hier ook lekker rustig aan, ga straks ff me tasje klaar zetten voor het z`huis, en dan gaat manlief nog een klusje doen nou dan zijn we er wel klaar voor. 2 x s`nachts plassen dat is een genot, nou ik ben hier om 2.00 s`nachts de tel al kwijt pff. overdag gaat het wel. ne verder wachten we af dames
ik ben sinds 2 dagen erg duizelig en als ik loop val i kbijna flauw.ziekenhuis geweest maar ze konden niks in mn bloed vinden, dus met baby alles goed. maar ik dan??? daar kijken ze verder niet naar, heb echt een druk in mn hoofd en gaat maar niet wegen heel veel harde buiken maar dat zal er wel niks mee te maken hebben... gelukkig is mn mn vrij vandaag dan kan die me wat helpen in huis...
@ all even snel een berichtje... Amundsen, balen zeg dat je zo duizelig bent...en het kan geen ijzer tekort zijn dus? anders hadden ze dat wel gevonden toch.. Emmie, leuke foto Ik las bij vele vaak plassen...hmms ik nu alelen nog als ik opsta heel nodig...maar word er niet meer wakker van??!! Ik weet niet of het bij jullie heel duidelijk is, maar ik kan me niet goe dinbeelden hoe mn mannetje ligt...krijg veel geduw en schopjes in mn linkerzij....zn ruggetje lgt wel rechts en volgens vk hoofdje onder...maar denk og niet ingedaald...maak me gelijk zorgen dat ik een dwarsliggertje heb .. Nou goed ik heb gister allemaal extra beddegoed besteld bij babydump...moet het ophalen als de bestelling klaar ligt....heb nog rolgordijntjes nodig...( ja nog nie lang verhuisd) En vbeha pfff...ga dnek ik nu ff kijken...heb er 1 gezien bij prenatal...voorgevormd uiteraard zonder beugel... en welke compressen zijn dan heel goed????? liefs
Jeetje Jeniffer dat is wel erg spannend allemaal. Wel goed dat ze je zo in de gaten houden. Fafje ik vind de compressen van natusan erg goed. Maar denk ook dat het voor ieder persoonlijk is.
ik heb ze vandaag bij de kruidvat gekocht! die had ik de vorige keer ook altijd geloof. 30 voor 2,-euro
Ik heb ze vandaag ook gekocht maar bij de etos, ook 30 voor 2 euro. Ik weet niet of ze goed zijn maar dat merk ik dan snel genoeg. Gister melde ik nog dat ik maar 2 keer per nacht eruit moest om te plassen. Had ik maar mijn mond gehouden want vanacht moest ik er 5x uit Ik ging vandaag stoer met mijn hoge hakken de stad in. Nu voel ik een vreselijke pijn in mijn onderrug/stuitje. Dat doe ik dus ook niet meer. Komt wel weer na de bevalling.
@jenifer: Heerlijk, je haar weer in model. Ik ga denk binnenkort ook maar even een bezoekje aan de kapper brengen. Ik weet niet of het voorweeën waren, maar ik had vandaag redelijke krampen in mijn onderbuik. Ik moest er echt even stil bij staan. Vervelend dat je er last van hebt. Nog maar 9 dagen, spannend joh, vooral nu je regelmatig voorweeën hebt. @ emmie: Lekker om de 2 weken naar de verloskundige. Het blijft leuk om naar het hartje te luisteren. 18 augustus lijkt mij ook wel een hele mooie datum. Wat een mooie buik heb je! Je ziet er zelf ook stralend uit. @ Marcha: Hoe was het bij de echo vandaag? Hopelijk is de kleine nog goed gedraait. @ fafje: Wat heerlijk dat je niet wakker wordt om te plassen! Hier zitten de voeten vooral in de rechterzij en is ook het ruggetje goed te voelen. De ene keer ligt de kleine helemaal in elkaar onderin mijn buik en de andere keer zit de kont lekker tegen mijn ribben te duwen. Ik heb pads van de hema gehaald, ik heb alleen nog geen idee of ze hun werk goed gaan doen. @ regi: voel je je al wat beter met je rug enzo? Ik heb soms gloeiborsten, lekker warm! Ze lekker hier nog niet. @ lizab: Leuk dat je een geboorteversiering gevonden hebt. Die 3dbaby vind ik erg leuk! Heb je nog steeds last van spierpijn? Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. @ cindy: haha bv-tieten. Ik las een keer op een forum over poffertjes- en pannenkoekentepels. @ sebasel4a: Lekker dat alles zo goed als klaar is! Hier schiet het goede voornemen om de ziekenhuistas te pakken er elke keer bij in. @ amundsen1978: Wat rot dat je zo duizelig bent, ook wel eng. Pas je goed op jezelf? Als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor! @ All: Vandaag de groeiecho gehad. Gelukkig was alles goed. De kleine weegt ongeveer 2500 gram en er was genoeg vruchtwater. Wel bijzonder om het gezichtje van de kleine zo goed te zien, we hebben er een mooie foto van meegekregen. Verder moest het allemaal snel snel. Vandaag voor het eerst duidelijke krampen onderin mijn buik gehad. Ik begin nu toch echt te merken dat de zwangerschap tegen het einde loopt. De rest van de dag heb ik weer lekker gepoetst. De badkamer ziet er weer lekker fris uit. Morgen komt de kraamzorgt voor de intake. Fijne avond!
