nog 6 weekjes te gaan!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emmie, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

@Lizab hoop voor je dat het doorzet....
    Tja ik snap wel wat je bedoelt over de ontsluiting maar als er voor de rest niks gebeurt wat heb je dan eraan om het te weten snap je?
    @Sjan gecondoleerd meid...

2. fafje

fafje Niet meer actief

@annekulpe

Nou dan zal dat het sowieso wel zijn..als t heel erg wordt kan een paracetamolletje geen kwaad toch? beterschap!

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    zuivel moet je niet drinken bij het eten, dan neemt het geen ijzer op

en ik denk dat je de roosvicee ferro in de supermarkt kan halen, ga t morgen kopen

en ga idd even een paracetamolletje nemen, heb er nu genoeg van

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    heb net alles bijgelezn, maar ben een beetje moe van het werken. dus even kijken wat ik onthouden heb:D

roosvicee ferro is gewoon in de supermarkt te koop. (hier toch) volgens mij was het ook iets dat je jus dorange bij iets drinkt je ook meer ijzer opneemt? (weet niet meer wat) misschien eens op internet zoeken?

@fafje, hopen dat het door zet? stom he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden.

@ontsluiting voelen. ik ga naar belgie naar de gyn. en hij doet dat met ongeveer 36weken en de keer daarna nog eens (met ongeveer 38weken) weet niet of dat in nederland gedaan wordt? ik vind het wel makkelijk.
    het hoeft inderdaad niet zo te zijn dat je daardoor vroeger bevalt. maar de vorige keer had ik ook al ontsluiting (las gisteravond in mijn dagboek van toen en bleek al 2cm te zijn:$:D) en ik vind het wel fijn om te weten. want mijn lichaam is dus wel al bezig met de voorbereidingen. (ookal ga je er stiekem wel op hopen dat het iets eerder komt, maar dat deed ik toch al)

@marywoods, ik had de vorige keer smorgens ook ineens enkeltjes en ben daarna bevallen. ik hoop voor je dat het doorzet? vooral omdat je je voor de rest ook niet helemaal lekker voelt zou het best kunnen. spannend hoor. ik duim voor je.

@sjan, wat een vreselijk nieuws. gecondoleerd en sterkte.

@lizab, hopen dat het strippen nu helemaal geholpen heeft en dat het nu goed doorzet. ook weer spannend:)

@wat doen met grote broer of zus, daar hebben wij het ook al over gehad en ik vind het ook moeilijk. maar mocht het snachts gebeuren dan bellen we mijn schoonmoeder en die komt hier verder slapen (voor zover haar dat nog lukt;)) die kan hier binnen 5minuten zijn als ze thuis is. overdag is anders, dan gaat ze naar mijn schoonouders, als ze thuis zijn. mijn ouders, als ze thuis zijn of mijn zus, als ze thuis is. ligt eraan wanneer en hoe enzo. maar als mijn schoonmoeder aan het werk is duurt het minimaal een half uur voor ze thuis kan zijn (en die tijd heb ik dan niet vind ik zelf, vorige bevalling duurde vanaf het breken van de vliezen in het ziekenhuis tot de geboorte 2uur en 20minuten) mijn moeder kan niet weg van haar werk (buschauffeuse:D) en mijn zus kan ook niet weg van haar werk. maar mocht het nodig zijn kan een tante van vriend even oppassen, die woont hier achter totdat mijn schoonmoeder er is. ik baal er wel van (nu al) dat we iemand moeten bellen als het begonnen is, want ik heb liever niet dat iemand weet dat het begonnen is. mocht het dan toch lang(er) duren dan zitten zo lang in spanning (omdat de vorige keer snel ging denkt iedereen dat het nu weer snel zal gaan, maar dat hoeft niet denk ik dan)
    en ik weet wel al zeker (of dat gaat lukken weet ik niet) dat ik leah eerst op de kamer wil hebben in het ziekenhuis (als dat kan, als we er blijven) en anders hoop ik dat we haar kunnen uitleggen (of degene die bij haar is op dat moment) dat de baby er is en dat we zo thuiskomen met de baby. maar ik wil zoiezo dat we eerst even met zijn 4en zijn. dat leah even kan wennen dat de baby uit mijn buik is. dat mama misschien in het ziekenhuis ligt met een infuus (na mijn miskraam had ik ook een infuus en ze was toen erg bang van me, dat vond ik zoooo zielig) en dat we gewoon even mijn zijn 4en zijn. daar hoeft niemand anders nog bij. ik wil ook liever niet dat iemand anders de baby eerder ziet (weet niet of dat gaat lukken?)
    maar dat moment lijkt me ook erg spannend. heb wel al gewaarschuwd naar mijn moeder en schoonmoeder dat ik echt wil dat leah eerst even op de kamer komt (mochten we in het ziekenhuis zijn) en daarna mag de rest pas komen, ben benieuwd of dat gaat lukken??

@hier, ben moe vandaag mijn laatste dag gewerkt en heb niet veel gedaan, maar ben toch best moe. zo even lekker douchen en straks nog op mijn gemak zitten. morgen nog wassen en mijn tas klaar zetten. begin het nu wel spannend te vinden.

@all, beval ze vannacht;):D

5. Alita

Alita Niet meer actief

@Brenjomi zo denk ik er ook over eerst mijn dochter mag haar zien hoor!!
    Daar heeft iedereen zich aan te houden gewoon!!

6. fafje

fafje Niet meer actief

dat vond ik dus idd zo "gaaf"...kreeg daardoor nog groter trots gevoel ...wnat het was MIJN broertje...
    maar ik was al 9...jullie kids zijn allemaal veel jonger...

Hier heel balen...aangezien grote broer wordt afgehouden, terwijl eerste instantie de afspraak was dat ie gelijk naar het zh mocht komen..of gelijk bij ons thuis...maarja!!

BEVALLEN ALLEMAAALLLLL

7. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ cindy en brenjomi: dat willen wij ook het liefst, maar hoe doen jullie t dan met de (schoon)ouders of personen die op je kindje hebben gepast? Die zijn er dan toch ook bij als ze hem/haar brengen naar het ziekenhuis of als jullie thuis komen? Je kan ze toch niet wegsturen? of ff op de gang zetten? ;)

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @marywoods, dat is dus het lastige, want ik weet niet of mijn schoonouders zouden kunnen wachten (of mijn moeder ofzo) maar ik zou graag willen dat ze op de gang even wachten. het hoeft geen half uur. maar 5minuten. dat heb ik wel al gezegd. of ze het zo snappen weet ik niet.
    ik moet het nog eens duidelijk tegen vriend uitleggen, dat mag hij regelen hihi. maar of dat dan goed komt?
    ik snap wel dat iedereen de baby gelijk wil zien, maar IK wil leah eerst haar broertje of zusje laten zien. en niet dat ze dan bij iemand anders in de armen zit. dat de baby in een wiegje naast ons ligt bv. en dat ze bij mij op bed kan komen zitten en zo de baby kan bekijken en daarna eventueel vasthouden ofzo.
    misschien dat ze daarna wel heel trots de baby aan opa en oma wil laten zien. op een manier van: dit is mijn broer of zus. zoiets heb ik in mijn hoofd:D maar ja. of dat gaat lukken??

9. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hier nog geen verandering, ze kon er nog steeds heelmoeilijk bij nog steeds 1 cm, dus er staat een afspraak voor maandag ziekenhuis, dan gaan ze plannen om in te leiden.

Deel Deze Pagina