@Feilo09; Dan kunnen we elkaar de hand schudden! Ook ik had een nachtmerrie Weet niet precies meer wat maar werd met een heel naar gevoel wakker en kon niet meer van dat gevoel afkomen. Het moet in de loop van vandaag toch wel echt gaan rommelen hoor willen we morgen allemaal gaan bevallen! Dat wordt de hele dag gaan duimen op de bank en babbelen tegen onze kleintjes! Nee, make-up nog niet terug gevonden... misschien dat het onder het bed ligt, mijn poezen zijn echt meesterdieven.. kan zo maar zijn dat ik het over een paar maanden terug vindt Ze hebben zelf een keer mijn bril + koker (apart) gestolen en weken later vond ik ze pas terug
Hahahaha, dat vind ik nou het leuke van katten, het zijn zulke boefjes! Jij ook een nachtmerrie dus Ze lijken bij mij nog realistischer sinds de afgelopen weken, heb jij dat ook? Heel vervelend.. Hihi, ja het moet inderdaad snel gaan rommelen! Mijn vriend heeft zich blind gestaard op 10-10 dus die begint nu pas ongeduldig te worden. Heeft gisteravond een hele tijd tegen de kleine aan zitten praten, haha. voor jou is de kans een stuk groter dat je je kindje morgen hebt dan voor mij. Ik ben tenslotte op deze datum uitgerekend, klein kansje dus
goedemorgen meiden! hier ook zeeeer slecht geslapen. HEb een fikse keelontsteking. Dit heb ik een paar weken geleden eerder gehad en was binnen 2 dagen heel stuk minder, dus ik hoop dat ik vandaag herstel! Mijn mannetje heeft het ook alleen maar over 10-10!! wat een domper zal het zijn als dat niet door gaat morgen Nou ik ga nog even terug het bed in, met mijn kamillethee. Och jongens wat wil ik graag beter zijn... xx
Ah, balen Pina Ik hoop echt dat je je snel beter voelt! Digitale knuffel voor jou. Ik ga ook nog even tegen mijn mannetje aankruipen. Het is zo ongezellig zo in je eentje in de woonkamer
Slaap nog even lekker dames! Hier staat vriendlief op het punt om naar zijn werk te gaan dus ga maar niet terug naar dat grote eenzame bed.... Ga lekker ontbijten en douchen Tot straks!
Trouwens even over gister over een slechte stoelgang; ik drink ook elke ochtend een grote kop 'ontbijtje' thee. Is biologisch en verbeterd ook de stoelgang. Hier haal ik het bij de groenteboer maar denk dat de natuurwinkel het ook heeft.
Goedemorgen meiden, zo wat is iedereen er weer vroeg bij zeg! Hier zijn de dromen ook herkenbaar; heb egdroomd dat onder mijn ogen mn hond werd aangereden, en dat hij een andere hond agressief aanviel, bleeeeh. En de droom dat hij werd aangerende, was hij al meteen hard en koud, zó ontzetten dnaar, bha! Mijn vriend heeft trouwens ook gedroomd dat ik er niet meer mee door wilde gaan, ook apart. Ik ben het officieel ZAT! de heel week ben ik positief gebleven,maar gister was het echt klaar. Ik was zoooooo moe, en maar niet kunnen slapen..............ze moet gewoon komen!!! Ik ga vandaag even naar hunkemoller, just in case of...dat we morgen wel gaan bevallen...dan heb ik toch iets, ik durfde de gok niet te wagen, hoop echt voor jullie dat het er wel optijd is.Maar ik heb nog niets, en moet toch iets hebben. Pina; beterschap meid, hopelijk knap je snel weer op!
Ik heb toch nog een uurtje kunnen slapen, heerlijk. Bedankt voor de tip over de thee, Elena! Dat haal ik ook meteen even vandaag. Ik wil alles wel proberen, hihi. @Vita; wat grappig dat je vriend dat ook had gedroomd! Misschien toch een stukje angst omdat een kind zo'n grote stap is. Pff, jouw dromen klinken ook naar joh Enne, je bent een week over tijd, je mag het ook helemaal zat zijn hoor! Ik ga een ontbijtje maken, heb honger!
