Nog 6 weekjes te gaan!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elena22, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik was ook om 11u in het bos! daarna thee gedaan en lekkers erbij heerlijk in het zonnetje gezeten. het lopen ging overigens best goed! niet echt een tempo erin, maar t ging wel :)

heb neusspray gekocht bij Doktersdienst en net gestoomd. ga nu mijn ogen dicht doen op de bank...

meiden, spreek jullie later.
    xx pina

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Pina82; ik hoop dat de frisse lucht je goed heeft gedaan en dat je je wat beter voelt! Lekker he in het bos?! :) Ik hield het een kleine anderhalf uur vol, toen was ik echt helemaal op :)

@Hier; werd daarstraks wakker met een heel nerveus gevoel. Nog geen weeen ofzo maar mijn buik is wel heel gevoelig, evenals mijn benen en rug. Kan het nerveuze gevoel ook helemaal niet plaatsen dus ben er maar even uit gegaan voor wat warme melk. Hoop dat dat wat helpt. Moet vanmiddag trouwens weer naar de gyn.

3. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Goedemorgen meiden, hoe gaat het?

Hebje nog geslapen daarna elena? En hoe laat moet jij naar de gyn?

Pina, ben je een beetje opgeknapt of nog steeds beroerd?

En jij feilo?

Ik heb ook slecht geslapen, veel wakker, maar niet omdat ik weeen heb gehad. Ik begin toch wel onrustig te worden voor het inleiden nu. Ik moet om 11.30 naar de VK vandaag, en dan gaat ze weer proberen te strippen. Ik hoop echt echt heel heel erg dat het gaat lukken, en dat het iets gaat doen. Ik ga ook aan haar vragen hoe het nou verder gaat met het inleiden dan enzo. Bleeeeee.

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Vita; Heb nog heel eventjes geslapen en toen droomde ik dat mijn mannetje vanmiddag wordt geboren... dat is een droom die wel mag uitkomen! :D Ik moet om half 2 naar de gyn.

5. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    he dat is zeker een super droom!! Spannend vanmiddag dan he? Zie je eer tegen op om gestript te worden?

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ja beetje wel. Ik houdt er niet zo van om daar zo vrolijk met mijn benen wijdt te liggen :)

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Elena, vita succes bij de gyn vandaag. Hopelijk werkt het strippen joh. Elena, vraag jij er ook om dat je gestript wordt? doen he!
    Ik moet do. nr de verlosk. en ga dan ook vragen om gestript te worden hoor ! kom maar op.

hier: ook heeeel slecht geslapen weer :( 5x wakker, 5x plassen, hele nacht snurken vanwege de keelpijn..dorst, harde buiken. pffffff.

Meiden...misschien gebeurt het vandaag wel :) Ben vandaag officieel uitgerekend !!!!!!!

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Pina82; Ik zal voor je duimen meid! Zou wel leuk zijn, precies op de uitgerekende datum :)

@Hier; Net even met vriendlief het huis gepoetst, je moet toch wat he om niet de hele tijd op de klok te kijken ;) Nog een uurtje en dan weer naar de gyn... begin nu toch wel zenuwachtig te worden hoor :)

9. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    he pina, gefeliciteerd met vandaag;). Ik ben gestript, jippie!!!! Het stond nog niet helemaal open,maar wel al meer dan vorige week, dus dat is een goed teken! Ik vond het niet pijnlijk, dat was ook heel fijn. Elena, weet niet of je dit nog zal lezen, maar probeer zoveel mogelijk te ontspannen want dat helpt echt! Volgens mijn VK, is het natuurlijk per persoon verschillend, maar ze zei dat ik heel goed kan ontspannen, en dat heeft er echt mee te maken!

Mocht er niets gebeuren, dan donderdag ochtend voor controle naar het ZH, en afspraak maken voor inleiden, misschien zaterdag:D. Spannend hoor!

Pina, balen dat je weer zo beroerd slaapt he, terwijl je juist je slaap nog zo hard nodig hebt! vanmiddag lekker proberen? Of kan dat niet? ik ga zo ook de bank op met mijn spannendne boek,en dan val ik hoop ik ook in slaap!

Elena; heel veel succes meid, probeer je niet té druk te maken hé!

10. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Dames! Goed nieuws en slecht nieuws!
    Eerst maar eens het slechte nieuws; ben niet gestript... Ik zat nog net niet te huilen daar, zulke dingen vind ik heel moeilijk :)
    Goede nieuws (tenminste vind ik ;)) uiterlijk volgende week ben ik mama (en vriendlief natuurlijk papa) :D Juist omdat het zo rommelt en doet willen ze hem nog een paar daagjes geven om uit zichzelf te komen en anders wordt het volgende week inleiden. Ook ivm mijn ziekte is het beter als hij nog even blijft zitten en wat dikker :)P) wordt, zodat hij straks gezond en sterk ter wereld komt.
    Oh ben zo blij dat ik nu een einddatum heb om naar toe te leven mocht hij echt niet uit zichzelf willen komen ;)

@Vita; hoop dat het strippen voor je gaat werken!

