nog 6 weekjes te gaan!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emmie, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    O Annekulpe, bedankt ! ga direct vanmiddag op zoek.
    En beschermen jullie het hele bed (=2matrassen) of alleen je eigen kantje?

2. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Wij hebben een 2persoonsmolton gekocht. Ik lig graag op zijn kant van het bed:p.

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ moonchild: hier wordt het ook steeds lastiger om mn zoontje te vermaken overdag. Heb alleen maar zin om op de bank te hangen en een beetje achter de comp.. Maar ja, Thomas vraagt ook aandacht... Misschien wil hij lekker in de tuin vandaag, in de zandbak ofzo.. Dus lezen of puzzelen zit er hier sowieso niet in ;)

4. emmie

emmie Niet meer actief

hier ook wederom niks..........straks om 12.15u naar de vk.
    heb gisteren een heel stuk gelezen over het 'strippen' : en daar stond juist dat het alleen zinvol is vanaf 41 week...
    mmmmmmm ik zie wel wat ze vandaag gaan zeggen....
    of misschien vandaag uitzich zelf??????? lijkt me wel een goed plan!!! mn hyves pagina staat inmiddels al een paar dagen vol met: en is er al wat?? heb je een 5 sterren hotel daarbinnen?? hahaha
    En ook mn zoontje heeft het er nu steeds vaken over, ook omdat we gisteren op het verkeerde moment bij mn moeder binnen kwamen (er lagen kadootjes in huis, ook voor Seff voor straks) en die ging ze snel verstoppen voor ons natuurlijk!
    maar mn zoontje heeft het er nu steeds over met af en toe een dikke huilbui :( morgen baby uit??? neeee NU zeg hij dan!!

xxx

5. Alita

Alita Niet meer actief

he meiden ...

Hier ook nog niks!! Gister wel veel ongi-krampen gehad en dacht dat het mischien wel eens kon gaan gebeuren maar nee hoor!!..

Was wel erg moe dus dacht nog laat me een nachtje slapen hahahaha

6. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    goedemorgen dames,
    nog geen nieuws, dat is jammer.
    hier gisteravond ongi-krampjes? wat doortrok naar mijn rug. moest er stiekem om lachen, had niet het idee dat er iets zou beginnen ofzo, maar dat heb ik de vorige keer ook gehad en toen werd ik er wel zenuwachtig van.

@matrasbeschermen, moet ik hier ook gaan doen. vorige keer een zeiltje uit het kraampakket eronder gelegd en na 5minuten het er weer afgehaald. je ligt al moeilijker omdat je niet goed kan draaien en ik schoof alle kanten op dus lag helemaal verkrampt in bed:x dat was echt niks. daarna er niks meer onder gehad.
    bij de hema hebben ze ook matras beschermers, maar die zijn maar 90x200cm en ik lig ook graag door heel het bed;)
    hoe groot zijn die van de action??

@marywoods, dat is lastig ja. slaap hij nog tussen de middag?? (weet niet hoe oud hij is? kan nu je onderschrift niet zien) hier slaapt leah nog wel en dat vind ik toch wel makkelijk. het is hier redelijk lekker weer (niet zo warm, maar wel zonnig) hopelijk bij jullie ook? dan is het buiten wel lekker. succes vandaag.

@moonchild, vervelen ppff dat lijkt me niet leuk. ik heb nog steeds van alles te doen dus daar maak ik me nog niet druk over. en overdag is er ook niet veel op tv? gisteravond waren er wel een paar leuke films. maar als je daar de rust niet voor kunt vinden is dat ook niks. ik heb dat nu wel meer. maar een tijdje geleden kon ik dat ook steeds niet. dan zat ik half te kijken en voor de rest te bedenken wat ik nog voor iets anders kon doen?
    ben aan het bedenken wat je nog voor anders zou kunnen doen? moeilijk moeilijk.

@pina, kan je vandaag nog bijslapen? hopelijk wel. ik ga misschien vanmiddag ook even plat. lag er gister nogal laat in. (na 1uur)

@emmie, oh wat zielig voor je zoontje (ook voor jou) die hebben helemaal geen tijdsbesef en snappen niet dat het zoooo lang kan duren.
    leah heeft er nog niet veel erg in. gister vroeg een vrouw naar de baby en toen wees ze naar mijn buik (en brabbelde wat, goed praten doet ze nog niet) maar dat vond ik al erg lief:D
    succes bij de vk. hopelijk komt de baby vlug.

