goedemorgen! sommigen vinden mn buik echt enorm en sommigen zeggen idd compact of mooi naar vorenn... iedereen dus weer iets anders Ik vond t ook nog best hoog zitten, maar t is al echt ingedaald volgens de arts... Dus gewoon een groot kindje ofzo.... Of misschien omdat ik een relatief kleine romp heb, dat vult lekker snel
Goedemorgen, wat een mooie buiken zeg! Ik kwam ook alweer even checken voor bevallingsnieuws, maar nog niets dus.. Een oud-collega van mij is bevallen deze week. 33 weken zwanger. Vanaf week 26 moest ze al iedere keer naar het ziekenhuis ivm bloedingen, dus helemaal onverwacht kwam het niet, maar toch nog enorm schrikken. Ik voel de kleine sinds gister een stuk minder. Zo toch maar even de VK bellen voor de zekerheid denk ik.
@ marywoods: super mooie buik!!! en dat zei de vk de laatste keer ook tegen mij, mooi compact buikje, maar wel een groot kind ook ons kindje is ingedaald, maar ligt toch ook nog vrij hoog. @ pina: ook heel erg mooi, en hij zit precies goed denk ik, nog niet heel hoog, maar ook niet laag. Hier nog steeds niks We waggelen rustig verder................
@ lizab: hier de kleine ook wat minder actief... Ga het beetje bijhouden vandaag hoe vaak. Schijnt er wel bij te horen...
wat zullen we eens gaan doen vandaag met een peutertje van ruim 2,5....? Wat een pestweer by the way!
Ik dacht al, kijk het nog even aan, en prompt begint hij even te bewegen. De VK had me van de week op het hart gedrukt wel te bellen als ik dacht dat hij wel erg rustig was? Geen idee, in ieder geval doet hij het dus nog prima. MaryWoods, moeilijk, hier is de kleine uk een dagje naar de creche. Je zou kunnen knutselen, kleien (daar is F> helemaal dol op) boekjes lezen, tv kijken, koekjes bakken, ballorig of een ander speelparadijs, boodschappen doen (Een van de favoriete uitjes van F.) etc.
Oja, heeft iemand een tip om vislucht uit huis te verdrijven? Mijn moeder ging gister slibtong bakken terwijl ik patatjes ging halen. Natuurlijk zonder de afzuigkap aan te zetten en de keukendeur dicht te doen, dus mijn hele benedenverdieping stinkt naar vis. Bleghh. Zit nu met alle ramen open en daar word ik ook niet erg gelukkig van.
hoii!! Wat een mooie buikjes zeg...wat dat betreft zit die van mij wel laag...dek ook nie zo'n groot kindje! Gister controle..alles was nog steeds helemaal goed.. laatste 2 nachten ok ontzettend goed geslapen...volgens mij daarvoor was ie nog aan het indalen...en zat het nog nie lekker...nu merk ik dat ie "vast' zit... @beweging, lizab.... ja daar moet je goed opletten, zegt mijn vk ook..maar die van mij beweegt nog zoveeel....pff...als ie het maar niet TE ;leuk vind daarbinnen.. Maar wacht je dan een hele dag af...om te kijken hoeveel ie uiteindelijk heeft bewogen, of direct dat je het doorhebt em al een tijdje nie gevoeld te hebben? Ja dat weer, is echt "kut met peren'" (uitspraak van mn opa haha) ik blijf lkkr binnen...gister alweer flink aan de schoonmaak geweest dus vandaag lekker niks Hey en ladies, gaan jullie laatste tijd ook vaak buiten de deur eten? hihi wij wel....normaal kook ik elke dag vers enz...maar kheb er geen fut voor...nou bedoel ik geen fastfood ofz met buiten de deur...maar gewoon restaurantjes.. Ik ga trouwens weer even het lijstje erbij halen...btj bijhouden wie next is...dacht Marcha?? @nare luchtjes... bakj schoonmaak azijn in de kamer zetten oid....?? Kijk even in de lounge is een topic Grootmoeders tips..staan handige dingen in!!!
