nog 6 weekjes te gaan!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emmie, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ja ik heb ook al v-bh`s en gebruik ze zelfs al met compressen aangezien mijn borsten al aan het lekken zijn, het is niet veel maar ja als je het net door een t`shirt heen ziet is ook niks.
    ja ik heb gister ook ff ziekenhuis proof kleding gekocht ook bigshirt met kort broekje en nog 2 joggingsbroeken ik denk als het maar makkelijk zit, mode shirtjes en broekjes zie ik na die tijd wel weer.

p.s. ik heb trouwens ook gloeiborsten nog meer meiden die dat hebben, ze geven nog net geen licht hihi:D

2. Alita

Alita Niet meer actief

@Regi oei dat is vervelend dat heb ik niet dat ze al lekken...
    Joggingsbroeken heb ik dan al alleen nog wat truitjes...
    Vorige keer dacht ik ook wat boeit het maar nu wil ik wel wat leukere kleding aan hebben. Is toch wel fijn voor als je bezoek hebt hoor....

Gloeiborsten? Doen ze ook pijn?

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Meiden, big shirts zijn deze week bij de kruidvat in de aanbieding voor 2,50 per stuk. :D

@Jenifer, hier ook een telefonische intake. Dit is afhankelijk van je verzekering en het hoeveelste kindje. Zo krijg je bij menzis altijd bezoek, en bij zilveren kruis bijv. niet meer vanaf het 2e kindje.

@regi, balen dat je zo'n last hebt van je ribben hoor. Nog een paar weken volhouden!

@Fafje, Geen ervaring met hooikoorts, sorry. Klinkt erg vervelend. Hier heb ik voor de wieg en kinderwagen overal 2 setjes van, voor het ledikant 3. Hier een aerosleep voor de wieg en een aerosleep voor het ledikant, dus geen molton, bedzeiltjes etc. Zoogcompressen zijn idd erg handig, maar ik zie dat je die al gaat halen. Hier zijn ze al een paar weken binnen, omdat ik af en toe nogal lek. :D hahaha.
    Persoonlijk zou ik nog even wachten met voedingsbeha's. Als ik nl. nu mijn voedingsbeha's van F. erbij pak, zijn die nog een stukje groter dan mijn borsten nu zijn. Volgens mij veranderen je borsten nog na de bevalling als de voeding op gang komt toch?
    Dus dan zou ik er bijv. 1tje, niet te duur kopen en na de bevalling een paar mooie.

@cindy, gaat het een beetje met je rug/

@all, wat ik hier nu toch heb. Sinds gister enorme spierpijn in buik, rug en bovenbenen. Ik heb echt niks geks gedaan, dus weet niet waar het vandaan komt. Gister waren de harde buiken ook pijnlijker (ik denk door die spierpijn) en wat extra slijmverlies (niet draderig hoor) dus snap er helemaal niks van. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Oja, geslaagd voor de ooievaar, of eigenlijk een 3d baby voor op het raam.

4. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    nee doet geen pijn, ze zijn alleen erg warm.

5. Alita

Alita Niet meer actief

@Lizab ja gaat wel....lief dat je het vraagt meid!!
    Geen idee mischien een groeispurt gehad? Hier ook meer last van afscheiding...

@Regi hmm hou het in de gaten zometeen heb je een ontsteking?

6. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ja de vk weet ervan, en die houdt het ook in de gaten.

7. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    HIer ook geen gloeiborsten, wel eens dat ze een dagje wat gespannen zijn, maar echt niet langer, en ze geven ook echt geen licht. :)

8. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha lizab nee geven ze geen licht hahaha

@Regi ah oke....

9. Alita

Alita Niet meer actief

hier krijg ik nu wel echt weer van die bv tieten!! Donkere tepels en grotere tepels hahaha charmant he

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Whahahaha, heel herkenbaar :D Hier beslaan mijn tepels een halve borst, minimaal. ;)

11. Alita

Alita Niet meer actief

lekker he hahahahaha......ach ja

12. jenifer

jenifer Actief lid

9 okt 2007
    297
    0
    0
    Zuid Holland
    @liza, thanks voor de tip! Ik zou zowiezo straks naar de kruidvat gaan want ik hoorde van mijn schoonzus dat ze nog meer leuke aanbiedingen hebben. En het spierpijn hebben in je rug buik en bovenbenen herken ik. Soms heb ik er ook last van terwijl ik niks geks heb gedaan. Ik voel me dan helemaal gebroken.

Hier ook al van die bv borsten. Als ik knijp komt er al wat uit dus hopelijk gaat het helemaal goed komen met het voeden.

