ik ook niet hoor emmie! Zeker gezien mn eerste ben ik wel de laatste die had verwacht het zo lang vol te houden! Ben deze zondag ook 39 weken... Durf ook bijna niet te zeggen dat ik er wat genoeg van begin te krijgen.... *schaam schaam*
Marywoods Hier doet de gyn dat altijd op het laatste is in Belgie. Ik vind het niet erg hoor dat hij dat doet heb zoiets dan weet je gelijk hoe het ervoor staat. Moonchild mooi hoor die gipsafdruk Emmie nog heel even geduld!! Moeilijk he. Ik wordt steeds nieuwschieriger naar het kindje
@marywoods...ik zie (nupas)...dat jij 1e kerstdag positief testte...ik 2 dgn later...zo grappig want dat schelen wij precies!
@sebasel: bedoelde juist dat ik dat ook wel zou willen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent! @ fafje: bijzonder he, in die periode positief testen!
@marywoods...ja want ik zei nog op 2e kerstdag toen was het nog negatief...helaas volgend jaar weer proberen...was sinds 19e aan het testen...maar manlief drong het aan...want ik was toch echt overtijd hihi
ja hier ook niet hoor, lees hier wel vaker ik heb al ....cm ontsluiting, maar dan vraag ik me ook af hoe weet je dat??? ben ook wel benieuwd eigenlijk, of er al 'iets' veranderd is daaronder...
weet trouwens wel dat je met een 2e keer al wel een paar weken kunt rond lopen met ontsluiting, en dat dat helemaal niks zegt, over dat het nu snel gaat beginnen...
ben ik weer, alles was ok bij de vk, ze was alweer iets verder gezakt, bloeddruk goed...130/65 nu afwachten maar weer!
@ Emmie wat fijn dat alles ok is! zit je beebje nu helemaal vast in je bekken? @ hoe is het met de rest? Hier net effe boodschapjes halen maar kreeg ineens zo een pijn dat ik moest janken dus ik gauw naar huis stopt het nu! zou het doorzetten?! ik heb nog 5 daagjes tot mijn uitgerekende datum.
@sjan....jeeeeeetje wat spannend!!! krijg gelijk kriebels hahha...zou t zou t??.. Lekker ontspannen doen deze rest van de dag...mss een dutje...wie weet begint het vanacht!!!!!! (hier btw niks noppes nada...voel me kiplekker, heerliijk geslapen...pff)
Ja het is allemaal spannend he! maarja het zegt natuurlijk niks die pijn! Maar ik moet zeggen dat ik jaloers op je ben omdat ik snak naar een goede nachtrust ben echt kapot! Vannacht niet kunnen slapen ook beetje pijn en ongemakkelijk gevoel pas om 6 uur in de ochtend kunnen slapen
ja dan is het wel klote als het nie doorzet...ene kant geniet ik wel van het lekkere gevoel..maar ik wil ook zo graag wat tekens ofzo... nu heb ik echt het idee dat ik overtijd ga...en dat is geen leuk vooruitzicht hahaha Slaap je ook met een kussentje ofzo..dat vind ik echt lekker...dan "voel" ik mn buik ff nie, en val ik zo in slaap...ohja en met tv aan...heel slaap verwekkend
Hahah nee ik moet echt niks aan me lijf hebben liefst helemaal naakt en niks tegen me aan. Heb soms de neiging om me man uit bed te duwen *duivelinnetje * tv kijken doe ik heel de dag door hihihi
Hallo allemaal! Even snel een berichtje vanuit het ziekenhuis! Wij zijn gisteren de trotse ouders geworden van onze prachtige zoon Justin Ryan. Hij weegt 2690 gram en is kerngezond De keizersnede is goed gegaan, vandaag heb ik al weer een stukje mogen lopen. Hopelijk mogen we zondag naar huis. Als we thuis zijn volgt er een uitgebreid verslag en. Foto's van onze knapperd
GEFELICITEEEEERD!!! Fijn dat alles goed is gegaan..hoop dat je snel hersteld!! WE zijn benieuwd naar de foto's Lekker genieten!!xx