Of iedereen ligt nog te luieren in bed Was net even boodschapjes doen, even vers fruit en verse groente gehaald... Moet ook gebeuren he Nu even lekker met een kopje thee zp-en Zijn nog een paar mensen bijgekomen voor de geboortekaartjes dus ga zo weer creabea enveloppen in oud cursief schrijven. En dan strakjes een lekkere spaghetti bolognese met Parmezaanse kaas maken Beetje semi-druk dagje dus 8) Heb wel al de hele dag harde buiken en hele erge rugpijn maar het rommelt hier zoveel dat ik geeneens meer hoge verwachtingen heb
Het kan toch echt gebeuren dat het opeens door gaat zetten, Elena Oeh, lekker spaghetti! Wij gaan vanavond aan de salade met krieltjes en kip uit de oven, jammie Stromen de kaartjes bij jou ook binnen? Hier ook al, van de meiden van zwangerschapsgym. We zitten met 8 meiden in een groepje en er zijn 6 meisjes geboren tot nu toe
Pff ja hier ook! Werd gisteravond weer gebeld dat een vriendin was bevallen... 5 dagen te vroeg... en ik ben al zover over tijd Gun het haar en alle andere wel maar vraag me dan echt af wanneer ik eindelijk aan de beurt ben Tuurlijk kan het nog spontaan gebeuren maar ik leef gewoon naar maandag toe en als hij eerder komt komt hij eerder en anders moet ik toch echt geduld hebben tot maandag. Lekker kip uit de oven Die van Iglo of eigen gemaakte? Wij hebben gisteren krieltjes gegeten...
Ik kan me dat zooo goed voorstellen dat gevoel! Gisteravond zei ik al tegen mijn vriend dat het bijna voelde alsof ik iets fout doe dat het kleintje er nog niet is Aankomende maandag krijgt 1 meisje een keizersnee en als ik niet voor die tijd beval, ben ik dus de laatste. Dat voelt vreemd! Haha. Zelfgemaakte kip Lekker kippenborstfilets gemarineerd met paprika en knoflook Ik heb hier in huis weer even overal een sopdoekje overheen gehaald, nu nog even stofzuigen en dweilen. Daarna moet ik eigenlijk nog een paar boodschappen halen, maar ik heb totaal geen zin om de deur uit te gaan
Oh lekker eigengemaakte kip! Heb je nog een plekje vrij aan tafel Haha, had dat gevoel ook vanochtend (geen zin om boodschappen te doen) dus was maar zo vroeg mogelijk gegaan anders zou er weer niks van terecht komen, ik ken mezelf 8) Dat denk ik ook af en toe hoor! Maar onze kleintjes zullen het wel nodig hebben of ze vinden het veels te fijn bij mama
Ik heb zelfs 2 plekjes vrij! Ja, zo probeer ik inderdaad ook maar te denken. Ik ben nu wel heel benieuwd naar het gewicht van onze kleine Heb net hopelijk de allerlaatste foto's van mijn dikke buik gemaakt
Ik heb trouwens iets mafs (en een beetje genant) en hoop dat jullie dit herkennen (want dan voel ik me niet zo'n weirdo ); Sinds een klein weekje staat er af en toe heel veel druk op mijn anus Hierdoor heb ik het steeds het gevoel dat ik moet poepen, maar dat lukt voor geen meter. Behoorlijk vervelend!
Oh! Hoe laat kunnen we aanschuiven?! Ben ik ook wel heel benieuwd naar hoor Als hij maar niet te groot en te zwaar wordt om eruit te krijgen vindt ik alles best Hier is het meer een constante druk op me stuitje...En met bepaalde houdingen is het inderdaad alsof ik naar de wc moet...Dat gaat hier trouwens nog steeds goed... Is je kindje al volledig ingedaald? Daar komt het namelijk door.