@Pina82; Vervelend zeg, hoop dat je net zo snel beter bent als de vorige keer! @Vita; Ik snap helemaal hoe je je voelt! Gisteravond gewoon een potje lopen janken... ben het wachten zoooo zat... Maar hey, nog maximaal een week Ga je gezellig met je mannetje naar de Hunkemuller? Vriendlief heeft daar altijd zo'n hekel aan Hoop dat je slaagt! Ach het maakt mij niet zoveel uit of mijn pakketje vandaag komt of niet (zou wel leuk zijn!) want heb sowieso al shirts voor de bevalling enzo in huis... @Hier; Ga vandaag maar even de ramen lappen (poezen hebben er vrolijk tegenaan lopen springen ) en brood bakken... Moet toch wat he! Als ons mannetje morgen er nog niet is gaan we morgen even lekker wandelen in het bos met de hond... want thuis zit je toch alleen maar te wachten en te wachten...
Hey dames! En zijn jullie de dag een beetje doorgekomen zonder zp? Heb vandaag helemaal NIKS gedaan Al mijn goede voornemens de prullenbak ingegooid en lekker een dagje bank gehangen met mijn poesjes... lekker nutteloze tv gekeken De kleinste poes heeft heerlijk de halve dag op mijn buik gelegen, zo schattig! Net pas gedoucht en aangekleed want we gaan bij mijn schoonouders eten... kan weleens de laatste keer worden voorlopig. (Normaal eten we elke zaterdag daar maar ben dit niet van plan te doen met een baby van 1 a 2 weken oud, heel heel misschien als hij straks 3 weekjes is maar dat zie ik dan wel weer -mijn zwager + familie zijn er namelijk ook altijd dus vindt het een beetje te druk) Nog steeds geen baby hier dus ook ik maak nog steeds kans op die magische datum Oh me pakketje van de Hunkemuller is nog niet binnen maar onze pakketjesbezorger komt meestal pas na 6e dus nog heel eventjes afwachten
Hoi allemaal, stom he dat ZP er weer uitlag? we moeten bijna alternatieven gaan zoeken zo ! bleh. mijn moeder is vandaag wezen schoonmaken (voor het eerst sinds zw.schap, eerder vond ik het niet nodig) en ze heeft ALLES schoongemaakt. zo fijn. en mijn vader heeft klusjes gedaan. Mijn buik is echt nog verder gezakt, zei mn mam. Ik ben het ook ZOOOOOOO ZAT ! ik ben zooooo moe...zooooo moe!! heb wel iets in huis gedaan en even nr supermarkt gewandeld, maar ik kan niet meer zo moe ben ik. en dan die rotkeelpijn, die nu eind vd dag ook weer erger wordt. en mn oren doen ook zeer. kleine beweeegt minder actief. hebben jullie dat ook. het zijn echt zachte uitdeukingen die ik nu voel. heel bescheiden. Hey hebben jullie ook regelmatig dat als je bukt en omhoog komt, dat je dan een natte o.broek hebt? soms denk ik echt dat het vruchtwater is..maar dan zou ik het contiunu moeten hebben toch? het is ook niet echt super geel van de urine en het is geen afscheiding (tis niet plakkerig ofzo)...vind het soms wel beetje gek. denk soms echt stel nou dat het vr.water is ? wat merk je daar verder ddan eigenljk van? ik ga even mijn ogen dicht doen...kan ze moeilijk open houdenn..
@Pina...helaas mag ik me hier pas over 3 weken melden, maar wou toch ff reageren.. dat van het vruchtwater kun je checken als je op je hand blaast. Wanneer je dan ook vocht verliest, zou het best vruchtwater kunnen zijn.
Goeiemorgen meiden! Oooh, wat had ik toch stiekem gehoopt dat het vannacht toch allemaal zou gebeuren zeg.. Maar niks hoor. Heb een hele rustige nacht gehad en heerlijk geslapen (da's dan wel weer lekker). Ik zag op hyves dat een meisje van zwangerschapsgym wel vannacht bevallen is (ze is uiteindelijk met 38 weken bevallen) en dat voelde toch wel eventjes niet eerlijk, haha Maar ben natuurlijk blij voor haar. Gisteravond waren we bij mijn schoonzus te eten en die had al bitter lemon en ananas gehaald. Heb een aantal glazen bitter lemon gedronken en het ananashart opgegeten, maar zonder resultaat. Ik ben het ook HELEMAAL ZAT!
