nog 6 weekjes te gaan!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emmie, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hi meiden,

jee wat is er veel gekletst! Ik heb bijna niks kunnen onthouden, hihi.

mutsie, leuk om je bevallingsverhaal te lezen!

@ scheren: ik (althans mijn man) houdt het een beetje bij, zodast het iig 'toonbaar' is.

@ lizab: succes morgen! Wat doen ze ook al weer precies met strippen?

ego: beeb is nu sinds een dag weer een stuk lager gaan zitten, dus dat geeft goede moed! Ik hou zo veel vocht vast dat het zelfs in mn gezicht te zien is.... Mn voeten en benen is sowieso rampzalig nu... Laat mn meissie nu maar komen!
    Slapen gaat wonderlijk genoeg de laatste 2 nachten wel aardig... (maar 2 keer er uit om te plassen en weinig behoefte om te draaien en minder last van mn heupen/schaambot)

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Goedemorgen,

@marywoods, fijn dat je even wat beter geslapen hebt. Het is ook wat als je al helemaal stuk aan de bevalling moet beginnen. :)

@marsab, foto's in je album? Ik ga zo even kijken.

@all, hier begin ik stiekem wel een beetje zenuwachtig te worden. Ik weet dat het strippen niks hoeft te doen, maar ik hoop zo dat het helpt. In huis is alles er nu echt klaar voor en in mijn hoofd geloof ik ook (voor zover mogelijk)

Marywoods, bij stirppen maken ze als ik het goed zeg de vliezen even los van de baarmoeder? Dit kan een zetje geven om de bevalling te laten beginnen.

Ach. vanmiddag 13.30 heb ik de afspraak staan.

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    thx girl! Ja ben er ook erg tevreden over! :D

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    LIZA: SUCCES VANDAAG!! En laat ons weten hoe het is gegaan he!

5. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @liza, succes vanmiddag, hopelijk heeft het effect.

@marywoods, gelukkig slaap je goed. hier ook redelijk. en het vocht vasthouden ken ik, dat begin nu ook weer overal (eerst mijn voeten, nu ook gezicht)

@baby's ik had gehoopt dat er wel een paar uitgewaait waren vannacht:D haha, wat een wind ppff. toen we gisteravond thuis kwamen heb ik maar eerst alles in de tuin terug gezet. deksel op de zandbak met een steen erop. spiegel van de muur (die waaide steeds op) en nog wat spul in het tuinhuis gezet.

ik ben benieuwd of er vandaag nog babynieuws komt? voor iedereen succes:D

6. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    @moonchild, dank je wel, vind het wel leuk die lijst!

@pina, ik zie het ja dat we bijna gelijk lopen! alleen die van mij loopt ong. 3 weken voor in groei, dus wanneer die komt is me helemaal een raadsel :p ik moet morgen naar de gynaecoloog, ze willen me misschien gaan inleiden met 38 weken maar tis nog allemaal onzeker. spannend! wanneer moet jij weer?

lekker weertje zeg ;)

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    lizab succes strakkies!

8. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    succes meid, hier hetzelfde om half13 alleen is mij wel verteld dat ze alleen strippen als je al ontsluiting hebt anders heeft het geen zin.

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hoi Regi,

Jij ook ontzettend veel succes! Klopt, ze kunnen niet strippen als je geen ontsluiting hebt. Maar omdat ik met 36 weken al in het ziekenhuis heb gelegen met(voor) weeen is al bekend dat ik in ieder geval 1,5 cm ontsluiting heb (en de voorweeen zijn doorgegaan, dus ik hoop stiekem op iets meer)

10. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Brenjomi haha Sebas was ermee gaan werken. Van de week stond hij verder in de straat en stond er ook al iemand aan de deur om te komen kijken of we wel thuis waren haha.

@ Muis scheren ik probeer het toch ook wel een beetje bij te houden. Voel me dan net iets prettiger.

@Lizab veel succes vanmiddag.

Vanmorgen op controle geweest. Alles was goed! Zat nu ver tegen de 3 centimeter ontsluiting en een vlakke baarmoedermond. Alleen zat het kindje nog erg hoog zei ze. Dus het is gewoon afwachten. Moest wel gelijk bellen als mijn vliezen braken. Heb steeds suiker gehad in mijn urine niet in mijn bloed. En vandaag zat het ook niet in mijn urine (dacht stiekem misschien is het een teken haha).
    Ik wil overal op het moment een teken in zien.

11. fafje

fafje Niet meer actief

@regi en @liza succes! Hopelijk levert t iets op en hebben jullie al wat goede ontsluiting!!

@all ja het gesprek in dit topic gaat nu echt alleen maar over 'wie gaat er nu EINDELIJK' bevallen :p
    Hier is meneer vooralsnog ontzettend bewegelijk..
    Als k plat of recht op mn rug lig krijg ik wel enorme steken in mn blaas...heel irritant als je een x niet op je zij wilt liggen :(
    Vandaag lekker lui...ff een x geen stofzuigen/dweilen alleen swifferen...k doe t morgen allemaal wel weer!
    Nee vandaag lekker lui in bed...we waren vroeg wakker..hebben we lekker in bed ontbeten en filmpje gekeken

Xx

12. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    nou vannacht was t slapen helaas weer 3x niks... :(
    Vaochtend was Thomas gelukkig heel zoet en heeft hij lekker gespeeld. Op een gegeven moment was hij uitgespeeld en hebben we samen lekker tv gekeken (wel ruim een uur!).
    De hele ochtend keihard geregend en nu hij net op bed ligt, breekt het zonnetje door.... na ja!

