenten en studenten enzo. Maar dit is dus de reden waarom hij zo klein is. Maar nu even over de bevalling. Ik vertelde al dat ze 2 keer een tablet hebben ingebracht. Maar de weeën kwamen pas op gang rond een uur of 8. Ik had toen 3 cm ontsluiting. Om 11 uur had ik maar 4 cm ontsluiting en toen wilde ik het nog verder afwachten want de weeën kwamen wel om de 2 minuten. Om 8 voor 12 trok ik het niet meer maar ik had nog steeds maar 4 cm ontsluiting. Toen besloten ze om mijn vliezen te breken. Meteen daarna werden de weeën heftiger. Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest. Ik kon niet meer en wilde of naar huis of pijnstilling. Maar eerst moest ik naar de wc. Voordat ik opstond kwam er weer een wee maar dat bleek een perswee te zijn. Dit was om 00:24 en 3 minuten en 2 persweeën later werd mijn kleine prins geboren. Ik ben in een half uur van 4 naar 10 cm gegaan maar man wat deed het pijn De naam Jeremiah betekent: Verheven van de here. Ook was hij een grote profeet en is het een hoofdstuk uit het oude testament van de bijbel Ook bestaat zijn naam uit de namen van mijn overleden kindjes Jeremy* en jamie*. Morgen volgt er een foto, ik ga nu eerst even douchen en ik ben nu heel erg moe. Ps: ik heb gelukkig geen scheurtje oid. Alles is nog zo goed als nieuw