mooi buikie lizab! en nee dat over die hoge bloeddruk heb ik ook nog niks over gehoord! maar wie weet...........ff googlen??
@lizab, mooi buik! En ik vind je profielfoto van je dochtertje zo leuk. Zo is jeremiah geboren. Met zijn hand op zijn gezicht en nu slaapt hij ook altijd zo. Het is dat hij klein is en het wel makkelijk ging maar ik moet er niet aan denken dat hij een stuk zwaarder was en dan ook nog met zijn hand zo eruit moest komen @ruggeprik, ik heb er nooit een gehad. Ik wilde er wel een maar toen ik hem zou krijgen wilden ze eerst weten hoeveel cm ontsluiting ik had. Ik wachte eerst een wee af en dat was al een perswee. Maar als ik niet zover was had ik er zeker voor gekozen. @cindy, in het ziekenhuis waar ik bevallen ben vinden ze dat je geen pijn hoeft te lijden. Je kan er 24/7 een ruggenprik krijgen. Gister ben ik toch een stukje gaan wandelen. Het regende toen niet meer en ik voelde me echt een trotse mama. Kennelijk was mijn buik zo klein dat de buren in mijn straat niet eens wisten dat ik zwanger was. Ze dachten dat de ballonnen er hingen omdat mijn zoon jarig zou zijn Ook op de school van mijn kids keken mensen verbaasd en vroegen of het mijn oppaskindje is de ouders van mijn kids hun klassen die wisten het wel maar dat anderen het niet zagen snap ik niet. Ze dachten dat ik was aangekomen:x
Ho allemaal!! Grappig te lezen hoe iedereen de laatste loodjes ervaart!! @bloeddruk De mijne was vorige week ook hoger dan normaal (normaal 100/65 en toen 115/80) Dacht iets gelezen te hebben dat dat gewoon bij het einde hoort..?!?! Kben net bij de tandarts geweest...helemaal goed..hij vond mn gebit er vry goed uitzien voor het einde van de zwangerschap...zei dat normaal vrouwen super veel bloed ed hebben... Zooo en vanacht werd ik om de zoveel tijd wakker want k dacht dat mn bevalling begonnen was! Haha elke x schrok k wakker en dacht dat mn vliezen waren gebroken...maar helaas alles was kurkdroog!! Sorry voor dit ego berichtje hoor maar mn internet thuis is niet van 'ons' die wordt di aangesloten... Dus dat signaal 'tap' k stiekem af haha ja sorry...maar af en toe valt ie weg! En op mn tel is het heel lastig onthouden en lezen en reageren!! Eigenlijk zou Ziggo dus vorige week al alles aangesloten hebben...hebben we voor niks om een of andere slappe reden...van 1200 tot 2200 gewacht!!!! Oke sorry offtopic! Vocht uit mn vingers en tenen is trouweens na die ene dag weggetrokken...gelukkig... En slapen met kussentje is idd super fijn... @harde buiken die zijn ook opgehouden nu 2 dgn...pfff IK WIL NIET MEER ZWANGER ZIJN MAAR MAMA!! Doei schatten!
bloeddruk wisselt hier ook vandaag bij gyn geweest, over precies 2 weken moet ik weer komen en dan krijg ik een vaginaal ondezoek om te kijken hoe het ervoor staat met mn bmm enzo en van daaruit krijg een bevallingsplan mee naar huis!!! whoeiii spannend hoor!
hi meiden., ik ben echt ff gesloopt. Mn zoon was op KDV vandaag en als ie daar goed heeft gespeeld dan is ie bij het eten altijd drama. Weer een enorme driftbui omdat hij zelf niet wilde eten. Hij krijgt dan een flink aantal kansen, maar die benutte hij niet, dus hup naar boven en het bad aan. Hij was helemaal woest aan het brullen en het duurde wel een half uur tot drie kwartier! Ik vond het echt verschrikkelijk maar we wilden consequent blijven.... Uiteindelijk dus 3 happen gegeten... Is wel rustig geworden en nog ff in bad geweest, maar ja, dus weer op een kdv-dag zonder genoeg gegeten te hebben naar bed. Vind ik echt verschrikkelijk. Ben emotioneel ff gesloopt nu........ Verder naar gyn geweest vanmiddag. Beebje nog steeds met koppie naar beneden en ingedaald en vast in bekken. Dus dat is positief! Ze schatte mn kindje 'gemiddeld' in, op zo'n 3700gr. Mij leek dat wat boven gemiddeld, maar volgens haar is dat heel gemiddeld. Ik werd er eerlijk gezegd nogal zenuwachtig van; de gedachte dat ik er zo'n groot kind uit moet werken. 2x zo zwaar als vorige keer, maar volgens de arts maakt dat niet zo veel uit.... Sorry voor het ego-bericht, maar ben gesloopt nu en onthoud toch niks.....