Hier iedere keer na het plassen of ontlasting harde buiken/ voorweeen en soms 'uit het niets', maar er zit iedere keer wel uren tussen, dus dat lijkt nog nergens op ;)

@ regi: jij ook succes dan vandaag!

Ik moet morgenochtend weer op controle.. Laten we hopen de laatste... De 'ajer ajer ajer jaashe', zoals mn zoontje zou zeggen ;)

13. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Zo, even een update. :)

Ik ben gestript. Was een beetje twijfelachtig of ik er nu direct van ga bevallen. 1,5 cm ontsluiting bmm 2/3 verstreken en half verweekt. Het zou goed kunnen van wel, maar mocht het niet zo zijn, dan hoopt ze dat het strippen er iig voor zorgt dat, mocht ik nog een week doorlopen, het volgende week wel een kwestie is van strippen en bevallen. :)

Beeb ligt nu wel helemaal vast in mijn bekken, en deze keer riep ze (andere vk) juist dat het wel een flinke baby is. Ik weet het niet meer hoor. Ze schatte hem nu op 7,5 pond. hahaha.

nou, het strippen zelf was niet fijn, maar ook niet enorm pijnlijk, wel al wat bloed en slijmverlies.

Ik ben benieuwd..

14. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Goedemiddag meiden.

@ Sebasel4a: Haha nog een nachtstrompelaar dus. Dat verjaardagscadeautje voor mijn vader zal het niet meer worden. Jeetje, al 3 cm ontsluiting…spannend!

@ jenifer: Ik ben ook wel heel benieuwd hoe een slijmprop er uit ziet. Ik zit soms al in de wc te staren haha.

@ fafje: Continu in een pannetje uitkoken lijkt mij ook niets. Op mijn werk hebben we sterilisators, ideaal. Ik ken de breastflow flessen niet, sorry. Jammer dat de harde buiken niet uitgroeide tot weeën! Luierse vandaag!

@ Brenjomi: Hier zijn inderdaad regelmatig dagen met onstilbare honger, dan is mijn maag echt een bodemloze put. Gelukkig lukt het aardig om mezelf in bedwang te houden. Maar wel teleurstellend om dan gezond te eten.

@ Pina82: Die messteken kunnen met het indalen te maken hebben. Erg naar gevoel ja. Vanaf morgen heb je lekker verlof, heerlijk! Hopelijk nemen je harde buiken dan wat af. Vanaf 36 weken begonnen de elke-week-afspraken geloof ik.

@ Tammetje: Leuk dat je woensdag weer even naar de kleine kan kijken. Is dat een standaard echo of met een speciale reden?

@ Salke: Vervelend dat je zo’n last hebt van je ribben en rug. Als het aanhoudt misschien even naar een fysiotherapeut? Succes!

@ lizab: Ik heb gister met veel moeite mijn teennagels nog even netjes bijgeknipt, wat een gedoe (en dan heb ik nog een klein buikje.) Ik ga voor je duimen dat het strippen de bevalling opwekt! Fijn dat het niet ontzettend pijnlijk was.

@ Marsab: Wat ontzettend lief die kusjes en dat aaien.

@ MaryWoods: Vervelend dat je vocht vasthoudt. Hopelijk is dat samen met de goede nachten een mooi voorteken dat de kleine snel komt! Succes morgen bij hopelijk de ajer ajer ajer jaashe afspraak.

@ Silly88: Graag gedaan. Krijg je morgen meer te horen over het inleiden? Succes!

@ regi: Ben jij ook gestript vandaag? Spannend!

@ All: Zo, weer even bijgeschreven. Vannacht werd ik wakker met krampjes, helaas niets spectaculairs. Ook even toen ik uit bed kwam. Daarna bij de verloskundige geweest, alles was nog goed. Mijn bloeddruk was 140/80, dus nog dezelfde onderdruk als vorige keer. Daarna lekker even boodschappen gedaan met een vriendinnetje en wat administratieve zaken geregeld. Nu even lekker rustig aan doen.
    (Ik geloof dat ik bijgelovig aan het worden ben:). Dat de baby pas komt als alles af is. Dus elke keer als ik een klusje zie, moet ik die eerst doen voordat ik wat anders ga doen.)

Fijne middag nog!

15. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    met 30 weken is door een andere gynaecoloog gezegt als ie zo doorgroeit gaan we je inleiden met 38 weken, maar mn nieuwe gynaecoloog heeft met 32 weken er niks meer over gezegt dus ik ga zelf even vragen wat nu de bedoeling is
    volgens mij is ie niet rustiger gaan groeien want ik 1 week tijd is me buik nog veel groter geworden, ook volgens iedereen om me heen
    dus misschien dat ik morgen meer weet. vind het wel spannend! :D
    iedereen hier heel veel succes met alles!

16. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ff update, ook ik ben gestript, er was nog niet veel ontsluiting maar toch iets,baarmoedermond was wel week zei ze, nu is het afwachten en als er niks gebeurt gaan ze vrijdag nog een x strippen. nu ff lekker bankhangen.

17. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    o spannend meiden,

al 2 gestript lees ik!!

ik hoop voor jullie, regi en liza, dat het wat uithaald!!

ik ga nu maar even een flesje klaarmaken, er ligt hier een klein hongerlapje wakker te worden;)

18. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    spannend allemaal hoor voor jullie!!

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    regi en liza: ik duim dat er iig 1 van jullie deze dagen ligt te bevallen! ;)
    Maar natuurlijk zou alle 2 nog het beste zijn he! :D

20. Alita

Alita Niet meer actief

spannend meiden!!! Succes hoor!!

Hier ook vandaag te horen gekregen dat dochter boven het gemiddelde zal zijn....ik ben benieuwd!!

Deel Deze Pagina