Nog 6 weekjes te gaan!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elena22, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik zit ook heel erg te twijfelen over de maat. Ik ben hartstikke klein (1.56) maar mijn buik is nu wel dikkie (dat is na de bevalling natuurlijk alweer een stuk minder) en mijn borsten zijn ook behoorlijk gegroeid (van B naar D). Zal ik dan maar een M bestellen, of toch gewoon een S?

2. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    lastig he feilo:(. Ik heb normaal altijd maat M, maar ben nu in totaal 22 kilo aangekomen,:D. nu zie je het er niet vanaf moet ik zeggen,(ben ook lang 1.83), echt iedereen zegt dat ze dat niet geloven (gelukkig), maar ik zie natuurlijk wel een heel verschil. Sommige kledingstukken kan ik nog gewoon aan maat M, maar sommige dingen niet....dus tja...misschien maar wel gewoon M bestellen dan. Kan altijd nog terug. ja ik ga voor de M. Misschien jij gewoon S doen feilo;)

3. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ja, ik waag het er gewoon op! ;)

Pfff, ik word helemaal gek gebeld vandaag, ik heb geen zin in telefoon! :x
    Herkennen jullie dit? Ik heb ook mooi niet opgenomen :)

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @ Feilo09; Ik ben 1.63 en ook mijn boobies zijn gegroeid van een B naar een D maar ik heb gewoon een S besteld.. anders slepen de broekspijpen ook zo charmant over de grond :p Hier ook veel bellen en smsen... neem meestal wel op maar ben soms dan gewoon lekker kortaf snappen ze de hint vast wel :p
    @Vita; Dat zou je echt niet zeggen hoor! Ik ben maar 7 kilo aangekomen en alleen bij mijn buik... pas ook nog bijna al mijn gewone kleren... alleen mijn spijkerbroeken zitten niet lekker meer. Daarom neem ik ook maar gewoon mijn normale maat en anders kan je altijd nog retourneren ;) Heb trouwens gelijk even wat meer besteld... even mezelf lekker verwennen met wat nieuwe dingentjes :D

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ja die pyama is heel fijn, zacht en chique!

vita, ik heb normaal 36. ben 165cm/58kg. ik ben nu zo'n 20kg toch wel aangekomen (ja UNK :$ he?)
    nu heb ik zo'n maat 40. dus vandaar maat 38/M. Die buik is toch zo weg. Als je langer bent dan ik dan misschien L nemen, want die broek is qua lengte voor mij goed, alleen nog ietsje te strak uiteraard.

VKundige heeft gezegd dat ik heeel veel vocht vast houdt. ik hoop dat ook dat ik mn nijlpaardennek vlug kwijt ben. Uitplassen he :)

Jongens ik denk toch dat ik het wel ERG zat aan het worden ben!!! En ik sta er te weinig bij stil, omdat ik eigenlijk weinig klachten heb! ik wandel gewoon stilletjes de volgende zw.schapsweek in, en verdomme...dat is nu gewoon week 40!! officieel maandag 11-10-2010 maar echobureau heeft 3 x gemeten op 9 okt. MORGEN dus.

MEIDEN ik denk dat we allemaal zondag bevallen. Mooie datum....EN.....VOLLE MAAAN!!!!!!!!!!!
    Niet vergeten dit te doen he:

Lodger ®

kussss

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik vind S toch wel erg klein vallen en ik wil m vanaf dag 1 aan en dan ben ik mn gewicht nog niet kwijt.
    Als je 183m ben zou ik toch wel L nemen hoor.

Hebben jjullie ook zo'n lekkere trek?

7. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    @Elena; ik denk dat ik ook even op had moeten nemen, want nu denken ze vast dat ik aan het bevallen ben :D Dan snap ik alleen niet zo goed dat hetzelfde nummer 3 x op de huistelefoon belt. Als de baby onderweg is, horen ze dat vanzelf wel, toch? ;)
    Haha, jij bent nu ook zo'n kleine met grote boobies dus! Ik ben blij als ik mijn B-cup weer terug heb hoor, jij? :p

@Pina; ik ben het ook helemaal zat hoor meis! Ik had zo'n sterk gevoel dat ik eerder zou bevallen, dat dit een behoorlijke domper is. Maar met 10-10 kan ik prima leven, dus we gaan ervoor! :D

8. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ja, het is hier heel erg! Voorbeeldje van wat ik eergisteren had gehaald en nu dus de hele tijd loop te snaaien: Smarties en spekkies (voor de kinderen van mijn schoonzus, maar lust dit zelf ook!), chocoladerozijntjes, mini Snickers, mini Verkade-reepjes en slagroomijs (light, dat dan weer wel).

Echt erg! :$

9. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik had normaal ook een 70B !! hahaahaha. Vroeger wel vaker D gehad, maar ik draag nu 80D of DD kan ik ook wel hebben. Straks na bevalling ontploffen ze denk ik!!
    Gaan jullie allemaal BV geven?

10. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    oke ik ga voor L, alleen het duurt 3 dagen, dus wat nou als we allemaal dit weekend bevallen??/Dan kunnen we het niet meteen aan...ik begin toch weer te twijfelen,misschien toch maar even naar de stad morgen ofzo, maar DAAR HEB IK NOU JUIST GEEN ZIN IN!!!!;)
    ja ik denk dat ik zin heb, en dan ben ik wezen douchen,aankleden en met de hond lopen, en dan denk ik laat maar, ik doe niets meer:D.

Ik begin het ook zat te worden!!!!het ging nog goed, maar word steeds erger, grrrrrr.

Ik vind zondag een massale bevallingshoos een heel goed plan:D

11. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    ja ik wil wel heel graag BV geven,hopen dat het lukt!

12. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik wil het ook heel graag proberen om borstvoeding te geven, lijkt me zo bijzonder! :)

Ik heb de pyama besteld hoor, maat S dan maar, leuk!

Hebben jullie ook zo'n last van een slechte stoelgang? Het ging een tijdje wat beter, maar nu die kleine helemaal vast ligt gaat het erg slecht. Pfff, opgeblazen gevoel! :p

Ik ga even boodschappen doen, tot strakjes!

13. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Voordat ik ga wil ik graag nog even ons toilet showen :D

14. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Wauw ! prachtig Feilo, jammer dat je er zo weinig gebruik van kan maken met je verstopping :p

Ik heb er helemaal GEEN last van. Ik drink al 3 weken ORTHIFLOR START. En dat helpt blijkbaar heel goed!

Orthiflor Start, Orthica, Probioticum voor een goede darmflora van moeder en kind, Orthiflor-Start.

Probioticum voor een goede darmflora van moeder en kind

Orthiflor Start zorgt bij baby's vanaf 2 weken voor opbouw en herstel van de darmflora en immuunsysteem van de darm.

Orthiflor Start bij zwangeren bevordert de stoelgang, verbetert de weerstand van de zwangere vrouw en heeft een gunstige invloed op de darmflora van het ongeboren kind.

Heb zelf veel allergieen en hoor zoveel over darmkrampjes bij die kleintjes in het begin, dat ik dit er 100% voor over heb. elke ochtend of avond een glaasje.

Misschien een tip :) OF zit je al aan de yakult? dat scheelt volgens mij niet zoveel alleen geef je dat je pasgeborene niet (en ik vind het smerig)

15. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Pina! Wat ben ik blij dat je dit neerzet! Ik dacht dat ik helemaal niets kon nemen om de stoelgang te bevorderen! (behalve dan Yakult, inderdaad, maar dat helpt bij mij niet). Ik ga het morgen direct halen. Nu niet meer, ben net thuis van boodschappen doen :p

Ik heb trouwens al een bevestiging van Hunkemoller gekregen dat de bestelling verzonden is :)

16. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    wauw wat een mooi toilet!!!Zo iets wil ik ook nog graag laten doen. Mijn wc is nu heel ouderwets lichtblauw, bleeeeee, heel stoer ziet het eruit hoor!

17. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Thanks meiden :D
    Heb meteen leuke nieuwe handdoekjes gekocht voor in de wc :p

Ik ga maar even aan de schoonmaak hier. Geen zin in, bleeegh...

18. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik ga even make up op doen, normale kleding aan doen, broodjes eten, was opvouwen en strijken. :)

xx

19. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Pina82; Erg he, dat je je niet eens meer realiseert dat je weer een weekje verder bent... Misschien zitten we al te lang thuis :p Oh ja, herken ik wel, afgelopen paar weken vooral gehad, geef er maar lekker aan toe, nu mag het nog :D
    Ik ga ongeveer 6 weken borstvoeding geven (als het lukt natuurlijk) en daarna 2 weken ongeveer om af te bouwen en daarna krijgt meneertje kunstvoeding want niet al te lang daarna ga ik terug naar school en zie het niet zo zitten om op school te gaan kolven enzo :)
    @Feilo09; Pff wil graag mijn eigen boobies weer terug hoor! Kan ik tenminste al mijn mooie lingerie weer aan! Ik heb geen last van mijn stoelgang, drink elke dag Yakult... weet niet of dat er echt iets mee te maken heeft maar ik heb nergens last van iig. Mooi toilet hoor! Doe mij er ook maar zo een!
    @Hier; Ook ik heb al een bevestiging gehad dat mijn bestelling is verzonden :D Hopelijk heb ik deze dan nog morgen binnen en dat is dan mooi op tijd voor zondag :D:D
    Wou vanmiddag ook even make-upen voor mijn lunchafspraak... hebben mijn poezen mijn make-up verduisterd :$ Vriendlief moet vanavond maar even onder de kasten kijken... Dames ik duik even de keuken in!

20. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Goeiemorgen dames,

jaja, ik ben er weer lekker vroeg bij. Had een nachtmerrie en kon daarna niet meer slapen. Ik droomde dat mijn vriend het opeens helemaal niet meer zag zitten tussen ons, zo stom :) Gelukkig is dat totaal niet het geval, maar slapen zat er niet meer in voor me :D

Voor de rest rustig, geen krampjes of wat dan ook gehad. Maar het is ook nog geen 10-10 dus het hoeft ook nog niet :p

@Elena; heeft je vriend je make-up nog terug gevonden? :D Wat een boefjes zijn het toch he!

Deel Deze Pagina