grappig om te zien...tot nu toe is iedereen "te vroeg" bevallen.. Regi en Sjan overtijd... hmmmss wie van ons next?!?!?!?
rose en blauw gaan mooi op zo! en wat een snelle bevallingen zeg *zucht* hier ook veel maagzuur, gelukkig helpen de rennies goed! ben nu ook weer erg moe... ga zo maar even een beetje wat in de huishouding doen
sebasel gefeliciteerd!!!!! Leuke naam ook weer! En een snelle bevalling! Vanochtend een vriendin uit de buurt over de vloer gehad met haar zoon en ook mn ouders vielen ff binnen, dus Thomas vermaakte zich wel! Hoop dat ik niet bij het rijtje 'over tijd lopers' ga horen.... @ fafje: weet hoe je je voelt meid met dsat maagzuur en slecht slapen... @lizab: leuk van je collega's! en fijn dat je ff extra terecht kan bij vk! @regi, hoop dat 2de x morgen wel iets doet....
ik heb het gevoel dat het begint bij mij vandaag...weet nie waarom.. ging net naar de wc...en mn string was btj nat..(lees ook veel dat vruchtwater via druppels komen)..snel een licht broekje aangetrokken..even kijken of het doorgaat.. Vanaf dat moment ongi krampjes...(aangezien ik daar vanacht ook door wakker werd).. En kreeg ineens enorme drift om nu echt alles grondig schoon te maken..heb nu ook veel harde buiken...hmmmmss Blijft vruchtwater continue doorgaan met dat lekken of druppelen? (mss hoop ik teveel haha...en is er nog niks aan de hand)
@ fafje: kan alle kanten op.... Kaan afscheiding of urine zijn. Vruchtwater is ofwel een hele plens, of blijft doordruppelen. Je kan wat opvangen: is het kleurloos en ruikt het zoetig, dan is t vruchtwater. Ik heb sinds een paar dagen ongi-krampen aals ik naar het toilet ben geweest.... En vandaag al paar keer diarree.... Schijnt ook voorteken te kunnen zijn...
fafje spannend! volgens mij druppelt dat rustig door... doe maar rustig aan, je zult je krachten hard nodig zijn
@Mary....nee idd ik ook niet hoor!! @Fafje...ja je moet eens op je vuist blazen en kijken of je wat kunt opvangen...
@fafje, hier de vorige keer ook steeds natte onderbroeken van vruchtwater. maar nog geen echte weeen. dit heeft bij mij toen wel 2-3dagen aangehouden. (had ook voor de rest nergens last van) dus het zou goed kunnen dat dit een begin is. spannend hoor. @marywoods, de vorige keer had ik ook diarree in de dagen voordat het begon (maar ook al eens met 36weken) was ook een voorteken. @all: jullie houden het wel spannend hoor @hier, gisteravond ook ongikrampjes die doortrokken naar mijn rug? vorige keer ook erge rugweeen gehad. ben erg benieuwd straks bij de gyn. of de baby al ingedaald is? want af en toe heb ik zoveel druk op mijn blaas. (dat is zo vervelend) @maagzuur, hier ook last van. erg vervelend. had gaviscon gekocht, maar kwam er thuis achter dat ik anijs meegenomen had ipv pepermunt. neem af en toe een paar lepels, maar ik vind het zo vies. die pepermunt vond ik ook vies, maar deze is nog veel zoeter (meestal hou ik wel van zoet, maar niet als het zo in je keel blijft hangen) @slecht slapen, daar heb ik nog niet veel last van. raar dromen wel. zat vannacht ook ineens rechtop in bed want ik droomde dat leah een glazen plaat vast had en die bijna liet vallen (die op een tafel ofzo ligt een grote zware) toen ik eenmaal recht zat besefte ik dat ik aan het dromen was wist ook niet dat ik nog zo vlug recht kon komen haha. maar ik slaap daarna wel gewoon goed verder (eerst naar de wc geweest) daar ben ik erg blij om.
