@ regi ken het dat plassen moet er hier ook een paar keer per nacht uit om te plassen ik wordt er gek van. En me schouders gaan ook zeer doen en word ook regelmatig wakker met een slapende hand. @ Jenifer Lijkt me ook erg vervelend om je mannetje achter te laten. Hoop dat je hem snl lekker mee naar huis mag nemen. Gaat wel alles goed verder met hem? @ Lizab soms is het gewoon heerlijk om ff uit te huilen. Heb het hier ook om de stomste dingetjes. @ Fafje schoonmaakse!! Kan je hier ook even langs komen. Soms wou ik dat ik ook zulke nesteldrang had hihi. Heb er soms gewoon de puf niet voor om wat te doen. Mooie fotos ook. @ Hier. Ben vanmorgen op controle geweest bij de huisarts alles was goed! Dus we kunnen weer een week vooruit moet volgende week weer naar de gyn. Al hoop ik stiekem dat er dan al een beeb is maar ja ga er nog maar niet vanuit, want het kan ook nog 4 weken duren.:x
@elena welkom!! Spannend heh zo aftellen! Meeste zyn nu al wta verder en tellen nog 3 weekjes!! Hihi De eerste is al geboren van dit tipic mama Jenifer!! @sebasel ja k ben eigenlyk altyd al een schoonmaakfreak...maar nu dat +nesteldrang!! Jeetje vind t zelf heavy hahah Maargoed k heb verder ook niks om handen, nog geen kids voor de rest! Sommige hier wel..das wel een tikkeltje zwaarder natuurlijk! @all pfff ladies ik word gek van mn maagzuur!!! Pil ingenomen maar t helpt niet Klig al in bed..probeer Gooische Vrouwen te kijken..maar gaat moeizaam...banden heb k een btj verrekt na 'een bepaalde partij' gisteravond hahaha Goodnight y' all!
@ Fafje vervelend he die maagzuur!probeer anders een glas melk/appel/ komkommer dit helpt wel altijd bij mij! Niet zo fijn van je banden Slaap lekker!
@nieuwe mama's, Welkom! @fafje, mooie foto's! Klopt het dat een vriendin van jou die maakt? Ik dacht namelijk dat ik een tijd terug bij het buikfoto's topic zulk soort foto's had gezien maar dat was denk ik een maand of 2 geleden. @emmie, ik heb nog een tip voor je ziekenhuistas maar misschien heb je dat al: Iets te eten voor je man. Toen ik zondagavond weeën zat weg te puffen had mijn man hele erge trek maar alles was al dicht. Hij was echt blij met de mueslirepen en snelle jelle die ik had meegenomen. @all, morgen reageer ik weer op iedereen maar ik ben nu ff uitgeput. Ik ga nu 4x per dag heen en weer om mijn mannetje te voeden. Hij weegt nu 1995 gram maar hij doet het goed. Het drinken gaat nu heel goed, en hij heeft ook aan de borst gedronken. Zijn warmtebedje gaan ze langzaam afbouwen en morgen mag ik met hem buidelen. Als er tijd voor is mag hij morgen ook in bad. Als ze zijn bedje hebben afgebouwd en hij doet het goed met 2 kruiken dan mag hij heel snel naar huis En ik ben mijn zwangerschaps kilo's al kwijt. Ik zit weer op mijn startgewicht. Ik was 3,5 kilo aangekomen en mijn ventje woog ook maar net 2 kilo dus ja dan gaat het snel. Mijn conditie is erg achteruit gegaan dus over een week of 6 wil ik onder begeleiding daar wat aan gaan doen. Dat is wat ik wil maar of het er ook echt van komt Groetjes
@ jenifer: fijn dat het goed gaat met je kindje!! @ fafje: tsja dat maagzuur, ik weet het..... Mn moeder komt vandaag langs om te poetsen! fijn!
@jenifer...ja klopt idd...was een project voor haar school!..Ohh maar wat hoop ik dat je mannetje snel huis mag!! Alweer op startgewicht heh, wel fijn...wie weet ga je daar nog onderzitten...door het voeden straks en de stress die je hgebt...blijf maar goed voor jezelf zorgen!! @all zyn jullie ook zo stijf als j wakker wordt?? xx
Hallo allemaal! @Fafje, balen van dat maagzuur zeg. Ik hoop dat het snel wat minder zal worden. @sebasel, idd, soms is huilen heerlijk.. En fijn dat alle controles weer goed waren. @jenifer, oei, jullie mannetje klinkt nog zo klein. Wel fijn dat het zo goed gaat. Hebben ze aangegeven wanneer hij evt. mee naar huis mag? zo, hoe is het met de rest? Mijn moeder zou vandaag komen, maar die belde helaas af. Zo ziek als een hond, arm mens. En dan 2 uur heen en ook weer 2 uur terug in de auto zitten is natuurlijk niks. Jammer hoor. Verder alles prima. Moest wel lachen om mijn man gister. Dat is ook een echte kletsmajoor hoor, dus die begon al enthousiast iedereen op te bellen dat ik met 39 weken gestript ga worden. Ja ho even. Ik heb nu maar met hem afgesproken dat we het verder gewoon stil houden. Hetzelfde met bijv. inleiden, ik vind het veel leuker om te bellen als de kleine uk geboren is ipv dat iedereen er al op zit te wachten omdat ze weten dat ik bezig ben. Met morren ging hij akkoord. hahahaha. Nu is dit niet zo'n ernstig verhaal, maar hij kreeg het ook al voor elkaar om iedereen te bellen toen ik vorige week in het zkh opgenomen werd (mijn moeder natuurlijk een hele nacht niet geslapen vervolgens). Hij is super lief hoor, maar af en toe.. Nou, Ik twijfel nog even wat ik zal gaan doen met F. Het is hier weer van dat rot weer.