11. marisje83

marisje83 Actief lid

1 feb 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Hier een berichtje van mijn.
    Afgelopen woensdagavond begonnen de weeen en na 12 uur lag er een heerlijk manneke op mijn buik.
    De bevalling was opzicht best even pittig omdat ik beenweeen had en constant het idee had dt ik moet plassen en daardoor geen rust kreeg tussen de weeen door.
    Daardoor ben ik naar het ziekhuis gegaan zodat ik pijnmedicatie kreeg.
    Aangekomen in het ziekenhuis ging het eigelijk vrij snel. Omdat Ruben zijn hartslag naar 38 ging moest hij met spoed komen dus ben ik geknipt en is hij eruit gedrukt. Maar ja daarna ging alles al snel goed met Ruben. Heerlijk om ervan te kunnen genieten.

Succes allemaal nog.

12. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @marisje83; Gefeliciteerd met je manneke! Geniet er maar van!

13. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    @marisje; van harte gefeliciteerd !Super joh, lekker genieten!

@Elena; fijn voor je dat het einde in zicht is meid. weet je al een dag, of hebben ze dat nog niet gezegd?

Hier gaat alles goed, geen last nog, hopelijk gaat het wel geueren,maar ook ik denk dat ik eind van deze week ingeleid ga worden,afwachten dus!

14. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi meidn. fijn dat het goed ging bij de gyn/vk bij jullie. spannend van de strip-actie ! ben zo benieuwd joh. en elena, dit zal idd wel het beste zijn voor je kleintje. Hoe zwaar wordt ze geschat?

Ik voel sinds vandaag meer druk op mijn beken/schaambeen, loopt iets minder makkelijk. maar ik heb rond 12 u weer een heel stuk gelopen nr AH toe, dus dat ging nog wel. Net 2,5u op bed gelegen, oogjes open, oogjes dicht, boekje, mn man er gezellig bij enz. En straks een makkelijke maaltijd eten.

Hoe zou het met Silly nu gaan?
    En Feilo, was jij er al? of heb ik ergens overheen gelezen?
    x

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Vita; Ja, we hebben al een dag afgesproken. Volgende week maandag :) Dus nu is het echte aftellen begonnen!
    @Pina82; Mannetje werd met 40 weken geschat op 3,5 a 4 kg dus denk dat hij uiteindelijk tussen de 4 en 4,5 kg gaat eindigen :$ Maar goed, alles voor mijn kleine mannetje!

16. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    he meiden,even snel een berichtje,want ik weet niet hoe het gaat lopen,maar om 1.45 zijn mijn vliezen gebroken:D. een heel raar gevoel. Ik lag in bed, en wilde eruit om te plassen....nou dat heb ik geweten...in 1x een warme golf, heel apart. maar inmiddels loopt het nog steeds, en de zoveelste handdoek heb ik tussen mn benen;). De krampen beginnen nu ook te komen, dus ik heb goede hoop, maar weet niet wanneer ik weer wat kan laten horen! Succes voor jullie, en hopelijk duurt het niet lang meer voor jullie!

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Vita; Oh spannend! Dat word binnen 24 uur voor jou en niet het einde van de week hoor! Oh vindt het echt super voor je! Misschien lees je dit niet eens meer omdat het inmiddels flink op gang is gekomen maar heel veel succes en je kunt het! Hopelijk heb je snel je wondertje in je armen ;)

18. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Vitaaaa; jeeeeej! Eindelijk meis! Oh, wat ben ik blij voor je! :D
    Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen, heel veel succes!

Ik kon gister de hele dag niet inloggen omdat KPN glasvezel de hele dag storing heeft gehad :x Maar het is hier nog rustig hoor! Geen krampjes, helemaal niets. Werd alleen wakker met ontzettende rugpijn vanmorgen, misschien heb ik er wat kou op gekregen ofzo. Dag 2 over tijd is ingegaan, zucht ;)

@Elena; jij wordt als ik het goed begrijp volgende week ingeleid? Oh heerlijk, eindelijk een datum waar je naartoe kan leven!

@Pina; hoe is het met jou?

@Marisje; van harte gefeliciteerd met je zoontje! :D

Ik moest gister naar de verloskundige en hoopte dat ze me konden strippen, maar dat doen ze bij ons pas met 41 weken omdat de kans dan veel groter is dat het slaagt. Ik moet dus gewoon geduld proberen te hebben tot die tijd. Voor de rest was alles in orde :)

19. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Feilo09; Ja dat klopt! Maar stiekem hoopt iedereen dat hij uit zichzelf nog komt hoor daarom wachten ze nog even. Maar het echte aftellen is eindelijk begonnen woehoe!
    We waren al benieuwd waar je was ;) Maar nu is het compleet duidelijk hoor 8)

20. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Dat zou natuurlijk het allermooiste zijn, als jullie kleintje uit zichzelf komt :)

Haha, ja gister duurde de dag echt lang zonder internet! :p

Deel Deze Pagina