@ MaryWoods: Jaaa we gaan gewoon allemaal aankomende nacht bevallen vind je niet (voor wie het verantwoord is hier natuurlijk). @ fafje: Ik was vanmorgen ook niet echt te genieten. Ik kon het ook niet hebben als mijn vriend mij aanraakte of een kus wilde geven. Ooo volgende week strippen....dat komt dichtbij!
ik heb nou al de hele dag een ongesteldheidsgevoel in mn onderbuik, vraag me af waar dat goed voor is, me buik is de ook de hele tijd gespannen en de baby is heel erg bewegelijk. ben misselijk en moe...nee tis niet mijn dag vandaag geloof ik en ben er net achter gekomen dat mn hb gehalte al een dikke maand te laag is zonder dat het is doorgegeven aan mij zwangerschapsvergifting uitslag was gelukkig negatief! ik hoop voor jullie allemaal dat jullie ook snel aan de beurt zijn met bevallen.. ik hou het in de gaten hier groetjes
@marsab, wow, dat ging vlug, was je man nog op tijd?? ik vind het ook een erg mooie naam. @de rest, ik lees bij, maar heb niet de puf om te reageren. ben nog van alles aan het doen. de baby is vanmorgen wel erkend door de vader (dat moest nog steeds gebeuren) voor mijn gevoel moet alles af en klaar, maar vriend zei gister nog: naar mijn idee duurt het nog maanden hem toch maar vertelt dat het ook veel vlugger kan. maar toen bedacht hij zich dat ik van leah ook met 38weken bevallen ben en toen drong het toch wel tot hem door (al is dat zeker geen garantie dat deze baby ook eerder komt, maar het kan natuurlijk altijd)
dat had me vriend gister ook ineens. hij zegt ineens vanuit het niks; ik vind het wel eng.. huh? ja het komt nu ineens wel dichtbij. hiervoor wist je het duurt toch nog heel lang, maar nu iets meer als een maand en dan is ie er. dalijk doen we het allemaal niet goed. het is geen hond ofzo, je kan hem niet op cursus doen. ja het word wel echt allemaal nu zeg joh dacht ik toen haha denk je daar nu pas over na
@silly, haha grappig dat meer mannen dat hebben. de vorige keer was het ook anders, want dan wisten we echt niet wat we moesten verwachten (nu ook nog niet helemaal, want het kan een heel ander kindje zijn) maar deze keer weten we al iets meer van wat we kunnen verwachten. vriend is nog bezig met klussen aan de zolder. hij wil per se dat ene stuk nog helemaal dicht maken (en laminaat leggen en nog van alles) en hij is zoooooo precies dat alles perfect moet. maar in een kast op zolder waar je nooit komt hoeft van mij geen verf (een laagje oke, maar geen 2lagen grondverf en 2lagen gewone verf) en hij zou vorige week beginnen, dus alles van de zolder op de babykamer gezet (het meeste is babyspul) van het weekend had hij geen tijd omdat we mijn zus hebben helpen verhuizen, maar nu heeft hij nog niks gedaan (beetje opgeruimd alleen) ik heb al 5keer gevraagd wat hij nodig heeft van de gamma, maar dat weet hij niet zucht. dus laat hem nu maar gewoon doen. heb al een paar keer gezegd dat het van mij niet per se af hoeft, maar de babykamer wel af moet. (terug in orde maken) we gingen eigenlijk zometeen iets leuks doen, naar het strand met de hondjes, ergens iets drinken en leah laten spelen. maar nu zegt hij net: ik ga klussen. maar de stroom moet er wel af (electriciteit verleggen) zucht. dus dan kan ik ook niks doen, want ik heb geen stroom en geen puf om alleen naar het strand te gaan. dus ja. afwachten. (oh wat een geklaag, maar moest het even kwijt waar ik me dan vooral chagi om maak is dat het gedichtje voor het geboortekaartje ook niet goed is volgens hem, maar zelf dingen aandragen doet hij ook niet. alleen maar afkraken wat ik verzin. zucht. maar voor de rest is hij heel lief hoor helpt overal mee en is een hele lieve vader. maar af en toe)
hey dames, @ Marsab wow wat is dat supersnel gegaan! van harte gefeliciteerd en wat een mooie naam! @ Moonchild dankje wel meis ik hoop dat het strippen niet nodig is! @ All hier ook een beetje last van menstruatiepijn vandaag precies 40 weken. Gelukkig voel ik me vandaag vrolijk had vanochtend afgesproken met 2 dames van dit forum was gezellig. Hopen dat we allemaal gauw bevallen
@ fafje: ben ook niet zo groot (ik denk 1.65 ofzo) en beeb is 7 a 8 pond geschat... Hier ook met vlagen chagerijnig. @ silly: wat slecht zeg dat ze je dat niet gezegd hebben.. @ brenjomi: herkenbaar van dat gedichtje @ sjan: oh Dday vandaag... Dan mag jij eigenlijk eerst... (en daarna wil ik!!!!)
valentijn werd destijds groot geschat, en was natuurlijk helemaal bang voor een reuzenbaby haha.. liep 9 dagen over en hij was 3560 en 52cm (3maand maat 50 aan gehad) dus viel heel erg mee dus ze hebben t niet altijd bij t rechte eind hoor!