@hier, oh gadver, ik bedenk me net dat ik morgen nog moet werken. bbrr. het was al een heel gezeur, want ik heb hiervoor 2,5week vakantie gehad. ik dacht dat ik vakantie had ingevuld tot mijn verlof, maar ik was 3dagen vergeten. dus ik mocht er daarvan nog 2komen werken. ggrr. had ze geruild met 2collega's dus dat was mooi. maar mijn ene collega is ziek (ivm zwangerschap) dus zit ik alsnog met die dienst. zucht. heb van alles geprobeerd, maar 1iemand zou nog kunnen, maar die kon niet en de rest werkt al of heeft vakantie. zucht. maar ik werk met een leuke collega en ik ga niet veel doen. (ik werk met verstandelijk gehandicapten van redelijk hoog niveau) mijn collega zei ook al: we maken er een feestdag van;)

vanmiddag naar de gyn. vind het best spannend, ben erg benieuwd hoe groot de baby is en of hij/zij al ingedaald is? (hoeft niet bij een tweede) ik ga ook naar belgie (is hier dichterbij dan nederland) en krijg elke keer een echo:D dus dat is erg leuk.

@de rest, ik zal duimen dat het voor jullie vlug zal gebeuren. hier nog minimaal een weekje dan mag het van mij wel;)

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik neem de gok en bescherm het niet!:D
    dinsdag hoor ik wanneer ik word ingeleid, dus durf het wel aan:p

zondag gaan we het bed wel op klossen zetten, dat dan weer wel

8. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    #808 lizab, 2 sep 2010
    Laatst bewerkt: 2 sep 2010
    Zo, hier ook alles nog rustig hoor!

Kleine uk is nu wel erg stil, dus mag om 11.50 even langs de vk voor een extra check-up. Zul je net zien dat hij daar zijn voetbaluurtje gaat houden. hahaha. Voor de rest ook alles rustig.

Moonchild, leuk zo'n raamooievaar. die hadden wij vorige keer. Deze keer een 3d baby voor op het raam. Wij hebben geen voortuin, dus dan moet je toch een beetje creatief zijn. Verder nog geen versiering gehaald. Verwacht stiekem dat de buren dat wel op zich nemen. (redelijk normaal hier in de straat)

@matrasbeschermen. Hier ook de molton van de action. Dat matje vond ik vorige keer zo'n drama, en dit is ideaal. Ze hadden ze hier alleen van 140 en 180 breed (niet naar 1 persoons gekeken) en ons bed is 160. Toch die van 180 meegenomen, en dat werkt al weken helemaal prima.

@emmie, strippen. tja. de verhalen verschillen. Hier geven ze aan dat eht bij de 2e wel degelijk resultaat kan hebben> De vk kan wel voelen of je lichaam er klaar voor is. Bij mij twijfelde ze of ik er echt van zou bevallen en idd ben ik er niet van bevallen. Maargoed, we gaan uit dat het strippen maandag dan wel effect heeft.

@cindy, jammer dat het niet door heeft gezet.

@marywoods, HIer is F. een dagje naar de creche. DIe stond om 6 uur al stralend naast ons bed. Joepie! Pfff. Wat hier nog wel werkt: Bij ons in bed liggen is het helemaal. Dus als ze tussen de middag niet/kort slaapt, mag ze daarna bij mamma in bed tv kijken. Wat een feest. :D

Nou, sorry voor diegene die ik vergeten ben. Mijn hoofd wil niet zo snel. Fafje mis ik volgens mij nog. Is het toch begonnen? (omdat de slijmprop ook al weg was.)

Hier gister een hele leuke middag gehad. Er stond onverwacht een collega op de stoep met een enorme mand vol cadeautjes. Al mijn collega's hebben zelf een cadeautje gekocht en bij elkaar in een mand gedaan. En het leukste... Ik mocht ze meteen uitpakken> Geweldig. Ook voor manlief, F. en mijzelf allemaal leuke dingen. Ik vond het zo lief. Echt super collega's.

