nog 6 weekjes te gaan!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emmie, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey meiden,
    luierdagjes ? lekker hoor. ik moet nog 2 dagen werken en dan begint mijn luier-tijd (dat klinkt wel raar eigenl)
    op zich wel fijn dat ik mn werk nu nog heb, lekker afleiding enzo.

maarre.. zit ik van de week de lijst aan te vullen met mijn eigen beval datum, staat ie er nu niet meer bij. gek zeg :(

IK mag op 11-10-2010 worden gezet !zal het anders nog wel een keertje doen. zit morgen op 6 weken, hoor ik er officieel bij !

Oja ik heb vandaag echt veeeel harde buiken. net 3 x achterelkaar toen ik in de auto zat. ik meteen voelen of mn broek niet mijn buik zat af te knellen ofzo. maar nee dat was het niet.

Ik heb ook nog een vraagje. Wanneer mag je eigenljk ingeleid worden. Kun je dat ook zelf aangeven? Ik hoorde van iemand dat die dat zelf bepaald had. Zou het ook wel prettig vinden qua gedachte dat ik niet verder hoef te lopen na 11-10-2010 40weken. Ik ben niet zo groot en best wel bang met idee dat ik nog 2 weken overtijd kan lopen met een groter wordend kind in mijn buik: moet er ook nog uit ! maar dat hebben wel meer mensen hier denk ik?

x Pina

2. Alita

Alita Niet meer actief

"Pina nee hoor je wordt alleen ingeleid als het nodig is...
    Wie wordt er dan op verzoel ingleid hierzo...

Ik heb last van mijn meisje die me aan het vermeubelen is daarbeneden!

3. fafje

fafje Niet meer actief

= bevallen van een meisje
    = bevallen van een jongen
    = uitgerekend op:

Jenifer: Jeremiah 16/08/2010 2120gr (37+1w)
    Mutsie: Senna 17/08/2010 4150gr 52cm (37+6w)
    Marcha: 26/08/2010 Keizersnede gepland (39+4w)`
    regi: 31/08/2010
    Sjan : 01/09/2010
    moonchild: 03/09/2010
    Emmie: 04/09/2010
    Lizab: 04/09/2010
    Sebasel4a: 05/09/2010
    MaryWoods: 05/09/2010
    Fafje: 07/09/10
    Cindy24 : 16/09/2010
    anne-marie: 28/09/2010 ingeleid op 38 weken (14e)
    Nike: 29/09/2010
    Brenjomi: 02/10/2010
    Elena22: 02/10/2010
    Pina:11/10/2010
    Tammetje: 16/10/2010 inleiden op 38 weken (02/10/2010)

@emmie: haha dat was Moonchild van dat voedingskussen hihih en wat sneu van je zoontje haha..arm kind :)...mss door het weer :p...of wie weet komt je beeb eraan :p

@pina: kheb je erbij gezet..maar krijg je een jongen of meisje (quot dit anders even...en haal "quote" en eraf en alles wat ik heb geschrveen en verander dan de kleur van je datum!
    Volgens mij kan je niet bepalen of je ingeleid wortd hoor...dokters ed gaan het pas doen als er gevaar voor je kindje is...maar zolang de placenta nog goed werkt en beeb er lekker in zit laten ze em zitten...dacht ik!!

@moonchild : benieuwd naar je gipsbuik, zet je een foto erop..als het gelukt is?

@regi: vervelen dat je last van je rib hebt...heb je al een tijd last van heh

@sjan: spannend...lijkt me ook zo "leuk" om wat tekens te hebben haha...het kan zomaar gebeuren hihi

@silly: Ja ik vond dat ook zo irritant...maar volgens mij hebben mensen geen goed beeld van een buik in bepaalde termijnen..zodra je buik "groot" is...denken ze gelijk dat je moet bevallen...beseffen nioet dat je baby dus je buik vnaf je 7e maand best groot is..

@Marywoods: Heerlijk dat je ouders je lekker hebben geholpen...Ik zou ook niet weten hoevaak j je baby moet voelen. maar mij vk zei laatst..jij kent je baby het best dus je zal het gelijk doorhebben wanneer het minder is als normaal...Want wat is "voelen...een schopje? of tel je hoelang hij beweegt...tja...lastig...maar denk als je porbeert je beeb te laten bewegen en hij doet het niet, dat je dan moet bellen ..