@Marywoods is minder he als ze zo uitgelaten zijn.. Hm hier zeiden ze zo`n 7 pond...is toch ook wel gemiddeld dan...komt goed meid!!
nou ja uitgelaten, gewoon ronduit driftig. Echt krijsen was het.... 7 pond gemiddeld? Hmmmm dan zit ik er nu (al) ietsje boven dus... weet niet hoeveel ze nog groeit de komende 1,5 week
Hier mijn lieve beertje Senna ben erg weinig op zw pagina momenteel, geniet nu van mijn kraamtijd en ben aan het bijkomen van de bevalling. Ik denk wel aan jullie en wens jullie super veel succes voor de bevalling!! liefs mutsie ps, kom uiteraard af en toe spieken voor nieuws!
ohhh wat een schatjee!! lekker van genieten hoor!! ben wel beniuewd naar je bevallingsverhaal!! hihih...maar eerst lekker genieten en rusten!!
hoi meiden, hier een vraagje; heb laatste tijd in de gaten dat de kleine enorm schokkerig beweegt in mijn buik, echt erg trillend, als de kleine enorme schrikreflex heeft. Vanacht meerdere keren achter elkaar waar ik gewoon van wakker ben geworden. Weet iemand hier meer vanaf? Ik bedoel ik heb wel even op internet gekeken en de hik is het niet, dat heb ik namelijk heel goed door. weet precies wanneer het de hik heeft. Dat schokkerig bewegen is toch niet dat het kindje het niet naar zn zin heeft, zich ongemakkelijk voelt ofzo? Hoor wel wat jullie denken. liefs Pina
@mutsie, wat een schatje!! Lekker genieten hoor. @pina, sorry, geen idee. Nog mensen bevallen vannacht? Ik in ieder geval niet. Mijn moeder komt vandaag, dus zo eerst met F. gezellig appelflappen bakken en dan een heerlijk dagje in het vooruitzicht.
@geen idee ...ik ook niet !?! Sorry! @liza nou ik ook niet...lekker zeg appelflappen heb er gelijk trek in Heb vanacht eigenlijk heel goed geslapen, aan 1 stuk door...k ga nu lekker opstaan.. En een ontbijtje maken voor mezelf..manlief heeft deze week nachtdienst(23u-07u) slaapt net... Dus k ga ook straks weer aan de schoonmaak, nichtjes komen op bezoek...en 1730u controle bij vk! Fijne dag dames!
@ mutsie: wat een knappe vent!! super hoor!! lekker genieten en we zien je wel weer verschijnen! @ pina: haha ik herken het wel!! haha wat grappig, ik heb het dan ook vooral s'nachts een trillerige beweging die even een tijdje aanhoud! raar he??? nee of er een visje uit wil ofzo die zo trillerig heen en weer beweegt met zn koppie... (haha leuke omschrijving he? ) x
dag dames, ik kwam even spieken of er al iemand bevallen was hopelijk komt er nog bericht vandaag? hier nog niet, maar dat wil ik ook nog niet @pina, ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. misschien even aan je vk vragen? @mutsie, wat een scheetje als ik hem zo lief zie liggen en me bedenk dat wij straks ook weer een klein babytje hebben ppff dat blijf ik nog even vreemd vinden @lize, hhmm appelflappen, ik heb er ook gelijk zin in (en ben aan het bedenken of ik nog bladerdeeg in huis heb) @marywoods, dat lijkt me ook niet echt prettig (zacht uitgedrukt) is dat 'elke' keer na het kdv?? mijn dochter kan wel erg dwars zijn als ze bij opa en oma is geweest, daar krijgt ze veel haar zin en lopen ze heel de tijd met haar mee (of achter haar aan) dus als ze dan thuis komt kan ze af en toe ook nogal driftig zijn. @fafje, gelukkig heb je goed geslapen, hier ook en heb er echt van genoten, werd vanmorgen vrolijk wakker (ik hou niet zo van opstaan dus ben smorgens nooit zo heel vrolijk) vriend ligt hier ook nog in bed, die heeft niet gewerkt, maar lag erg laat in bed. was nog op de xbox bezig @vriend werken, het lijkt me heel vreemd dat je vriend steeds moet gaan werken. dat als je denkt dat het begint (en je dan gaat afvragen of je hem moet bellen) je hem gaat bellen. dat lijkt me heel erg spannend. mijn vriend zit op de grote vaart en is 3maanden weg en 3maanden thuis. hij is volgende week 2maanden thuis en blijft nu thuis tot begin of half december. (hij moet tussendoor niet werken) hij is deze keer langer weggeweest zodat hij langer thuis zou zijn. vandaar dat dat me vreemd lijkt @slapen, leah heeft gister in het grote bed geslapen voor het eerst. (dit was de tweede nacht) de eerste nacht is ze er 2keer uitgevallen. vannacht heeft ze gewoon in 1keer doorgeslapen tot vanmorgen en er niet uitgevallen. er lag gister nog een kussen in haar bed, dat is er nu uit (een dun kussentje) nu kan ze hoger liggen dat is beter. dus vanmiddag gaan we alles naar haar nieuwe kamer verhuizen en de babykamer in orde maken. allemaal veel plezier vandaag en hopelijk bevalt er nog iemand vandaag
Brenjomi, staat het bed tegen een muur? Dan kun je een opgerolde handdoek onder de andere kant van het matras leggen (niet muurkant) Je ziet amper verschil, maar dan rollen ze er niet meer uit. Hier een man die gewoon 5 dagen pw werkt van 7.30/16.00 dus een man die 3 maanden achter elkaar thuis/weg is, klinkt voor mij juist weer heel gek. Nou, de appelflappen zitten in de oven. Hmm.. Fafje, klinkt heerlijk zo'n nacht doorslapen.
@brenjomi Oh wat schattig "in het grote bed" haha...idd opgerolde handdoek of zo'n rolkussen als je dat hebt.. Zie dat als je rond je uitgerekende datum bevalt je het wel drukjes gaat krijgen, omdat je andere kleine dan ook jarig is...mss in je kraamweek :S...hoe ga je dat doen? wel een feestje geven?? En een man 3 mnd weg...zooo respect hoor haha mijne heeft wisselende diensten 8.30-17u/07u-15.30u en 23u-07u ...dat is heel lekker...heb k dus af en toe een hele week het bed alleen!! Mn wasmachine maakt zo'n melodietje als ie klaar is...dus ik ga weer aan de slag...het kan lekker buiten hangen...heerlijk dat ochtendzonnetje