Hey hoi! leuke foto. Heb jij ook rossig haar van jezelf? Mijn BV-bh's zittten ook echt al strak ! heeft hema wel grotere dan 80D? haha. Welke pyama heb je nog meer besteld? Kun je die ook voor BV gebruiken? Dan kijk ik ook even op I-net daarnaar. Pyamatje extra kan geen kwaad. Waar is iedereenN? er is voetbal op tv dus.....mannen op de bank, vrouwen op pc ! haha. Oja..heb steeds drang om te plassen..en zit met gedachte van Vita in mijn hoofd, dat ze dacht dat ze moest plassen en dat de vliezen toen braken haha. Niet mijn mooie EIKEN VLOER !! haha Zou ze al mama zijn? x
He meiden een snel bericht,ik ben om half twaalf bevallen van een gezonde dochter van 8.5 pond en 52 cm. Ze heet fien. Het verhaal en foto's komen nog.ben af,maar heel gelukkig.heel veel sterkte mey jullie bevallingen,alvast.liefs vita
Dit is die andere pyama met shirtje in wit die ernaast staat als matching tip (had de broek al in het roze dus daar past het witte shirtje dan ook op) ; Hunkemöller Shop Kan het shirtje ook voor borstvoeding gebruiken is heel elastisch Ik heb donkerblond haar van mezelf maar ben nu nogal blond door de zon Mannetje is hier verbannen naar de slaapkamer voor voetbal Ik kijk lekker Desperate Housewives onder het genot van warme chocomelk met slagroom @Vita; Wow! Super voor je meis! Onwijs gefeliciteerd met je moppie! Geniet maar lekker van jullie gezinnetje en rust eerst maar eens lekker uit! Zou bijna zeggen dat je een zp-junkie bent door nu al op zp te zijn
Heb nog wat moois gekocht.. moet toch weer een beetje aantrekkelijker er uit zien straks met beugel - De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeibeha,
Goedemorgen dames! En toen waren er nog maar 3 Hier vannacht weer een echte ****nacht gehad Maar 4 uurtjes geslapen. Ben echt helemaal gebroken... Heb nu ook echt permanent pijn in me rug en bekken en veel harde buiken. Heb er bijna spijt van dat ik zei dat ik het nog wel even vol hield. Loop zo even naar de slager en de bakker (2 min lopen - oh wacht ben tegenwoordig een slak dus iets langer )heb zin in iets lekkers en vindt dat ik dat ook echt verdiend heb Vandaag maar echt helemaal niks doen, hopelijk nog een beetje slapen straks maar voorlopig is mijn gestoorde buurvrouw nu al een half uur ultra vervelende hardcore aan het luisteren en kan ik lekker mee genieten :x Staat er bij jullie nog iets bijzonders op de agenda of ook lekker niksen?
Goeiemorgen meiden! Ook hier een rotnacht achter de rug. Veel rugpijn en vaak plassen. Ik snap niet waar die rugpijn nu opeens vandaan komt. Heb het mijn hele zwangerschap nog niet gehad Weet niet hoe ik zitten of liggen moet, auw! Paracetamol zonder toevoegingen mag je toch gewoon slikken? Dan neem ik dat zo, hopelijk helpt het wat. Ik heb vandaag ook niets op de agenda staan. Misschien dat ik even langs mijn moeder ga. Dit is nu mijn 5e week thuis en begin me behoorlijk te vervelen @Vita; gefeliciteerd met Fien! Eindelijk is ze er dan, de kleine meid! De bevalling is behoorlijk vlot gegaan volgens mij he? Hoe voel je je? Geniet maar lekker van jullie kersverse gezin! @Elena; doe vandaag maar lekker rustig aan inderdaad. Hopelijk lukt het je straks nog om wat te slapen. Je bent inderdaad voor de rest helemaal slank, alleen een buikje! Dat dacht ik van mezelf ook, maar toen ik laatst een lage broek aan wilde trekken kwam ie niet eens over mijn bovenbenen Pijnlijk momentje @Pina; heb je nog niet gelekt op je mooie eiken vloer? Mooie setjes daar zeg! Ik durf nog niet te bestellen omdat ik niet zo goed weet welke maat ik zou moeten hebben. Ook mijn voedingsbeha's pas ik nu al niet goed meer
@Feilo09; Ja gewone paracetemol mag je gewoon hebben hoor. 6 per dag. Lekker even naar je moeder! Mijn moeder heeft sinds een paar weken een nieuwe baan en werkt niet meer aan huis dus kan bijna niet meer langs Ga nu maar even naar de winkels des te eerder kan ik weer even me bedje induiken. Tot straks!