@cindy24 : hier ook zo'n bewegelijk kind ;)

@all: nou ik vond dit echt een lekker joggingpak dagje..nog steeds niet gedoucht haha...manlief even de deur uit gestuurd voor paar boodschapjes...kheb nog eten van gister..alleen btj rijst bijmaken...dus dat scheelt ook weer...
    Had trouwens bij Kidzimpulz.nl een luier etui besteld in het zilver 8 euro ofzo...echt super leuk...je hebt verschillende designs...een leuk mapje voor een paar luiers...moeten jullie maar es kijken..Gister binnen gekregen..
    Trouwens meet jullie vk ook altijd je buik met een cm..? bij mij was het gister 33 cm (en dan issie dus ingedaald en vast)...vorige week was het 31, lag wel ingedaald en vast ook...dus hij is gegroeid...zelf alleen niet echt door gehad...

nou lang verhaal toedellsss

4. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    oh meiden ik baal.... Mn zoon heeft diarree.... handig moment, zo hoogzwanger, man niet thuis... Niet dat hij straks ziek is als de baby net geboren is....

5. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

@ marywoods ahww sterkte dat is niet echt leuk....

@ Fafje ja is wel leuk maar nu is het alweer gestopt....

pfffff ik wil mama zijn me zoontje knuffelen heb er zo een behoefte aan! ;)

6. Tammetje

Tammetje Actief lid

29 mei 2010
    145
    0
    0
    Pedagogisch Hulpverleenster
    Eindhoven
    Hier ook een rustige dag gehad, ben bezig om de laatste dingetjes te wassen voor het bedje, en net ook alle hydrofiele doeken gestreken (wat heb ik een hekel aan strijken :(, haha).

Wat een mooie buiken zie ik hier weer voorbij komen... zal binnenkort ook eens een foto maken van mijn buik.
    Heb het idee dat mijn buik met een groeispurt bezig is, eerst zag je nog nauwelijks dat ik zwanger was (tot een week of 6 geleden), maar nu begint hij echt eruit te steken... Mijn vriend zei het ook nog net :D, ben wel trots op mijn buikie.

@MaryWoods: Veel sterkte met je zoon!

7. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ow das wel leuk die lijst! hoe kom je daarop?
    nou morgen officieel nog 6 weken voor mij :D!
    voor mij vandaag de laatste keer 'shoppen' geweest voor mij :( na 20 min was het niet meer te doen door me B.I, dus ik wilde naar huis gaan. even snel afrekenen en klaar. werd ik ineens ook helemaal niet lekker. zweten, licht in mn hoofd, rare smaak in mn mond. echt de onderkant van mn buik ging zo zeer doen, zo'n druk ineens. het einge wat ik dacht was; ik moet echt naar huis
    :( baal er wel van... kan bijna niks meer door me b.i, een rondje met mn hond van 15 min is al teveel

maar goed er is toch niks aan te doen! nog 43 dagen

8. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier even een ego berichtje.
    Ben vandaag op controle geweest en had al 2 cm ontsluiting:$
    Dus hoop dat het niet lang meer gaat duren.
    Vond eigenlijk dat hij wel redelijk hardhandig voelde en ging net naar de wc en had een beetje bloedverlies. Dus hoop dat dat allemaal tekenen zijn!!

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle

spannend joh!
    dat gaat idd niet met een fijn gevoel hè
    i hoop voor je dat het snel begint!

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk

woehoe:D
    ik had bij leah bij 36weken 1-2cm ontsluiting. en toen ik bij 38weken ging (paar dagen daarvoor) had ik 2-3cm. savonds ook bloed in mijn onderbroek. de zondag is ze geboren. ik hoop het zoooooo:D haha. bijna net zo hard als jij;)
    spannend spannend, hou me op de hoogte;):D

@hier, de nieuwe bank is binnen, vandaag van alles gedaan en mijn voeten doen zeer omdat ze dik zijn. vanmorgen naar de huisarts geweest, alles was goed. bloeddruk was 120/60.
    ik ga nu heerlijk op mijn nieuwe bank hangen, film kijken en toastjes en chips eten (heb al heel de dag zin in allemaal lekkers en al heel de week in mac donalds:D)

11. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ sebasel: wat spannend!!! Hoop het voor je dat t niet lang meer duurt! Hier wordt er bij de controles helemaal niet gecheckt of er al ontsluiting is... Hoort dat wel?