een hele goede zonnige morgen Feilo, Elena en Vita(moeder in spe) !! Hier GEEN baby nieuws, sorry. Wel gisterenavond in bed rugweeen en harde buiken gehad. Mijn kleine lag precies aan de rechterkant van mijn buik, links zat niets. Dit voelde en zag er heel gek uit! Misvormd. @ Vita..meis wat lijkt me dat een gek gevoel zeg. Als ik dat zo hoor denk ik echt: ik moet echt niet meer in mijn eentje het dorp door wandelen of de AH in gaan. Stel je voor dat het daar gebeurd dat je vliezen breken op de manier zoals jij beschrijft !! UNK! @ Elena, ik vind je wel super geduldig en lief voor je kleintje. Je zegt dat hij het nog gewoon lekker vind bij je enzo, nou dat is ook zo. Je hebt gewoon een heerlijk holletje. Jij had niet zo'n grote buik toch? Heb je een foto? Zullen we vandaag weer een foto op de site zetten?? @ Feilo, oo fijn dat je er weer bij bent, wehebben je al gemist! Ja Fei, we lopen gelijk en overtijd ja. Apart dat we allemaal onze rug voelen. Ik heb het nu ook een beetje, zo zittend op de stoel. Balen dat je geen internet had, gelukkig was het wel een fijne dag gisteren. Heb je nog iets anders gedaan? Ik voel de kleine nog veel bewegen...ook ehhh...onderin. Alsof ie zit je kietelenen in mn doos!! haha, echt heel heel laag onderin voel ik beweging. En mn tepels zijn steeds hard, dat is minder prettig. Feilo, nee ik heb niet dat ik constant druk voel van achteren. Ik weet wel dat dat een goed teken is ivm naderende bevalling. Net als Elena doe ik het ook nog goed op de pot! maar dat is waarsch ook vanwege de Orthiflor poedertjes dat ik neem. Ik ga even mn broodjes eten en straks mijn neefje in bad doen! Tot vanmiddag ! dikke kus Pina
hey meiden...hier een oud-lid van dit topic...ik gluur af en toe mee...maar begrijp dat er nog geen bevallignen zijn geweest!!?? Weet iemand waar "de lijst" is....of doen jullei daar niet aan!? Nou succes meiden nog ff...en dan hebben jullei zo'n heeeerlijke baby in julle armen!
@ Fafje; Onze lijst is verloren gegaan tijdens de crash @ Pina82; Geduldig is een groot woord hoor Het liefst had ik mijn mannetje nu ook al in mijn armen maar ik weet dat als hij daadwerkelijk mijn ziekte heeft dat elke dag bij mama er een is waar hij sterker en groter van wordt Ik heb inderdaad niet zo'n heel grote buik, heb nu ook gewoon mijn eigen kleren aan, dus kun je nagaan. Zal straks weer even een fototje plaatsen Leuk he, kleintjes in bad doen Hoe oud is je neefje?
He meiden, Hier ook een ex-lid. Ik zie dat een aantal van jullie over tijd lopen en ik wil jullie heel veel succes wensen! Ik ga voor jullie duimen dat de bevallingen snel beginnen.
Pff ga even liggen, heb echt last van mijn rug nu. Net mijn buikje nog ronder gegeten Dus kan even een 'na eten tukkie' doen Zal straks even een foto plaatsen Pina!
@Elena; kun je echt je eigen kleding nog aan? Oooh, ik ben jaloers op je!! Mijn pakketje van Hunkemoller is ook net binnen gekomen, strakjes meteen even passen! @Pina; zo hee, wat ben je opgewekt! Ik herken het gevoel van beweging onderin. Ik voel het dan vooral over m'n blaas gaan, niet heel prettig, hihi Veel plezier met het badderen van je neefje Nou ik ga toch maar even een paar boodschappen doen, bleeeegh
Wow elena, dat is wel lekker van je eigen kleding ! nou ik ben 2 maten groter geworden. Die foto komt wel hoor, rustig aan Feilo, ja dat van die blaas herken ik wel, ik heb het alleen een paar weken terug gehad. nu jniet meer. Moonchild/ Fafje, leuk dat jullie komen spieken. Ja we lopen Allemaal over tijd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb net gegeten en ga ook even een tukkie doen. Bleh...maagzuur... xx
leuk is de pyama he?? beetje paars/aubergine vind ik ook wel mooie kleur. let alleen op als je borsten een beetje lekken..hahah, dan krijg je van die donkere plekken in je pyama..not so charming Hebben jullie daar ook last van?
Ik kan inderdaad gewoon nog mijn eigen kleren aan Alleen mijn spijkerbroeken zitten niet lekker meer maar heb een paar mooie positiebroeken gekocht dus zo erg was dat niet Alleen mijn borsten zijn flink gegroeid, pas zelfs mijn nieuwe (borstvoedings)BH's bijna niet meer Als ik mijn BH s'avonds af doe zie je helemaal de afdrukken staan... Erg mooie pyama inderdaad Had ook nog een andere pyama besteld en nog wat mooie hipsters en een mooi setje, dus heb mezelf flink verwend Mijn borsten lekken wel af en toe (en dan meestal s'nachts) maar niet super erg.