nog steeds diarree hier... Voel me ook niet top... beetje hoofdpijn, beetje oprispingen, beetje duizelig.. echt vaag... positief puntje: mn enkels zijn sinds gister weer zichtbaar! Vocht is een stuk minder!
Hoi Elena, ik weet ook niet wanneer ze gaan kijken. had van de week verlosk even over vloer ik was onzeker en had ff wat morale steun nodig. Ik heb ook zo nu en dan serieuze klachten, vanacht paar keer wakker geworden van menstr gevoel en gevoelloosheid in 1 been. Ben nu eigenl ook beetje misseleijk. Maar goed. Ik moet ook nog behoorlijk wat doen voor baby. Alle kleertjes wassen, kleine inkoopjes doen maar ook nog matrasje enzo. Ik heb het idee dat zolang ik niet alles klaar heb, de baby ook nog niet zal komen. dus hoe eerder ik dat wel heb, des te eerder... ja ik weet het is onzin maar goed hihi. Ik krijg visite! xx Oja iedereeeeeen SUCCES !!!!!!! SPANNEND !! GROEPS-BEVALLING !
@ Pina82; Als jouw theorie zou kloppen kan die zich volgende week aandienen Heb alles al in huis incl. kleine aankopen (ben van de week op stap geweest voor de laatste dingentjes ) Ben alleen nog bezig met wassen (was alles, dekentjes, kleertjes, knuffels) dus is een aardig werkje Maar goed officieel mag mijn mannetje ook worden geboren vanaf volgende week zaterdag dus ben benieuwd 8)
spannend meiden!!! @Mary ben je niet gewoon een beetje ziek meid? @Regi ben benieuwd of het strippen nu wel helpt.. Hier ook niks meer...pfffffff
bij mij gaat ie vanaf dinsdag (dus met 35 weken) kijken naar de staat van mn baarmoeder zeg maar. dus of ik ontsluiting heb enz. hier geen fijne nacht gehad. 2 dagen best lekker geslapen en vannacht 10x niks. ik viel pas om 2 uur in slaap en ben elke uur wakker geweest. en kon dan niet meer in slaap vallen. ik sliep zo licht, van elk geluidje werd ik wakker.. en veel bandenpijn helemaal onderin, deed best pijn! hier nog geen baby's zie ik? wel spannend zeg groetjes (er zit hier een hele dikke zwarte wolfspin op de muur maar ben helemaal alleen thuis durf hem echt niet weg te halen!! iemand nog een idee )
mn vriend komt rond half 1 thuis dus ik kijk elke 20 sec even naar de muur of ie er nog zit! ja me gynaecoloog zei dat ie daarnaar gaat kijken elke week. ze gaan waarschijnlijk hier met 39 weken inleiden en dan houd ie blijkbaar ook een beetje in de gaten of mn lichaam er al klaar voor is dat begreep ik eruit tenminste...misschien al mn lichaam er absoluut nog niet klaar voor is moet ik wel door lopen tot 40 ? ik weet het ook niet hoor. ik merk het dinsdag wel. sta er niet echt om te springen, maar goed hoort er nou eenmaal bij helaas
@ cindy: ja ziekjes kan ook, maar ik las dat 'algeheel malaisegevoel' ook een voorteken kan zijn... @ ontsluiting voelen: wodrt in de VU ook niet gedaan, dus voor hetzelfde geldt loop ik al met ontsluiting rond...
ja als ze zouden gaan controleren op ontsluiting en ze zeggen "u heeft 2cm" en het duurt NOG 2 weken snappie? Dan wil ik het liever niet weten...
@marywoods...erg heh dat gerommel, ik verwacht ook niets meer..gelukkgi is je vocht wat afgezakt...scheelt weer @moochild...ohh zo spannend voor je!...mn vriendin zei laatst nog tegen me...oh als die due day voorbij gat is het zo kut...wordt je ook gestript als deze dag voorbij gaat, of wachten ze langer af? @regi Succes! Let's hope! @Elena...volgens mij hadden sommige dames het hier laatst nog over, dat het niet zo heel normaal is dat ze je ontsluiting checken...bij mij in elk geval nog niet...pas als ik overtijd ga...gaat ze een inwendig onderzoek doen voor het eventuele strippen...maar dat het standaard is dat ze je ontsluiting checken, dacht ik niet... @lizab succes aan de ctg...dat "hangen" is ook echt zenuwslopend heh hihi @emmie...ja ook vaak in het toilet te vinden...hihh ja we hebben nu zo'n btj allemaal de zelfde klachten...hopen dat het doorzet..jij nog 1 daggie @pina...jeetje echt vervelend al die klachtjes...die van jou moet nog wel ff blijven zitten...heb je nog genoeg tijd met de voorbereidingen..succes ermee! @silly...bandenpijn ken het..beeb is dan waarschijnlijk nog wat aangekomen hihih ...over spinnen kan ik niet praten, de gedachte laat me al trillen brr sorry! @cindy...je idd ik zou het dan ook niet willen weten, maar als je al zover bent als ons..en de datum nadert, dan geeft het weer wat extra hoop voor de komende dagen haha @all Hier heeft mn lichaam me gewoon voor de gek gehouden haha...niets meer...gisteravond en vanacht zo'n extreme maagzuur..echt niet nromaal...speeksel dat steds naar boven komt en veel boeren...zodra ik lig...ookal lig ik niet helemaal plat...pas als ik rechtop zit gaat het een btj weg...Maar overdag heb ik er geen last van.. Weer wat meer afscheiding vanochtend..maarja helaas betekent dat allemaal niets! Wel veel harde buiken...lijkt wel constant soms...en mn buik voelt nu echt zwaar aan...ookal issie nie hard toch een baksteen gevoel! Nou ladies ik vind het echt zo spannend in dit topic!! Laat het doorzetten!! KOm baby's kom!!