@ regi: Hoe was het gister op de controle? @ annekulpe: de kleine was maandag al ingedaald, maar wie weet hebben die steken er inderdaad nog mee te maken. Wat zit je hond mooi voor de foto! @lizab: Fijn dat het beter gaat. Oooh spannend, nog anderhalve week voordat ze gaan strippen! Wel lief dat je man zo enthousiast is. Hier is het nu aan het opklaren, wie weet straks bij jou ook? @laperla: Welkom! Vervelend dat de kleine je ribben niet met rust laat. Welke kinderwagen heb je besteld? @ fafje: Leuk dat je begonnen bent met filmen. Ik heb dat idee ook, maar ik schuif het elke keer voor me uit. Gaan jullie de hele bevalling filmen? Lekker dat nu bijna alles af is. Wat een mooie hond heb jij zeg, die zie je volgens mij niet zo vaak. Gaat het al wat beter met je banden? Hopelijk vind je snel de gouden tip tegen maagzuur. Ik ben inderdaad soms ook zo stijf als ik wakker word. Volgens mij heb ik dan heel lang in dezelfde houding gelegen. @ sjan: Gezellig! Nog maar een paar weken en dan ben je lekker van je maagzuur af. @ emmie: Ook al zon lieve hond! Ik zou ook wel een hondje willen, maar we hebben nu 2 katten en 1 daarvan vind het al niet leuk dat er een tweede kat bij is, dus voorlopig denk ik geen hondje hier. Hoe gaat dat bij jou met 2 katten en een hond? @ Elena22: Welkom! @ sebasel4a: Mooi dat alles goed was bij de huisarts. Doet die een deel van jouw zwangerschapsbegeleiding (of stel ik nu een gekke vraag)? @ jenifer: Super dat het zo goed gaat met je mannetje, zelfs al aan de borst! Ik ga voor je duimen dat hij heel snel met je mee mag naar huis. Zo te lezen gaat dat niet lang meer duren. Wat heerlijk dat je weer op je startgewicht zit. @ All: Gister en net weer aan het boenen geweest. Heerlijk, zon schoon huisje! Afgelopen nacht geen steken meer gehad. Gister overdag wel ongesteldheidskrampen die duidelijker waren dan laatst. Gister keek ik in de spiegel, zat mijn buik echt heel raar en heel laag. s Avonds schrok mijn vriend er een beetje van. De kleine ligt volgens mij soms helemaal opgefrommeld daar beneden. Straks komen er vriendinnen langs. Fijne dag allemaal!
@Maywoods Zo das een goed idee, ik ga dat ook aan mn moedr vragen, word zelf gek van dat gepoets...mss wil ze als het weer opklaart mn ramen doen @lizab haha wat grappig zo'n enthousiasteling!! Maar kan het begrijpen, zou het zelf ook niet willen vertellen...anders wordt je nog gek gebeld/gesmst met de vraag " en en en" ... Hoe snel na het strippen kan het eigenlijk gaan?? @Moonchild Nou de bevalling filmen...hmm haha NEEEEEEE haha, ik heb gezegd dat er wel foto's gemaakt mogen worden...vanaf achter mij staand en dan als die kleine eruit komt en op me neer wordt gelegd...haha "mama's hoofd hoeft er niet op" En ook hoeven de eventuele geluiden niet opgenomen te worden hihi...Nee maar daarna lijkt het me wel leuk om iets op film te zetten...en de thuiskomst enz...leuke dingen voor later.. Veel plezier met je vriendinnen, gezellig beppen en babytalk Ja ik denk dat ik ook lang in 1 positie slaap...soms wordt ik wakker hoe ik ook in slaap viel...zou ik me dan helemaal niet gedraaid hebben? En wat een *&^$%@ weer!! toedelssss
moonchild bij mij is de kleine ook al ingedaald maar heb nog wel last van die steken, las ergens dat als ze/hij dn met het hoofdje beweegt dat je die steken ook zo voelt hier mogen de camera's pas komen als ik weer aangekleed ben heb hoofdpijn bah...