hi ladies, weer terug van weekendje centerparcs, dus kom ff aanwaaien! Geen idee of de baby al gedraaid is maar hoop t wel... en ben de 35 weken gepasseerd dus heel trots! Hoe is het hier met iedereen?
@moonchild: thanx! En fijn dat alles goed gaat met jullie beebsje! @amundsen: balen zeg! hopelijk gaat het snel weer beter met je. @jenifer: hakken das knap, ik loop op niks anders als birkenstock slippers, al weken! haha maak me een beetje zorgen, bedacht me vanavond ineens dat ik de kleine vandaag en eigenlijk ook gisteren niet veel heb gevoeld!! af en toe een klein hobbeltje, maar verder niks!!! probeer al de hele tijd beweging te voelen.............maar merk niks! hopelijk al ik zo in bed lig!! anders bel ik morgen gelijk de vk! trusten allemaal!
Ik had gister hetzelfde emmie. Ik ben maar in mijn buik gaan porren om hem wakker te maken en toen kreeg ik een zacht schopje. Maar ik schoot helemaal in de stress ondanks dat ik hem wel voel. Ik weet ook niet hoevaak je de baby met dit termijn moet voelen op een dag. Ik ga om 9 uur voor de zekerheid naar de poli bellen want vanwege mijn voorgeschiedenis neem ik liever geen risico. heb jij de vk al gebeld? @moonchild, fijn dat je kindje al zo goed op gewicht is. En de krampen herken ik. Nog maar een paar weekjes voor ons en dan is het zover
@ jenifer: nee nog niet, maar ga t straks wel doen, ook gister in bed niet veel gevoeld, en heeeeeeel klein beetje misschien, maak me wel wat zorgen. zowiezo is het deze keer niet echt een heel bewegelijk kindje, maar de vk verteld me wel elke keer dat ik het elke dag met de zelfde regemaat moet voelen, zo niet bellen. dus dat doe ik dan maar! ga zo ff op de site kijken vanaf hoelaat het kan, zal ook wel 9.00u zijn.
Balen, maar het is zo half 10. En wel bellen he! Ik ga douchen want misschien moet ik wel komen. Ik zit alleen met mijn kids, maar gelukkig hebben ze in het ziekenhuis kinderopvang.
Ik moet 10uur er zijn voor het ctg. Het zal wel goed zijn maar moet ff voor de zekerheid komen. Ik voel mijn kleintje dus wel alleen minder dan normaal. Ik kom later wel zeggen van hoe of wat.
komt vast goed meiden, en idd ff laten weten hoe of wat he. hier gister vluchttas ingepakt, nog wat dingetjes halen vandaag, zoals shampoo, extra tandenborstel dat soort dingen, en dan kan ik wel zeggen dat ik er klaar voor ben. ze mag nog wel ff blijven zitten voor m`n gemoedsrust maar als ze verhuisplannen heeft vind ik dat ook prima.