oooooooo jongens wat fijn dat we hier even kunnen klagen zeg! Hier ook vannacht om 4u uit bed, ben maar thee gaan drinken. keelpijn, oorpijn...kon niet slapen vanwege de slijm in mn keel. Dit duurt nu toch al te lang naar mn zin. Die oorpijn erbij is niet grappig, daar kun je zo weinig tegen doen En ook geen weeen terwijl ik het nog zo gezegd had tegen de kleine: vannacht mag je komen !! Maar neee.... Mopper mopper... we gaan vandaag naar bos/strand voor de frisse lucht, wandeling om wat op te wekken. We zullen zien 10 oktober is nog niet voorbij dames ! Feilo, elena jullie ook sterkte. vita ook natuurlijk. Beweegt jullie kleine ook nog zoveel?Bij mij wel, ook snachts. xx pina
Goeiemorgen allemaal! Hier ook spuugzat! Gisteravond kreeg ik krampen, en vooral veel felle steken in mn benen, dus ik heb erg zitten hopen,maar helaas. Ik heb prima geslapen, en er is nu niets. Ik word gek!!! Dat wordt dus morgen proberen te strippen (zal ook wel weer niet gaan), en dan einde vd week inleiden....oh nee met mijn geluk zullen ze dat wel over het weekend heen trekken...dus maandag 18 oktober ofzo:x. Ik kan echt niet blij worden met dit voorruitzicht...terwijl ik juist moet dneken...wauw...aan het einde vd week, of begin volgende week heb ik sowieso mn babay in mn armen.......MAAR DAT DENK IK AL ZOOOOOOO LANG! Zo genieg geklaagd....hoe is het met jullie? Ook zat dus. Heb gister trouwens ook die pyama gehaald, heerlijk zacht!!!!!
Pina ik denk het wel. Er is antibiotica dat je mag nemen tijdens je zwangerschap. Bel maar even met de huisartsenpost! Goh meid, rot dat je je zo beroerd voelt aan het eind van je zwangerschap. Vita; ik hoop echt zooo dat het niet tot inleiden komt bij je. Dat lijkt me inderdaad echt geen leuk vooruitzicht. Je wil toch graag dat je lichaam het helemaal zelf doet he? Ik ga even ontbijten.
Ha meiden! Iedereen is dus in een klaagbui vandaag?!? Hehe we zijn het allemaal officieel zat dus! @Vita; denk maar zo dat als we vandaag niet bevallen ik morgen ook gestript moet worden en je dus niet de enigste bent @Pina82; wij gaan ook straks naar het bos om te wandelen! Hopelijk doet dat het voor mij want al het andere werkt niet! 10 oktober is nog niet voorbij nee maar dan moet je wel een supersnelle bevalling hebben hoor! Denk dat er wel antibiotica te krijgen is hoor voor dit termijn... als je je zo ziek, zwak enzo voelt kunnen ze je moeilijk laten bevallen lijkt mij. En ik heb ook gewoon antibiotica die geen kwaad kan voor de baby of wat dan ook. @Hier; Hunkemuller pakketje was nog niet binnen... misschien bij de buren maar was gisteren te laat thuis om nog even aan te bellen. Zo maar even een blokje om met de hond en dan even ontbijten (lekker croissantjes ) en dan in de loop van de dag lekker naar het bos... Even alle frustraties van het niet bevallen eruit lopen! PS voor de dames die zich nu afvragen hoe ik opeens aan een hond kom; Heb al bijna 8 jaar een shih-tzu. Had ik genomen toen ik nog een kleine guppenkop was die bij mijn ouders woonde Eigenlijk is ze daardoor meer de familiehond geworden maar goed. Toen ik ging samenwonen vond ik het zielig om der mee te nemen naar een huis waar ze veel alleen zou zijn (thuis wonen nog mijn broertjes en zusjes) dus toen heb ik er bij mijn moeder gelaten en komt ze zo nu en dan even logeren en in de zomer vaak een maandje. Mijn moeder woont trouwens maar 10 minuten fietsen van ons vandaan dus kan haar altijd bezoeken Prima oplossing toch