hey meiden, controle was weer goed, ze schijnt alleen aan de rechterkant te liggen, heel vreemd, en ze word geschat op 7 pond ipv 6 pond, naja we zullen het wel zien, verder wel wat kramp zo nu en dan en nog steeds mega steken, gisteravond half uur op toilet gezeten pffff nou die darmen zijn wel leeg. voel me niet echt toppie ,maar we blijven lachen. jenifer wat fijn dat het zo goed gaat met die kleine uk. rest sorry voor het niet reageren komt later echt waar beloofd
@fafje, het kan snel gaan na strippen, maar je hoeft er niet van te bevallen hoor. Het kan ook gewoon blijven zitten. Overigens zal het wel 39 weken en 2 dgn worden denk ik ivm spreekuur op maandag (en niet in het weekend) @all weer klaart ook hier op. Net al even bij mijn schoonouders op bezoek geweest dus F ligt nu heerlijk op bed (ze was helemaal stuk) @alle nieuwelingen, welkom! Spannend he, het einde komt nu echt in zicht. @indalen, hier ligt de uk in bibi (bewegelijk in bekken ingedaald?) dus wel ingedaald maar nog niet vast.
Joepie, net via vakantieveilingen geboden op een nachtje hotel hier 20 min. vandaan. En nog gewonnen ook. Een dorp waar we wel vaker komen met super leuke restaurantjes. Dan kunnen we ergens in november heerlijk een nachtje weg, lekker eten etc. Dat doen we zelden (het aantal keren dat F. is wezen logeren kan ik bijna op 1 hand tellen) dus echt erg leuk. en voor maar 40 eu incl. ontbijt. (keek al even op de site van het hotel en daar vroegen ze al 100 excl ontbijt (dan kwam er nog eens 25 eu overheen) Super leuk.
zoo das leuk!!!! Zeker omdat jullie het niet vaak doen...kunenn jullie even relax met zn 2en genieten van het ouderschap!!
@moonchild Nee hoor is geen gekke vraag! Wij wonen hier een beetje in een uithoek van Nederland en ga naar belgie naar de gyn en de huisarts doet tussendoor de controles. En als je thuis wil bevallen is dat ook de huisarts die dat doet. Zit hier geen verloskundige praktijk. @ weer Hier was het heerlijk vandaag!! @ Lizab lekker hoor er straks even tussenuit. Ik moet ook maar eens kijken op die vakantieveiling ik hoor daar echt veel mensen over. @ Hier We zijn vanmiddag lekker met de kleine meid naar de speeltuin geweest en daar ook een hapje gegeten vanavond. Ze was helemaal op vanavond dus ze zal wel lekker slapen. Hoop ook dat ze lang slaap want me man heeft de nacht en dan kan ik morgen ook wat langer blijven liggen. Heb er zon zin in dat de kleine komt wordt bijna gek van het idee dat je ook nog 2 weken overtijd kan lopen. Gelukkig laten ze je in Belgie meestal maar 10 dagen overtijd lopen.
hey hey allemaal!! nog geen 2e ' nog 6 weken te gaan' baby in zicht?? vandaag 37+5............toen ben ik bevallen van mn zoontje en was het vanacht om 03.30 begonnen en s'middags om 15.30 geboren!! maar helaaaaas, ik had eigenlijk wel gedacht (gehoopt) dat het dit keer ook zou zijn, of eerder...maar ok!!! We zien het wel... gisteren bij de vk was alles prima, lag al mooi vast, een mooi compact buikje maar wel een grote baby (+/- 3600gr) De vk zei nog ' nou misschien tot volgende week' !!! Ik weet even niet meer wie het vroeg of 2 katten en een hond goed samen gaan, maar ja prima! vanaf de 1e dag. onze hond is nu ruim 5 jaar en de katten ruim 6... dus wij hadden de katten eerst een jaartje en toen de hond erbij! nou prima hoor!
Goedemorgen allemaal, Emmie, dan ga je idd toch zitten wachten lijkt mij. Ik hoop maar dat zij snel mag komen. over honden en katten. Hier 1 hond en 1 kat, en ook dat gaat prima. Ze spelen samen, slapen samen etc. Wij hadden juist de hond al even toen de kat kwam.
hallo meiden.... @Emmie ja dat zou ik dus ook hebben ik ga er ook weer vanuit dat we in die week bevallen maar ja we zullen zien he... @Sebasa ja idd stel je voor 2 weken overtijd aaahhhhh.. Hier toch wel vaak harde buiken, had ik bij de eerste niet?
goedemorgen! hier dus ook 1 hond en 1 kat , de hond heb ik al 9 jaar en de kat is hier nu anderhalf jaar ( een 2e handse van mp van toen 1,5) en dat gaat heeeeel erg goed, alsof ze al jaren samen zijn , leuk om te zien cindy het schijnt dat je bij een tweede ook sneller last hebt van harde buiken, waarom ben ik alweer vergeten ( hmmzz zwanger hè) emmie nou spannend hoor! dus de vk vermoed dat beeb zich eerder aandient sebasel bij valentijn liep ook overtijd en gek genoeg voelde ik me toen zoooooooo kip en kkip lekker! geboren op 41,2 lizab wat lekker! een hotelletje! leker saamjes genieten!
Ja zolang je je goed voelt is het ook niet zo erg. Maar ben van Senne met 37+6 bevallen en stiekem zit ik weer een beetje daar op te focussen haha. Maar geloof dat dat er meer doen hier.