nog 6 weekjes te gaan!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emmie, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha :D
    Ja je weet het niet he!!! Voorwerk allemaal;)

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ha meiden,

even snel ego bericht. Vanmiddag om 15 uur kwam ik het ziekenhuis weer uit. Moest toch door voor ctg, echo etc.

Tijdens de ctg (waar ik eindelijk een ctg zonder harde buiken hoopte te krijgen) begonnen heel langzaam de harde buiken weer tot ze tegen het einde wel erg hoog uitslagen. Verder was alles goed al schatte ze de baby op ruim 4100 gram. Wel morgen weer terug komen voor een nieuwe ctg.

Ik kreeg de uitdraai mee met de mededeling dat ik het begin van de bevalling dat mooi in het plakboek kon doen, en idd zijn de harde buiken nog niet afgezakt. Ze komen om de 4/5 minuten en duren ruim een minuut, ze doen alleen nog niet enorm pijn, dus misschien zakt het wel weer gewoon af.

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    spannend lizab!!!

4. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Dat is inderdaad spannend!

5. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    pfffft sorry voor expliciete tekst, maar ik loop echt leeg..... Hele zwangerschap 3 maal daags aan de magnesium gezeten ivm moeilijke ontlasting. Nu al twee dagen niks genomen en ik heb me toch een diarree....

6. Alita

Alita Niet meer actief

spannend lizab!!!

@Mary wie weet meid!!

7. fafje

fafje Niet meer actief

hier ook al 3x naar de wc geweest...geen diarree..maar gewoon...maar nog steeds ongi krampjes

8. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    jullie houden het wel spannend zeg!

9. emmie

emmie Niet meer actief

bij de vk was alles ok, ze was nog weer lager gaan zitten en muurvast! bovenin mn buik, onder de borsten zat weer wat meer ruimte.
    verder ook heeeeeeeel veel hardenbuiken, echt hele harde...
    en beetje krampen......het lijkt elke dag erger te worden, maar ja verheug me nergens meer op, want elke dag is het weer niks!! haha
    hier ook spannende ontwikkelingen dames!!
    we volgen elkaar nu ook zo snel op!! leuk leuk, verheug me er echt op!! :D

10. emmie

emmie Niet meer actief

= bevallen van een meisje
    = bevallen van een jongen
    = uitgerekend op

Jenifer: Jeremiah 16/08/2010 2120gr (37+1w)
    Mutsie: Senna 17/08/2010 4150gr 52cm (37+6w)
    Marcha: Justin Ryan 26/08/2010 2690gr (39+4w)
    regi: 31/08/2010
    Sjan : 01/09/2010
    moonchild: 03/09/2010
    Emmie: 04/09/2010
    Lizab: 04/09/2010
    Sebasel4a: Livia 02/09/2010 (39+4w)
    MaryWoods: 05/09/2010
    Fafje: 07/09/2010
    Marsab: Liv Joann 01/09/2010 3260gr 49cm (38+6w)
    Cindy24 : 16/09/2010
    anne-marie: 28/09/2010 ingeleid op 38 weken (14e)
    Nike: 29/09/2010
    Brenjomi: 02/10/2010
    Elena22: 02/10/2010
    Silly88: 08/10/2010
    Pina82: 11/10/2010
    Tammetje: 16/10/2010 inleiden op 38 weken (02/10/2010)

anders is het elke keer zover terug zoeken ;)

11. fafje

fafje Niet meer actief

Als ik die lijst zie vind ik het zoo spannend...regi en sjan al overtijd...moonchild morgen DE dag...en emmie die dag erna..

BEVAL ze allemaal

( hier geen onwijze happening...wel 3 personen die me vandaag belde om te vragen of het al zo ver was en dat ze het gevoel hadden dat het vandaag gng gebeure ...haha)

nee geen hoop meer voor mijv:p

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @fafje, misschien vannacht nog?? spannend hoor.

@emmie, spannend, hopelijk zetten de harde buiken eindelijk door? gelukkig dat alles goed was bij de verloskundige.