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    babynieuws!!!!

vanmorgen is sebasel4a bevallen van een dochter:D:D

kreeg net een smsje, weet niet of de naam op het forum mag? (wel een superleuke naam!!!)

10. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    sebasel4a van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

12. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Sebasel, gefeliciteerd!!!! Ik hoop dat alles goed is gegaan.

13. emmie

emmie Niet meer actief

sebasel4a: gefeliciteerd!! ben benieuwd naar de naam! We horen het nog wel! :D

14. emmie

emmie Niet meer actief

= bevallen van een meisje
    = bevallen van een jongen
    = uitgerekend op

Jenifer: Jeremiah 16/08/2010 2120gr (37+1w)
    Mutsie: Senna 17/08/2010 4150gr 52cm (37+6w)
    Marcha: Justin Ryan 26/08/2010 2690gr (39+4w)
    regi: 31/08/2010
    Sjan : 01/09/2010
    moonchild: 03/09/2010
    Emmie: 04/09/2010
    Lizab: 04/09/2010
    Sebasel4a: 02/09/2010 (39+4w)
    MaryWoods: 05/09/2010
    Fafje: 07/09/2010
    Marsab: Liv Joann 01/09/2010 3260gr 49cm (38+6w)
    Cindy24 : 16/09/2010
    anne-marie: 28/09/2010 ingeleid op 38 weken (14e)
    Nike: 29/09/2010
    Brenjomi: 02/10/2010
    Elena22: 02/10/2010
    Silly88: 08/10/2010
    Pina82: 11/10/2010
    Tammetje: 16/10/2010 inleiden op 38 weken (02/10/2010)

15. emmie

emmie Niet meer actief

hoe zou het met regi en sjan zijn??? ben wel benieuwd!

16. Alita

Alita Niet meer actief

gefeliciteerd sebasel4a......

Who`s next???

17. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    nou nog goed hoor pffff ook hier heeft het strippen niet geholpen mag morgen nog een poging wagen, hopen dat het dan wel helpt anders maandag naar het z`huis voor afspraak om in te leiden.

sebasel van harte meid we horen het vrhaal nog wel.

18. Alita

Alita Niet meer actief

regi ik hoop dat het vanzelf op gang komt meid!!

19. fafje

fafje Niet meer actief

sebasel4a gefeliciteeeeeeerd!!! ben beniuewd!!

@regi ...mn vk zei idd dat 1 x strippen meestal niet genoeg is...nou goede hoop voor de volgende poging dan maar ;)

@sjan...ben jij al bevallen!?!?!?

@rest...gister zo'n maagzuur...pff...echt geen pretje..werd vanacht paar wakkeer om te plassen..aangezien ik zoveel water had gedronken tegen maagzuur...maar werd telkens heel geirriteerd wakker...btj rare dromen...had ook wat krampjes..maar was zo moe...viel direct weer in slaap...

Vandaag weer aan de schoonmaak...want alle smoet echt wel super schoon zijn deze komende dagen...

nou beval ze!!

20. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    net weer een smsje van sebasel4a. alles is goed gegaan, wel vlug. 2,5uur!! ze is gewoon thuis bevallen. en ze heet....... Livia!!

ik heb het er al bijgezet op de lijst.

= bevallen van een meisje
    = bevallen van een jongen
    = uitgerekend op

Jenifer: Jeremiah 16/08/2010 2120gr (37+1w)
    Mutsie: Senna 17/08/2010 4150gr 52cm (37+6w)
    Marcha: Justin Ryan 26/08/2010 2690gr (39+4w)
    regi: 31/08/2010
    Sjan : 01/09/2010
    moonchild: 03/09/2010
    Emmie: 04/09/2010
    Lizab: 04/09/2010
    Sebasel4a: Livia 02/09/2010 (39+4w)
    MaryWoods: 05/09/2010
    Fafje: 07/09/2010
    Marsab: Liv Joann 01/09/2010 3260gr 49cm (38+6w)
    Cindy24 : 16/09/2010
    anne-marie: 28/09/2010 ingeleid op 38 weken (14e)
    Nike: 29/09/2010
    Brenjomi: 02/10/2010
    Elena22: 02/10/2010
    Silly88: 08/10/2010
    Pina82: 11/10/2010
    Tammetje: 16/10/2010 inleiden op 38 weken (02/10/2010)

Deel Deze Pagina