Mijn moeder kan helaas niet meer werken, ze is volledig afgekeurd Dit tot haar eigen grote frustratie. Dus ik kan haar mooi even gezelschap gaan houden Succes met winkelen en hopelijk slaap lekker voor strakjes
Ik heb trouwens geen lage rugpijn, maar meer halverwege een beetje aan de zijkanten. Hebben jullie dit ook?
Oh das vervelend voor je moeder. Je rugpijn herken in van de laatste paar dagen. Heb ook nog onderin rugpijn maar nu ook aan de zijkanten en dan vooral links waar mijn mannetje ligt. Mijn buik maakt ook hele rare geluidjes de laatste paar dagen Heb mezelf even lekker verwend Lekker gebakje met herfstthee gehaald en paar tijdschriften en voor vanmiddag lekker chocolaatjes Zo maar even lekker tukken als het lukt.
Oooh, dat klinkt heel goed, Elena! Zo wordt het toch iets draaglijker he? Ik las net dat rugpijn ook een teken van de naderende bevalling kan zijn. Ik durf het bijna niet te hopen
zit nog steeds af en toe wel mee te lezen dus gefeliciteerd vita met je dochter! en geniet er lekker van en voor de rest, heel veel succes alsnog! die lijst, die is geloof ik verdwenen
Hey Silly, wat gezellig dat je ook even aan komt waaien Gaat alles goed daar? Ooh, de paracetamol doet z'n werk, wat fijn! Ik heb Pina nog niet gezien; Piiiinaaaaaa, hoe is het met je?
nee sorry ik ben er ! vanmorgen vroeg kreeg ik bezoek van zus en moeder. en zo vloog de tijd voorbij. Wat een saai weer, wel weer zo'n dip dagje. Had ook niets op agneda staan, maar ik moet er uit van mn familie. Iets doen. niet wachten. Tja..dus ik ga zo even eea kopen voor mijn moeder thuis, we gaan samen op pad. Lekker spannend met zo'n tijdbom in je lijf (lees: vliezen die evt. elk moment kunnen breken) Spannend van die rugpijn Feilo. Morgen moe tik weer nr verlosk. Ik wil echt niet. Wil gewoon bevallen. niet WEER op controle. Als ik morgen toch nog moet dan vraag ik of ze wil strippen. iik vraag het gewoon. en zeg dat ik het zat ben! punt uit. Wij hebben toch ook nog wel wat gtte zeggen? Mn kind is er toch klaar voor?? Nou lieve meiden, tot vanmiddag. Klets ik verder kussss Pina ps. vannacht wel HEERLIJK door geslapen. snap er niets meer van.
Oh, Pina! Meid, ik dacht dat je aan het bevallen was. Hoopte het echt voor je Gezellig dat je even visite had vanmorgen. Ze hebben wel gelijk, afleiding is iets dat je goed kunt gebruiken nu. Al snap ik dat je het zelf erg spannend vindt om weg te gaan ivm de bevalling die elk moment op gang kan komen! Ik zou er ook gewoon op staan hoor dat ze je gaan strippen. Tegen mij zeiden ze dat ze dat pas in week 41 doen, maar van meiden die bij dezelfde praktijk zitten hebben ze het wel gewoon gedaan met 40 weken, dus voel me een beetje genaaid :x. Veel plezier vanmiddag! En ook succes Ik ga richting moeders, tot strakjes!