@ brenjomi: Lekker gechild op je nieuwe bank? ;)

@silly: vervelend die BI.. Toch maar een beetje aan toegeven en rustig aan doen. Dan maar internet shoppen, ook leuk ;)

@ tammetje: leuk he als die pens lekker zichtbaar is ;)

@ emmie: leuk zo'n luier-etui! Mijn arts meet geen buikomvang, maar doet wel meer niet volgens mij... (zoals checken of er al ontsluiting is, inschatten grootte kindje etc).

Gister hele dag toch een beetje opgelet op voldoende beweging, werd er toch wel een beetje nerveus van... Maar vanaf einde van de middag begon ze weer ineens en gisteravond zelfs best beweeglijk. Maf. Misschien te maken met haar slaap-waak-ritme...?

Terwijl ik vorige week af toe voorweeen had 's nachts, is dat nu een stuk minder, dat is toch ook gek? Of misschien ben ik het wel meer gewend en vallen ze minder op..., weet niet. Zit echt een beteje te wachten, maar ben bang dat het hier nog minimaal een weekje duurt... ;)

12. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ja ik vind het wel jammer, maar goed gelukkig bestaat er internet!

nou vandaag mag ik me officieel aanmelden hier, ik moet nog 6 weken :D!!!

spannend voor jullie allemaal hoor, het komt allemaal wel heel dichtbij nu natuurlijk

groetjes

13. emmie

emmie Niet meer actief

@ fafje: whahaha oepsie!! :) tis ook zo moeilijk bij te houden allemaal!! hihi!!
    dus: moonchild : whaha een voedingskussen voor je man!! :D

en marywoods heeft er ook last van ;) dat was fafje was dat luier tasje!! :p

hier: vanmiddag nr de vk: het rommeld hier vooral s'avonds erg in mn buik, gisteren om de zoveel tijd harde buiken en samentrekkingen........
    vanochtend lekker dunne .....(uhum-uhum) zijn ook voortekenen toch???

ben benieuwdddddddddd ;)

14. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    oh sorry emmie..... ;) ik ben blij dat ik van voren nog weet dat ik van achteren leef, hihi
    Spannend dat gerommel!

15. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Even een kort berichtje vanaf mijn telefoon (kapotte laptop :x )

Spannend Sebasel en emmie! Ik duim voor jullie dat het snel begint!

Gisteravond de gipsbuik gemaakt. Het was erg leuk, ik werd alleen helemaal niet goed en de buik moest er na 1 laag gips al af, ik viel bijna flauw. Heel vreemd.
    Gelukkig was hij hard genoeg en konden ze hem op de grond verder afgipsen.

Hier een foto. (Nu nadenken hoe ik hem wil afwerken.)

Fijne dag allemaal!

16. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    mooi! voel je je nu wel weer goed?

17. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    mooi hoor die buik.

en nog niemand met weeen grr het schiet niet hard op he meiden, heeft de kleine bij jullie ook vaak de hik hihi het is toch zo`n apart gevoel.

18. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    mooi zeg zo'n gipsbuik!

19. fafje

fafje Niet meer actief

Oh wat leuk die gipsbuik!!
    Mijn vk heeft ook de gerootte geschat toen ik ernaar vroeg...afgelopen x ben ik het weer vergeten te vragen...ben zo benieuwd..woensdag moet k weer dus moet het even onthouden..
    En idd ook nix toucheren ofzo!!? Dinsdag alweer 39 weken heb sterk het gevoel dat ik overtijd ga...zegt mn vk ook telkens..."hou rekening dat het meestal een paar daagjes later komt bij een 1e"..pfff

succes allemaal heh...zoals iedereen om ons heen roept nog FF volhouden!!! ;)

20. emmie

emmie Niet meer actief

mooie gipsbuik!!! en wat vaag dat je je niet goed voelde!! maar gelukkig is het toch mooi geworden!

ik ben morgen alweer 39w!!! en ik zie die 40w steeds dichterbij komen..........dat had ik nooit gedacht, daarom duurd het nu ook zo lang ..zucht!

Deel Deze Pagina