nog 6 weekjes te gaan!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emmie, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammetje

Tammetje Actief lid

29 mei 2010
    145
    0
    0
    Pedagogisch Hulpverleenster
    Eindhoven
    Pfff... ik ben nu ook weer uit bed gegaan :(... kan niet slapen en heb ook ontezettend last van maagzuur.
    Ga zometeen toch nog maar even een poging wagen want morgenochtend komen ze voor een intake van de kraamzorg.

2. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Hier ook nog niks hoor :p Ben gewoon een beetje te lamlendig om maar uberhaupt iets te doen.... Bah, kom nu helemaal niet meer vooruit....

Ik kan me overigens ook wel vinden in de vergelijking free willy / bigfoot :D Zo voel ik me ook ongeveer!

@ de dames met maagzuur klachten; hebben jullie Antagel al geprobeerd? Is verkrijgbaar bij de apotheek en hielp bij mij erg goed!

3. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Hier ook nog niet aan het puffen.
    Ik werd wel wakker van krampen in mijn buik, maar dat was al snel weer over.

Ik kom net bij de verloskundige vandaan. Alles was goed. De kleine wordt nu op 6 pond geschat. Laat maar komen:D!
    Straks nog even urine inleveren, want ze willen toch voor de zekerheid de eiwitten in de gaten houden. Ik was alleen net naar de wc geweest. Ze zitten bij mij op de hoek, dus langsbrengen is zo gebeurd.

Mooie buik trouwens Emmie!

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wat een mooie buiken!

Ook hier nog niet aan het puffen hoor. Wel weer een beroerde nacht, maar zo te lezen was ik absoluut niet de enige. :D

Ook hier net bij de VK geweest. Alles prima, en ook hier schat ze het kindje een stuk kleiner dan F. 6 a 7 pond bij de geboorte. (Fenna was 3780 gr) Ik vind het allemaal prima. Goede nieuws is dat ik inderdaad volgende week gestript ga worden. Maandag a.s. om 13.30 uur. (bij 39+2)
    Mijn moeder riep al dat dat de verjaardag van mijn overleden oma is, dus dat beeb dan meteen een beschermengeltje heeft. :D

Verder voel ik me hier ook een enorme walrus/bigfoot. hahahaha. Ga dus lekker met F. bankhangen en even tv kijken (teletubbies zijn helemaal hot hier en normaal staat de tv op dit tijdstip niet meer aan)

Tot later!

5. jenifer

jenifer Actief lid

9 okt 2007
    297
    0
    0
    Zuid Holland
    Mooie buiken dames! De mijne lijkt een beetje op pudding, maar ja dat komt vanzelf wel goed.

@lizab, spannend, ik hoop dat het dan een beetje gaat beginnen voor je. Ik ben op die dag ook jarig.

@maagzuur, ik heb er dit keer geen last van gehad, maar antagel schijnt idd heel goed te zijn.

@all, de vk is voor het laatst geweest. Ik voel me weer redelijk fit. Iig fitter dan tijdens de zwangerschap. Als het niet zo een depri weer was zou ik lekker een wandelingetje gaan maken met de kleine.

6. emmie

emmie Niet meer actief

hier ook niet zo'n lekkere nacht hoor, rond een uur of 2 half 3 even naar de wc, daarna weer in bed liggen en had ik een soort van vage rug pijn in mn onder rug??? :( ben daarna wel weer na een tijdje in slaap gevallen en om 06.30 ging mn wekkertje, want zoonlief moest weer nr de psz!! hij is net terug zit even op de bank met drinken en een appeltje en dan zo nr bed, en dan kruip ik er ook nog ff in.

@lizab: spannend!! maar misschien komt het ook wel eerder, je weet maar nooit!! :D

@ moonchild: thanx!!

@ jenifer: mooi dat het goed met je gaat, met je kleine prinsje ook??
    en indd beetje jammer van dit weer!! wij zijn net ook kletsnat terug gekomen :(

fijne dag dames

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hey meiden

ff een ego berichtje hoor... probeer vanaf hier weer in te haken
    ben niet helemaal fit
    veel hoofdpijn, rugpijn, heeeeel moe
    gister lichte ongi krampen
    van die venijnige steken down under
    licht in mn hoofd

bah...

kan nu ook wel slapen, misschein dat ik dat wel ff ga doen
    kleine man hoef ik pas om 15u op te halen dus ik neem t er ff van

8. fafje

fafje Niet meer actief

Hoiiii

Ik ook even geen puf om te reageren op iedereen...zag dat onze lijst behoorlijk lang wordt, leuk....
    dus nieuwe meiden...vertel!! voor jullie nog 6 weekjes...
    Heerlijk ik nog maar 2 HOPELIJK :p

Gister dagje Alexandrium geweets met manlief en daarna nog sjiek gaan eten bij de Japanner..
    Maar goshhhhh wat erg ...lang lopen zt er niet meer in...vaak harde buiken...en hield vocht in vingers en tenen vast...geen pretje...is vandaag allemaal weer weg..ook de harde buiken..

Vandaag maar weer aan de schoonmaak gegaan...manlief wzas zelfs zo actief door de ramen te zemen ...heerlijk...
    Merk nou wel dat beeb echt zwaar wordt...mn buik groeit nie echt maar hij boelt wel zwaar...ben zo beniuewd hoe zwaar hij is...als ie geboren wordt/..kheb er zin in!!

geniet van jullie dag ladiessss xx

9. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier wel continu vocht in voeten, benen en handen, gaat wel beter als ik een tijdje mn voeten omhoog heb, maar is ook zo weer terug....
    En veel maagzuur ineens...! Rennies hielpen tot voor kort prima, maar doet nu ook niet veel meer.. ;)
    Heb geen idee wat de schatting van het gewicht is van ons meisje, dus morgen bij de gyn ff vragen.

