echt fijn.. moet ik ff kwijt Heb net de oppas weten te regelen die een berg boodschappen voor me doet (red ik echt niet meer op de fiets) en daarna Thomas ophaalt van KDV met de fiets. Mn man heeft de auto en heeft een late werkafspraak vandaag, dus ben heeeeel blij dat ze kon en ff een handje wilde helpen! waar je al niet blij van kan worden als je verder niks te doen hebt
Toen mijn zus aangaf dat ze aandrang had betekende dat dat de bevalling niet lang op zich zal laten wachten !!! Goed teken joh!
@annekulpe, ik hoorde het knapje ook toen ik zwanger was. Volgens mij zijn dat de gewrichtjes van de baby. Ik hoor het nu namelijk ook dagelijks als mijn zoontje zich uitrekt.
ja dit dacht ik ook al..maar vroeg m af of ik het vanuit buiten de buik wel zou kunnen horen...maar als jij het geluid nu herkent...kan het wel degelijk dus...grappig..
heb t al wel een week...en zit nog maar op 36 weken...hmmm...nog wel beetje vroeg beeb moet toch nog wel even blijven zitten...
waar heeft dat dan mee te maken, dat drukkende gevoel daar achter ik heb elke keer het gevoel dat ik naar de wc moet, en dan ben ik daar en dan moet ik helemaal niet
ik vermoed dat t toch met het indalen te maken heeft...kindje zal wel lekker drukken op de darmen enzo.. pff geen idee... tis zooo irritant, dat is 1 ding wat ik wel zeker weet hhaha
over darmen gesproken...hebben jullie dat ook sinds je zwangerschao...dat je je darmen niet goed meer voelt...zegmaar soms krijg ik zo'n kramp....maar dan voelt het niet als de baby aan...maar kan ik ook nie echt mn darmen voelen...uiteindelijk moet ik naar de wc...dan is het duidelijk dat dat het was.. Maar ik weet niet...het voelt zo vaag die darmkrampen sinds er een baby bij izt..
hoi meiden, ff ego...Vandaag 38w6d. De dag dat mijn zoontje is geboren! haha En ik ben vannacht (deels) de slijmprop verloren (met wat bloedverlies). En sinds vannacht buikkrampen. En nu nog steeds! Heb elke 6 min. een harde pijnlijke buik -> onwijs ongikramp/ rugpijn. Het kan nog erger volgens mij....De vorige keer waren mijn vliezen gebroken dus wist ik gelijk waar ik aan toe was. Nu dus nog niet..... Mijn man is werken in Arnhem = 1 uur en 15 min rijden. Nu zegt hij ook, bel maar als het doorzet. Maar wanneer moet ik hem dan bellen!? Wat als dit het niet is of juist wel en ik bel te laat?!? Ik moet om 9.45 uur naar vk... onzeker hiero! Wel toevallig dat het weer begint met 38w6d! haha
hoi Marsab, weer met 38+6w ! joh toevallig zeg. Tja bijna anderhalve uur rijden is toch wel een eind rijden. Ik zou hem toch wel bellen als ik jou was. Je hebt hem toch ook wel nodig denk ik bij ondersteunen enzo. Als je je er plots toch niet goed bij gaat voelen ofzo. Bel hem lekker joh! Je geeft duidelijk aan dat het begonnen is meis. Wat een feest !! Marsab is begonnen ! Hoe is het nu met je?
oeehh spannend marsab....ja zou ook al bellen..want 1,15 rijden...kan ie straks nog in de file staan ook...nu is het harstikke druk op de weg.. succes!!
Marsab, spannend! Ik zou echt even op je gevoel afgaan. Denk je dat het echt begonnen is, dan zou ik hem gewoon bellen hoor. @annekulpe, die kramp herken ik wel. Fafje, nog dingen na het verliezen van de slijmprop? MaryWoods, nog gelukt met de oppas en de boodschappen? Nou, hier is het ook raak hoor. Gisteravond het eerste deel van de slijmprop (na wat ik weken geleden al verloren was) en vanochtend het 2e deel. wat een berg zeg, gewoon 2 enorme naaktslakken met sliertjes bloed. Vannacht ook weer flink wat echt pijnlijke voorweeen, dus hoop zo dat eht nu een keertje door gaat zetten.
Heel veel succes Marsab! Zet hem op! Ik reageer vanmiddag op de rest, mijn moeder en neefje komen gezellig op de thee.
marsab succes!!! Hier gisteren goed gelukt met de oppas, echt fijn dat ze even e.e.a. wilde doen, want ik kan niet veel meer Vannacht dachten wij hier ook even dat het begon maar het was allemaal te onregelmatig (dan weer 2 min ertussen, dan weer 10 en dan weer 5) en er zat niet echt een piek in. Dus ik denk ook voorweeen. Nu ook nergens last van. Vanmorgen wel diarree... Pfft vaag allemaal hoor; die onzekerheid of het nu echt begint is wel slopend...