@de rest, succes vannacht, beval ze;)

@hier, bij de gyn. was alles goed. de baby word geschat op 2869gram. volgens de echo zou ik nu 36.2weken zijn. het hoofdje was wel iets groter. rond de 39weken!! maar dat is al heel de zwangerschap zo. de gyn zei er ook niet veel over (dat het iets betekent ofzo) en ik had al een vingertopje (een cm?) ontsluiting. dus dat is ook mooi. de gyn zei: zet je tas maar klaar. niet dat je morgen al bevalt, maar we willen niet voor verrassingen komen te staan. haha.
    bij leah had ik ook al iets ontsluiting. dus ik ben er blij mee.
    mijn schoonmoeder belde nog, heb gezegd dat ik nog geen ontsluiting had (ze vroeg er specifiek naar) en ze vroeg ook of er nog niks verweekt was. nee hoor:D anders maken ze zich nu al gek dat ik elk moment kan bevallen en dat is niet nodig.

morgen ga ik werken heb er geen zin in. maar het is maar een dagje. zal toch blij zijn als het 4uur is:D ga zo al slapen. van het weekend nog kleertjes enzo wassen en mijn tas pakken. moet nog even kijken wat er allemaal in moet (ben ik weeral vergeten. zal eens een lijstje zoeken)
    alvast weltrusten, hopelijk slaapt iedereen goed.

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    **breekt ff in**..

Hey Anne.. begint nu wel spannend te worden he meid.. ik volg je op de voet hoor...

de 14e gaat t gebeuren voor zover t er nu naar uit ziet toch??

ik hou je in de gaten meid.. nog eventjes en de fam is weer een beebje groter en rijker..!!!!...

KNUFFFFFFFIE

**breekt weer uit**

IEDEREEN een super mooie bevalling gewenst en uiteraard SUCCES!!

14. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    goedemorgen ladies! Nog niks hier hoor....
    Wel ff kramp na het plassen vannacht en gisteren veel diarree gehad, maar geen tekenen dat de bevalling is begonnen... Ik probeer maar niet al te veel letterlijk te wachten, want daar word ik een beetje gek van ;)
    Ga vandaag vast de uitdeelcadeautjes voor KDV maken en wat merkkleertjes van Thomas op mp zetten enzo. Thomas is op KDv dus heb ff het rijk alleen!

15. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @ MaryWoods: Vervelend dat je zo vaak naar de wc moet. Hoe gaat het vandaag?

@ fafje: Nog steeds spannend die krampen. Worden ze al duidelijker of blijft het hetzelfde?

@ emmie: Harde buiken...dat klinkt alsof het echt niet lang meer gaat duren.:D

@ Brenjomi: Oehh al ontsluiting:). Hoe lang had je al iets ontsluiting bij Leah voordat ze geboren werd?

@ All: Nou, vandaag is DE dag. Tot nu toe heeft de nasi zijn werk niet gedaan:p. Ook een lange wandeling en een voetmassage hebben we gister geprobeerd. Misschien dat de kleine zich vandaag nog komt melden.
    Ik heb maar tot 3uur geslapen, ik moest plassen en kon daarna nergens anders meer aan denken dan dat het vandaag de uitgerekende datum is.

Fijne dag allemaal!

16. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hier ook nog niks, om half 11 2e poging strippen dus ben benieuwd , vind het wel spannend worden nu.

17. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ moonchild: nu nog geen diarree gehad vandaag, maar ben wel ff helemaal gestopt met die magnesium tabletten.... Voetmassage? wekt dat bevalling op dan? ;) Pffft ik ben zondag op mn D-day.....

@ regi: succes vandaag!

18. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Pff gister nog niet aan de voorbereidingen begonnen...
    Heb dit weekend 4! verjaardagen en was veels te druk met cadeautjes en kaartjes kopen en voorbereidingen treffen voor de hapjes die ik ga maken... (ben niet de snelste meer als ik door de stad heen moet:p)
    Vandaag maar echt aan de baby voorbereidingen beginnen want begin nu toch wel last te krijgen van krampjes en andere kleine "klachten" en wil niet dat ik onverwachts voor verassingen kom te staan ;)
    Hij moet wel nog heel eventjes blijven zitten want wil mijn mannetje echt niet achterlaten in het ziekenhuis...
    Maandag weer naar het ziekenhuis (controle)... ben benieuwd of mijn ventje er al klaar voor is :)
    Wanneer gaan ze trouwens kijken of je al ontsluiting hebt? (ben niet zo'n fan van inwendige onderzoeken en anders kan ik me er even op voorbereiden mentaal ;))
    @ iedereen die bijna gaat bevallen, SUCCES!

19. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Meiden, wat een spanning hier. :) Het rommelt nu echt bij iedereen!

Hier heeft het zoals gewoonlijk niet doorgezet. Het blijft wel hangen, maar het wordt gewoon niet pijnlijker. Straks weer aan de ctg, ben benieuwd..

20. emmie

emmie Niet meer actief

hallo dames, hier ook nog niks, gisteravond dus wel veel harde buiken en kramp, vanochtend ook weer en het rommeld gewoon steeds, beetje zeurderig gevoel en ook last van mn benen, beetje spierpijn idee.
    vanaf gisteravond ook steeds vaak naar de wc om te..........;)

please laat er vandaag wat gebeuren!! :D

Deel Deze Pagina