13. Alita

Alita Niet meer actief

@jennifer helaas heeft dat niks te zeggen dat het vanzelf goedkomt als er nu melk is....maar zeker komt het goed!! hahaha...als je het zelf al echt wilt is de helft al gedaan!

14. emmie

emmie Niet meer actief

whaha nou hier nog geen last van lek tieten!! :D
    gelukkig niet, word straks wel weer erg genoeg! maar goed dat jullie het zeggen compressen heb ik ook nog niet in huis! daar kun je straks echt niet zonder! we noemden ze altijd koffie, cappucino pads ;)
    v-bh's heb ik ook nog van de vorige keer, gewoon van de hema zonder beugel. ze zien er niet zo super meer uit, maar ach......en anders koop ik tegen die tijd we weer iets nieuws.. ik blijf maar kopen! zucht...

ik kan op dit moment ook amper lopen, heb vanmiddag boodschapjes gedaan met mn zoon---> op de fiets haha en normaal zit ik echt noooooooooit op de fiets, dus dat zal het wel zijn!

@ marcha balen dat die kleine van jou in een stuit ligt!
    hopelijk kunnen ze er nog wat aan doen, want echt helemaal draaien zal het uit zichzelf niet meer doen denk ik??

x

15. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook borsten waar al iets uitkomt. Had ik bij de vorige ook en het is ook een en al tepel haha.
    Van de week alle laatste dingetjes gehaald en gewassen. Ook de pads. Bijna alles staat net nog mijn ziekendhuis tas klaar zetten.
    Ben van de week nog op controle geweest alles is goed ze dachten dat het wel een groot kind ging worden maar dat zien we dan ook weer wel. Nu alles zo klaar staat mag het van mij wel beginnen opschieten ook hoor!!

16. emmie

emmie Niet meer actief

haha ja dat heb ik ook wel, ookal staat hier nog niet alles klaar!
    eind van deze maand ofzo vind ik wel mooi! ;)
    ben nu 4sept uitgerekend, en met Seff was dat 4 juli
    die is 18juni geboren dus nu 18 aug???????????????? :D

17. jenifer

jenifer Actief lid

9 okt 2007
    297
    0
    0
    Zuid Holland
    Nog 10 dagen en dan krijg ik de datum van het inleiden! Ik ben aan het aftellen, en ben al zenuwachtig aan het worden. De dagen gaan nu zo vreselijk langzaam haha.

Vanacht weer voorweeën gehad. Ze kwamen om de 4 minuten en hielden 1 minuut aan. Ik dacht dat het begonnen was maar na een uur zakte het weer af:(

18. emmie

emmie Niet meer actief

@jenifer:
    Spannend allemaal zeg!!! las net ergens je verhaal over je andere zwangerschappen, heftig zeg!
    dit keer was het dan ook wel mega spannend zeker? fijn dat je nu al weer lekker aan het eind zit, en in jou'n dat het maar lekker snel, veilig en gezond in je armen ligt!
    hoe staat het nu met het gewicht van je beebsje dan?

liefs Emmie
    ps. rustig hier vandaag zeg! ;)

stuur nog even een buikfoto van vandaag mee:

19. jenifer

jenifer Actief lid

9 okt 2007
    297
    0
    0
    Zuid Holland
    @emmie, Mooie foto! Ik moet er binnenkort ook weer een maken. De laatste was met 31 weken.

Ik heb idd in een ander topic mijn verhaal verteld en het was heel erg heftig allemaal. Deze zwangerschap is heel erg spannend geweest en ik ben nu echt blij dat ik toch maar mooi 35 weken zwanger ben:)

Ik weet niet hoeveel mijn kindje nu weegt:( Mijn gyn heeft de laatste keer alleen naar de flow gekeken in de navelstreng en dat was goed. Ook was er voldoende vruchtwater en was hij lekker aan het bewegen en drinken. De 11e kijken ze weer naar zijn gewicht en zijn conditie en mocht dat niet helemaal goed zijn word ik de volgende dag ingeleid en anders de week erna. Omdat hij al vanaf 26 weken klein is willen ze geen risico nemen en vanwege de spanningen in deze zwangerschap vinden ze 37 weken wel mooi.

Verder een rustig dagje gehad qua kwaaltjes enzo. Alleen moet ik tig keer per dag naar de wc:( Snachts valt het mee, dan hoef ik maar 2 keer.

hoe is het met de andere dames?

20. emmie

emmie Niet meer actief

ja heftig hoor!! laat m nog maar ff lekker groeien, en dan indd met 37w dat is heel mooi!

hier ook wel een lekker dagje gehad, alleen niet zoveel gedaan.....
    ik ging toen mn zoon zn middag dutje deed, 'even' liggen haha dat werd half4!! haha nou ja ook wel es lekker ;)

Deel Deze Pagina