@Jenifer en @emmie, en hoe is het gegaan?? kan me voorstellen dat je ongerust wordt S @moonchild heerlijk dat je kindje goed groeit enz, fijne geruststelling..hoe is je intake gegaan? @regi, ik heb mn vlucht tas nog niet klaar ....moet er aan beginnen idd!! hihi zo spannend @all...gister eindelijk mn voeding bh gekocht..wit met paars een geslaagd voor een perfect bevallings tshirut....bij de h&m ....normaal heb k mt 34 nu heb ik 40 gekocht....lekker fel panterprintje...helemaal mijn ding Zoogcompressen mooet ik dus bij etos of kruidvat zijn...nog ff snel halen... Ohja heb me rot zitten zoeken naar " goede broekjes/slips" zie nergens dat ik denk..ja dat zal wel goed zijn... Moet ik nou voor "hipsters of boxers gaan? of gewoon ECHTE slips..? vind dat echt niet lekker zitten, ben zo gewend aan mn stringelings En echt balen, ik had dus een extra bugaboo, die ik als wieg zou gebruiken, had em te leen van mn nichtje...krijg ik ineens een sms vanochtend...dat ze em toch liever terug wilt.. ( haar moeder past heel vaak op haar 2 kids> 2 en 4 jr...en haar andere bugaboo heeft ze geen zin te brengen...moeder woont 10 min verder maar goed...en ze heeft ook nog een buggy ..maar weet ik veel ...baal dr wel van...zo kort voor tijd)...heb nu zoveel beddegoed extra aangeschaft...pff... Nou ik ga aan de schoonmaak..ventje heeft nachtdienst gehda, kwam pas 8 uur thuis...dus moet wel stil zijn fijne dag ladies!
@emmie, hoe is het gegaan? @all, ik ben net terug. Het ctg was goed maar de gyn wilde me toch nog even zien. Baby is nog niet ingedaald, hoogte van de baarmoeder was ook goed. Bloeddruk was 115/75 dus ook goed. Maar omdat ik me zorgen maakte om de groei kreeg ik nog een echo. Bovenbeentje ligt op schema, hoofdje loopt 3 weken achter en buikje bijna 5! Het geschatte gewicht is nu nog geen 4 pond Verder was de flow in de navelstreng goed en was het vruchtwater matig. Maar ik schrok zo erg van van de curve want daarop zie je dat de groei afbuigt. Zat hij eerst op de onderste lijn, nu zit hij er een stuk onder. De echoscopist vroeg wanneer ik weer een afspraak had en ik zei volgende week woensdag. Ik vertelde dat ik over 2 weken word ingeleid en vroeg me af of mijn kindje nog wel wat zou groeien. Hij zei dat ik dat volgende week moet bespreken met de gyn. Ik vind het maar vaag allemaal. Hun maken zich geen zorgen en ik wel. Ik heb nu echt het idee dat hij in de couveuze beter af is dan in mijn buik. Maar omdat de flow nog goed is vinden hun het wel best zo. Ik ben bang dat hij volgende week net aan 2 kilo zal wegen en dat vind ik weinig voor 36 weken. Verder gaat alles wel goed. Ik heb van die zeeman onderbroeken aangeschaft voor na de bevalling. Ik vind ze ook niet lekker zitten maar ja, het is maar voor even.
jee jenifer, ook raar het voelt als een soort van afgescheept worden, ja ik zou me ook druk maken, en kun je dat niet aangeven bij je vk dat je volgende week pas een afspraak hebt maar dat je er toch niet erg gerust op bent. ik moet ook nog op zoek naar grote onderbroeken ga denk morgen ff kijken als ik bij de vk vandaan kom.
ff snelle reactie: hier ook alles goed gelukkig was om half 11 bij de vk toen om 11.15 nr het martini zh goningen, ook voor een ctg, echo gehad ook allemaal prima gelukkig, onze meid woon nu 2800gr. nou ja weet nu in iedergeval waar ik moet zijn straks haha en het ponsplaatje heb ik ook alvast! rond half 3 waren we weer thuis, was druk en chaos in het zh. en aankomende donderdag zou ik een gesprek krijgen over een ruggenprik, die hebben we nu ook gelijk gehad. lees later weer even bij hoor!!!!