@meiden ...oooohhkee ik ga het allemaal uitproberen...k vind het zo spannend!!...manlief heeft een overdagdienst van 1430 tot 2230u...dus echt heel de dag weg... hebben jullie dat trowuens ook...als je die ongi krampjes weer voelt..dat je dan denkt..."ohja zo voelde dat"....al zo lang natuurlijk niet ongi geweest...zo irritant gevoel eigenlijk...vroeger had ik het super erg, dat ik nei kon liggen/staan of zitten... nou goe dwe wachten af...net gedweild..krampjes zijn er nog..
@fafje, hahaha. toen ik gisteravond ineens krampje kreeg was ook het eerste wat ik dacht: oh ja, zo voelt dat. dat is irritant haha.
@ Sebalsel: JAAAAA GEFELICITEERD!!! Wat een mooie naam. @ MaryWoods: Het lijkt mij toch wel extra zwaar zo op het einde als je al een kleine hebt rondlopen. Op een gegeven moment zijn de vermaakideetjes wel een beetje op ja. Hmm..diarree, hopelijk inderdaad voor het goede doel. @ emmie: hoe was het bij de verloskundige? Je zoontje is er zo te horen ook helemaal klaar voor. Laat maar beginnen dan! @ cindy: nog krampjes vandaag? @ brenjomi: Spannend he die krampjes?!Hoe was het bij de gyn vandaag? Hier ook de 180 cm matrasbeschermer van de action op een 160cm bed. Dat gaat hier ook goed. Lief dat je meedenkt hoe ik mijn dag door kan komen. Vandaag is het in ieder geval goed gelukt. Werkze morgen, maak er inderdaad maar een feestje van! @ annekulp: Haha waaghals. Nog maar heel even en dan weet je wanneer je wordt ingeleid .spannend! @ lizab: Was alles goed bij de verloskundige? Superlief dat je collegas cadeautjes hebben ingezameld! @ regi: Ik ga voor je duimen dat jij morgen met goed nieuws komt! Succes bij de verloskundige morgen. @ fafje: Ooeehhh spannend! Als het doorzet zet hem op! Zit je zo te lekken dat je zelfs moet dweilen? Het is inderdaad al weer een hele tijd geleden dat we ongesteld zijn geweest, helaas straks na de bevalling de inhaalslag. @ All: Zo we zijn alweer een eind op weg vandaag met de dag doorkomen. Vanmorgen naar de markt met mijn moeder en daarna gewandeld en gezellig wat gedronken met een vriendin. Daarna nog even zelf naar het dorp geweest, ik was natuurlijk weer wat vergeten. Morgen is de uitgerekende datum. Ik voel toch een soort spanning vandaag. Ik hoop zooo hard dat het vanavond gaat beginnen! Ik ga niet koken straks, maar haal lekker de nasi uit de vriezer. (Toevallig hebben mijn zus en schoonzus de dag voor hun bevalling nasi gegeten, die wie weet )
heb af en toe ook van die krampjes...en idd ineens weet je weer hoe dat voelt ja nou we kunnen de schade straks dubbel en dwars gaan inhalen hoor met dikke stukken maandverband haha...
Hahaha zou het helpen nasi??!! Krampjes had ik gister weer last van en nu soms eens wat zeuren ofzo...tja het zegt allemaal toch niks.. Ook ik had vandaag opeens diarree maar ja is het van het slecht kunnen poepen of een teken??? Bij dochter was het een teken...daarna de slijmprop en toen de vliezen dus spannend!! Trouwens ik hoop dat ik nu weer heel lang niet ongi wordt door de bv?!!
Sebalsel: Gefeliciteerd met de kleine! Heb hier ook veel last van maagzuur, en niks wat er tegen werkt We nemen het maar voor lief. Wat ik mij afvroeg is of er hier ook dames zijn die nu wel 12 tot 16 uur op 1 dag kunnen slapen... ik word echt gek van mezelf. Heb zoveel slaap nodig, en als ik deze slaap niet pak dan ben ik gewoon een slappe vaatdoek. Nog 4 weekjes en dan word ik ingeleid, dus we houden gewoon vol.
dramaqueen noemen ze me wel es...nee joh loos alarm...mss was mn afscheiding wat dunner...want voorlopig is mn broekje droog...en de krampjes zijn weg ...sorry iedereen hahaha..