= bevallen van een meisje = bevallen van een jongen = uitgerekend op: Jenifer: Jeremiah 16/08/2010 2120gr (37+1w) Mutsie: Senna 17/08/2010 4150gr 52cm (37+6w) Marcha: 26/08/2010 Keizersnede gepland (39+4w)` regi: 31/08/2010 Sjan : 01/09/2010 moonchild: 03/09/2010 Emmie: 04/09/2010 Lizab: 04/09/2010 Sebasel4a: 05/09/2010 MaryWoods: 05/09/2010 Fafje: 07/09/10 Cindy24 : 16/09/2010 anne-marie: 28/09/2010 ingeleid op 38 weken (14e) Nike: 29/09/2010 Brenjomi: 02/10/2010 Elena22: 02/10/2010 Tammetje: 16/10/2010 inleiden op 38 weken (02/10/2010) Ja dat dacht ik Marcha is vandaag aan de beurt! Spannend de 3e baby D:...
Goedemorgen! @ Lizab: Waren de appelflappen lekker? Leuk dat je met je moeder de stad in bent geweest. Heb je de verloskundige al gebeld? Hopelijk gaat alles goed in je buik. Misschien kan je een pannetje azijn op het vuur zetten? Dat hielp bij mijn moeder goed als er kooklucht hing. @ sebasel4a: Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat je je buik voelt scheuren. @ silly: Ik heb wel eens gehoord dat een kindje na het indalen weer omhoog kan komen. Maar misschien is het kindje inderdaad weer groter en zit het daarom hoger. Vevelend dat je het zo benauwd hebt. Gelukkig mag je snel weer naar de gyn. @ annekulpe: Heb je al lang last van ischias? (Ik moest het even opzoeken, want ik wist nog niet wat het inhield.) Is er ook iets wat je kan doen om de pijn te verzachten? @ sjan: Jammer he?! De volgende nog-maar-6-weken-te-gaan-baby mag zich wel gaan melden. @ Brenjomi: Ahh een musje in je afzuigkap. Succes met Leahs kamer! @ MaryWoods: mooie buik! Je kan goed zien dat je buik laag begint. @ pina: Ook een mooie buik! Ik vind hem nog hoog zitten, maar ik kan hem niet vergelijken met een andere buikfoto. Heb je zelf het idee dat hij lager is gaan zitten? @ fafje: Fijn dat je zo lekker hebt geslapen. Wij eten bijna nooit buiten de deur, vinden we toch iets te duur worden. Ik kook zo goed als elke avond, met veel tegenzin. @ Marcha: Jaaa vandaag is de dag! Heel veel succes (als je dit nog leest.)! @ All: Ik kom net pas mijn bed uit rollen. Normaal ben ik er wel half 8/ 8 uur uit. Het zal wel door het weer komen, maar ik voel me nog steeds niet uitgeslapen. Lekker mijn huisbroek aangedaan en vandaag ga ik niets doen. Vanavond komen vriendinnen mijn buik gipsen. Gisteravond naar de prenatal kortingskoopavond geweest. Ik heb nog een voedingskussen gekocht voor mijn vriend, die pikt het namelijk altijd in s nachts. Ook nog een luchtje van zwitsal en weer wat kleertjes. Fijne dag allemaal! Owja: En dit is mijn buik van vanmorgen (38 + 6)
@moonchild...mooi buikje hoor!! Hier ook joggingbroek aan getrokken, net ontbeten...volkoren beschuitjes met kaas en jam en glas goedemorgen...Ben nu Koffietijd aan het kijken... Ja wij gaan ook niet elke x heel luxe uit eten hoor...ook gewoon in een toko eten...of dan weer een pasta ergens...btj betaalbaar...hahaha... Dus je bent goed geslaagd bij Prenatal?...kga een voedingskussn aanschaffen als de voeding goed loopt...en ik het nodig dnek te hbebn..en dat luchtje van Zwitsal..? is dat die parfum?? en en?? hoe is die?? En wat leuk dat ze je buik komen gipsen..ga je em ook beschilderen/versieren?