Hoi meiden, Hier alles goed. We genieten volop! Ze drinkt al goed aan de borst een natuurtalentje! Mijn man was wel te laat, ze was er net een paa minuutjes! Maar hij heeft wel de navelstreng door kunnen knippen. Hij was ook niet echt teleurgesteld, eerder SUPER trots ook op mij. De schat. Nu ligt Liv bij zijn broer op schoot, die is helemaal trots en geeft alleen maar kusjes. hihi Wat een rijkdom zeg....
wel jammer dat je man net te laat was, gelukig kon hij de navelstreng nog doorknippen fijn dat het goed gaat met Liv geniet met zn allen van elkaar!
ow Marsab, van harte ! prachtig geniet van je meisje. mooie dag is het> maarre...bevalling was appeltje eitje voor je?? @ Silly, grappig dat je man ineens schrok dat het zo snel kan gaan. Herken dat wel. Fijn dat je geen zw.diabet hebt, maar lage hb kan vervelend zijn ja. Ego, vanmorgen is verlosk even bij mij langsgeweest. kindje ingedaald, zo goed als helemaal, en ligt al ' vast ' ! Is dat niet fijN? kan niet meer van positie verwisseln is gezegd. Voorspelling is een 7pondertje. We gaan het zien Heb er echt zin in. Ik ga ook helemaal mn rust pakken, en klaar maken... Mag van mij wel eerder komen namelijk haha! leuk toch zo'n klein hummeltje @ all,... sorry heb niet op iedereen kunnen reageren, maar mn geheugen is ook eenbeetje slecht geworden haha. Nou ik ga tv kijken en lekker in slaap vallen ! Liefs
marsab je klinkt heel fit en gelukkig! Was het een naast een snelle ook een 'makkelijke' bevalling? Wat fijn dat je zoon zo leuk reageert! Dat vind ik hier ook wel erg spannend straks....
ben ook zooo benieuwd hoe valentijn reageerd hij heeft er nu zo vreselijk veel zin in enzo... zal mij benieuwen of dat straks nog zo is
Zo, geen puf om uitgebreid te reageren. Marsab, klinkt allemaal helemaal super zeg. Jammer dat je man te laat was, maar wel super dat hij iig de navelstreng door heeft kunnen knippen. En terecht dat hij zo trots is!
Het is nog rustig hier ! Ligt iedereen nog op 1 oor??? Het wordt een mooie dag lieverds @Marsab, hoe was je eerste nacht met je kleine meid erbij? Hier helaas wel minder goed geslapen Hebben jullie nog tips/aanraders voor matrasbeschermers in bed? Ik heb zo'n zeiltje onder mn hoeslaken gelegd..pff wat een ellende het kraakt en schuift en is warm. Dit is niets. Wil thuis bevallen dus hoe kan ik mijn matras dan het beste beschermen?
Zo he, de tijd vliegt voorbij zeg! Nog maar even en ik kan mijn mannetje in mijn armen sluiten Wordt de hoogste tijd dat ik het matras ga beschermen en me vluchtkoffertje klaar ga zetten... krijg het aankomende week druk druk druk dus moet me er vandaag maar echt toe zetten... @ alle dames die zijn bevallen; van harte gefeliciteerd!
tsja die matrasbeschermers zijn hier ook een ramp.... Idd verschuiven en heel warm en krakerig... Ik beval in het ziekenhuis dus is alleen voor evt breken van de vliezen. heb geen oplossing voor je....
Goedemorgen! @ MaryWoods: Hier ook weer niets. @Pina: Inderdaad de waterdichte molton van de action, die 'bevalt' hier goed. @ Elena: Succes met de voorbereidingen. @ All: Zo, weer een nacht voorbij. Elke keer als ik naar bed ga heb ik stille hoop dat het 'snachts gaat beginnen, maar tot nu toe nog niets. Ik heb wel lekker geslapen. Ik begin me wel te vervelen zeg. Alles is schoon, het puzzelboekje begint vol te raken en ik kan nog steeds de rust niet vinden om een filmpje te kijken. Vandaag maar weer eens naar een vriendin toe en boodschappen doen. Gister een raamooievaar gehaald en de voortuin weer een beetje toonbaar gemaakt. Fijne dag allemaal!