joepie nog zwaarder haha elke keer als ik idd bandenpijn heb is mn buik ook gegroeit, en die is ook al zo groot hijs alleen weer zo rustig. ja vannacht om 3 uur had ie de hik, en om 6 uur vanmorgen ook. ik kan ook niet slapen, gaat dan helemaal niet meer een keer of 5 per dag de hik, dat is toch normaal? wel spannend hoor, het kan toch nog komen? ik hoop voor je dat het wel doorzet! groetjes
Hoi! Ik lees af en toe mee en het wordt nu toch echt wel heel spannend voor een aantal van jullie. Ik hoop dat het gerommel doorzet en dat het wachten beloond wordt. Veel succes allemaal! Groetjes
hey meiden! ichtus leuk dat je ff komt inbreken haha..omstreeks de 14e gata t gebeuren , mn gevoel zegt de 13e! marywoods voor ik van valentijn ging bevallen (dag of 3) werd ik ook ziek...!! griep gevoel zeg maar, maar daar merk je niks meer van als je gaat bevallen hoor ff geen puf om op ieder te reageren...heb z'on hoofdpijn! bah net nog even hb laten checken en staat nu op 6,5 dus nog steeds te laag, moet vanmiddag terug bellen naar de ha
@ RegI: hoe is het gegaan bij de verloskundige? Hopelijk deed het geen pijn en beginnen de weeën snel! @ MaryWoods: Die voetmassage schijnt te kunnen helpen. Er zitten bepaalde drukpunten die te maken hebben met je bekkengebied en baarmoeder. Het heeft niet geholpen, maar het was wel lekker! Wat fijn dat je weer zichtbare enkels hebt. Doe maar lekker rustig aan vandaag. @ Elena22: Jeetje, 4 verjaardagen! Ik weet niet of de verloskundige hier al gaan voelen de komende afspraak, volgens mij niet. Tot nu toe geen inwendige onderzoeken gehad. Ik ben wel heel benieuwd of er al iets veranderd is. Succes met de hapjes en voorbereidingen. @ lizab: Balen! Succes bij de ctg vandaag! @ emmie: Laat die kleine maar komen! @ Pina: Heerlijk toch dat bijgeloof. @ cindy: Jammer! @ Silly: Balen van dat slechte slapen. Ik heb geen idee wat je met die spin moet. Ik had er van de week 1, die hoort in de jungle thuis. Zelfs mijn vriend schrok er van. Hopelijk blijft hij nog even een half uurtje zitten en kan je vriend hem weghalen. Hier heeft de kleine ongeveer 3x per dag de hik. @ fafje: Met 41 weken gaan ze strippen. Ik heb maandag (40+3) een afspraak en ga vragen of ik dan vrijdag gelijk langs mag komen in plaats van de maandag er op. Als het aan mij ligt strippen ze gelijk aanstaande maandag als dat nog nodig is. Kan je nog wel een beetje slapen met dat maagzuur? Veel harde buiken is ook een voorteken toch? @ E1982: Dankjewel! @ annekulpe: Houd de hoofdpijn wel even in de gaten he?! @ All: Die groepsbevalling die Pina oppert vind ik een goed idee. Ik schrijf me alvast in voor vanavond, nog meer gegadigden? Mijn vriend ligt ziekjes op bed. Ik ga er zo lekker naast liggen en even bijslapen. Ik ben het zat, laat de kleine nu maar komen!
@ cindy: oh zo! Ik zou het geloof ik wel willen weten. Dan heb ik echt zo'n gevoiel van: die cm heb ik tenminste al gehad, dan heeft het wachten en de voorweeen ook zin zeg maar... @ fafje: bedrieglijk he al die 'voortekenen'... Ik weet nog bij het zwanger worden dat ik ook zo zat te 'speuren' naar kwalatjes en nu doen we met zn allen weer hetzelfde @ annekulpe:daar was ik ook ff bang voor, dat je beroerd je bevalling gaat. het is natuurlijk al zwaar genoeg... Maar ga er vanuit dat het dan wel weg zal zakken. @ silly: 5 keer per dag weet ik niet, maar hik is wel normaal. Over aankomen: ben best wat aangekomen in totaal (nu 18,5 kg), maar de laatste week 0,8 kg afgevallen... (?)
@ moonchild: ok voetmassage dus... Zal mn mannetje eens lief aankijken vanavond Wie weet werkt het hier wel...