@ Fafje: Dankjewel! Op die manier is het uit eten gaan wel te doen ja. Lekker hoor! Dat luchtje is erg lekker. Volgens mijn vriend blijft hij alleen niet zo lang hangen. Ik wil van de gipsbuik wel iets moois maken, moet nog even ideetjes op doen op internet. Eerst maar even kijken of het vanavond allemaal lukt. drie maanden terug de buik van een vriendin gegipst, die was erg mooi geworden. Fijne joggingsbroekdag!
hey meiden, hier ook huispakken dag haha, ben het echt zo zat bah bah het weer werkt natuurlijk ook niet mee, last van mijn rib op mijn rug volgen jullie het nog hihi, leuk buik gipsen ben benieuwd naar het resultaat. ga zo mannetje maar ff wakker maken die was om half 4 thuis vanaf werk en mag straks weer wat dat beterft klaag ik niet hoor. nou we zullen zien wanneer mascha zich komt melden succes meid.
Goedemorgen, Wat een prachtbuikjes dames! Mijne is wel erg groot en die hangt al zowat op de grond hahaha bijwijze van dan! Hoe voelen jullie je vandaag? Hier veel slijmverlies en hier en daar steekjes .... Alweer 39+1
nou ik ben bang dat ie heel erg gegroeit is ik had vorige week ook echt de hele week honger, net een bodemloze put en me buik, die is in 1 week tijd echt weer onwijs gegroeit! ik zag het zelf al, en iedereen om me heen zegt het ook! vind alleen die opmerkingen zo iritant worden (nu al) ow jij moet zeker snel bevallen, je staat echt op springen! NEE, ik moet nog 6 weken zoiezo iedereen die moet bevallen, heel veel succes! groetjes
hier vanochtend lekker binnen gespeeld met mn zoontje (kon ook niet echt anders met dat pokke-weer....)! En mn ouders kwamen weer ff langs; mn moeder weer ff gepoetst en mn vader lekker helpen met mn zoon entertainen Als ik hen toch niet had..... over beeb voelen: ik hou het een beetje bij vandaag, als ik t te weinig vind bel ik de VU. Hoe vaak voelen is normaal voor deze termijn weet iemand dat? gipsbuik: leuk!!! laat je foto's zien?
= bevallen van een meisje = bevallen van een jongen = uitgerekend op: Jenifer: Jeremiah 16/08/2010 2120gr (37+1w) Mutsie: Senna 17/08/2010 4150gr 52cm (37+6w) Marcha: 26/08/2010 Keizersnede gepland (39+4w)` regi: 31/08/2010 Sjan : 01/09/2010 moonchild: 03/09/2010 Emmie: 04/09/2010 Lizab: 04/09/2010 Sebasel4a: 05/09/2010 MaryWoods: 05/09/2010 Fafje: 07/09/10 Cindy24 : 16/09/2010 anne-marie: 28/09/2010 ingeleid op 38 weken (14e) Nike: 29/09/2010 Brenjomi: 02/10/2010 Elena22: 02/10/2010 Tammetje: 16/10/2010 inleiden op 38 weken (02/10/2010) Ohhhhhhh ja marcha!!! Zet 'm op!!!! heeeeeeeeeerlijk ikke wil ook!!!! @ moonchild: wauwww mooi klein buikje! en leuk je buik gipsen, laat je ons het resultaat ook ff zien?? ben wel benieuwd! en trouwens op de site van de kruidvat kun je nu als je zwanger bent bonnen uitprinten Baby Mama ook 1 met 25% korting op dat luchtje!! was het ook al van plan te kopen! lijkt me heeeeerlijk! @ fafje: haha een voedingskussen voor manlief!!! @ rest: fijne luie dag vandaag!!! hier: vandaag een beetje schoongemaakt, boven stofgezogen, en net mn zoontje nr de psz gebracht!! en huilen dat hij ineens deed!! zielepiet, geen idee waar dat ineens vandaan komt! toen vertelde de juf dat hij dat dinsdag in de loop van de ochtend ook al eventjes had maar daarna weer heel veel plezier had........zucht.........mijn klein mannetje! x
@ emmie: ze weten maar al te goed dat er iets staat te gebeuren die kleintjes... Vanmiddag als je hem ophaalt maar lekker plat knuffelen!
mooie buikjes meiden! moonchild ik heb er al heel lang last van, maar laatste dagen meer je kan bijv naar een fysio gaan, maar voor de laatste 2,5 week zie ik dt niet meer zitten probeer rust en beweging af te lossen voor hoever t gaat