Thomas slaapt volgens mij nu, dus ga zelf ook ff plat!

Tot later!

10. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook niet veel puf om vanalles te doen.
    Dochtertje licht lekker in bed ze slaapt niet altijd meer 's middags maar heb ze er vandaag toch in kunnen krijgen.
    En wat een rot weer idd.
    Nou morgen is het volle maan dus wie weet bevallen er een paar!!
    Het is wel weer tijd of we zijn straks allemaal tegelijk aan de beurt haha. Nou ik wacht verder af en hou het hier in de gaten.

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hier ook voor de rest niks hoor dames!
    Wel erg moe maar ik dwing me zelf toch om wat te doen!
    Ik voel me zo nutteloos.
    Ikk heb ook geen krampen etc volgens mij ga ik zelf week 42 halen!

morgen controle vk ben benieuwd.

12. emmie

emmie Niet meer actief

haha wat een stelletje kreupele dames zijn we ook he?? tis vandaag echt alleen maar klagen haha :D
    voel me vandaag dus ook echt niet top! ook af en toe krampen daaronder, ook een beetje zwaar gevoel. en vanmiddag weer die vage rugpijn onderin!

ZUCHT!

13. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    dan klaag ik ook maar ff mee haha, vanmiddag bij vk geweest, alles was weer goed , we hebben echo gehad ook dat was goed nog steeds een meisje pff haah alleen word ik steeds lichter en zei steeds zwaarder ze word nu geschat op 3700 gram ahum naja ze moet er toch uit. ik blijf al weken steken op hetzelfde gewicht, placenta zag er prima uit vruchtwater ook, heb alleen al vanaf vannochtend kramp en steken die ook echt venijnig steken in me rug en ik ben erg misselijk meer meiden die dat hebben of hebben gehad bij naderende bevalling? nou ik lees morgen weer de rest van de dames met klachten haha hou vol meiden we moeten nog ff

14. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    = bevallen van een meisje
    = bevallen van een jongen
    = uitgerekend op:

Jenifer: Jeremiah 16/08/2010 2120gr (37+1w)
    Mutsie: Senna 17/08/2010 4150gr 52cm (37+6w)
    Marcha: 26/08/2010 Keizersnede gepland (39+4w)`
    regi: 31/08/2010
    Sjan : 01/09/2010
    moonchild: 03/09/2010
    Emmie: 04/09/2010
    Lizab: 04/09/2010
    Sebasel4a: 05/09/2010
    MaryWoods: 05/09/2010
    Fafje: 07/09/10
    Cindy24 : 16/09/2010
    anne-marie: 28/09/2010 ingeleid op 38 weken (14e)
    Nike: 29/09/2010
    Brenjomi: 02/10/2010
    Pina82: 11/10/2010
    Tammetje: 16/10/2010 inleiden op 38 weken (02/10/2010)

en mezelf ook toegevoegd, is wel leuk om met anderen te kletsen die ongeveer even ver zijn ;)
    x Pina

15. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Ojee ik zie dat ik vals gespeeld heb, ik moet nog 7 weken :) hihi ojeee.. Telt het ook als je het gevoel hebt dat de kleine eerder komt? haha.
    x x

16. fafje

fafje Niet meer actief

jaa natuurlijk waarom ook niet hihiihi

17. Alita

Alita Niet meer actief

misselijk ben ik hier ook de laatste tijd...maar denk dat het bij mij is van het minder plaats hebben en die ***maagzuur..

Vandaag bij de gyn geweest...baby ligt al vast in bekken:$is dat normaal zo vroeg...
    Gaf aan dat ik veel harde buiken had maar dat was goed volgens hem;) het is maar een vreemnde gyn, mijn eigen is op vakantie maar volgende week is hij er gelukkig weer...

Een vraagje aan iedereen....
    Wat vinden jullie van een ruggeprik? Wie heeft er al eens eentje gehad...

18. fafje

fafje Niet meer actief

hey cin

Hier ook kindje "vast"...maar pas sinds vorige week..dus 37 wkn...ik vond het best laat eigenlijk...aangezien je veel leest dat indalen al vroeg kan beginenn...maargoed en ik heb ook veel harde buiken ( wel pijnloos)....ze zeggen idd dat het goed is...je lichaam bereid zich voor op de bevalling....

19. Alita

Alita Niet meer actief

maar bij een tweede zwschap is het volgens mij weer anders?

Ja pijnlijk zijn ze niet de harde buiken alleen vervelend af en toe....

20. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Fafje, bedankt !!:)

Ik heb ook zeker 10 harde buiken per dag, plus een zwaar gevoel onderin, vooral bij opstaan. Ennn mijn buik past niet meer over mn wastafel (begin van de week nog wel) nu niet meer, moet op mn tenen staan. haha. Heb ook elke dag menstruatiekrampjes/uitstraling in benen, lekker voorwerk aan het doen. heerlijk. vind het prima. :D
    Zolang ik nog lekker slaap, kan ik dit wel hebben.

herkennen jullie dit ook? ook zo vroeg al?:(
    x Pina

Deel Deze Pagina