@Feilo; Ja wist je niet dat Pina al bijna net zo lang als mij overtijd is Heb het vaker gezien bij die banners. @Pina82; Mocht je water onderweg breken ben je iig niet alleen Veel winkelplezier, ben je er toch even uit! @Hier; Net even anderhalf uur "geslapen". Was bij elke draai weer wakker Nu echt onwijs misselijk en harde buiken... Blegh een echte baaldag vandaag Als nou gewoon mijn water brak...
Pff dames, heb net het ziekenhuis gebeld want ik zit er echt doorheen, heb zoveel pijn en ben zo moe. Maar mijn gyn is niet meer aanwezig en omdat het geen spoedgeval is kunnen ze niks voor me betekenen Moet nu tot morgen wachten voor ik kan bellen, laat staan voor ze wat voor me kunnen doen. Heb vandaag al zoveel gehuild van de pijn en alles Zit er inmiddels echt helemaal doorheen
O Elena wat fijn dat je even geslapen hebt. Heb je met draaien steeds zulk pijn aan je bekken? vervelend zeg. Ben vandaag nr prenatal geweest voor mams, heerljik geslenterd daar, op een gegeven moment wilde ik Echt naar huis, zo'n zere rug en harde buiken pfff. Wel lekker om jezelf 's zo uit te putten! haha, dan voel je alles weer. Feilo, heb meteen mn banner aangepast. raar dat dat er zomaar staat! 10 dgn overtijd..pfff zou het gebeuren? Elena is ook al zover. Elena bij jou hadden ze toch al gestript of niet? Wanneer moet je weer naar de gyn? Mijn keelpijn en alles is helemaal over, sinds gisteren eigenljik al. ben daar zo blij om. maar nu heb ik af en toe wat jeuk daar onder in. en ik weet inet zo goed of dit nu komt door afscheiding die ik wat meer heb, of dat het toch een infectietje is - ik had toch ook die keelpijn enz wegens verminderde weerstand. Kan nog wel een schimmelinfectietje bij. Weten jullie hoe ik dat herken? x
Heee nee getver meis. Nou ik kan het me HELEMAAL voorstellen hoor! Misschien het feit dat het je nu zo hoog zit, kan betekenen dat het misschien wel heeel snel zal beginnen. misschien vannacht wel. Aan de andere kant, is er geen andere gyn aanwezig? Of misschien mag je wel even langs komen om de hartslag/beweging enz te checken in het ziekenhuis. Misschien kun je dan ook wel even blijven daar of beslissen ze toch om je in te leiden. dat kan toch? Je hebt een stem hoor. Je zou daar wel even tot rust kunnen komen om energie op te doen voor je bevalling. Maar ik weet niet hoe je daar over denkt. Ook ik weet niet goed hoe ik dat zou vinden als ik zoveel last heb van je lijf en emoties hoor. Of ik dat zou doen, maar bespreek het met je man anders even. Je neemt wel para's toch?
@Pina82; Nee, ik ben nog niet gestript. Had van de week een andere dokter dan normaal (deze keer een mannelijke in plaats van de vrouw die ik altijd heb) en hij wou het wel doen maar ik kan totaal niet ontspannen bij mensen die ik niet ken (en al helemaal niet in zo'n positie) dus we gingen het nog even aankijken. Maar inmiddels ben ik op zo'n dieptepunt belandt dat het me niet eens meer kan schelen wie wat doet. Moet eigenlijk maandag pas weer terug maar dat trek ik echt niet meer. Hoop zo dat ik morgen langs kan komen en dat ze dan gaan strippen en dat dat helpt en anders wil ik nog voor het weekend worden ingeleid. Wat fijn dat je even afleiding had zeg! Heb je nog wat leuks gescoord bij de Prenatal? Ook lekker dat je je weer beter voelt zeg
@Pina82; heb nog nooit een infectie daar gehad dus ik weet niet hoe je het kan herkennen. Sorry! Ik mag niet naar het ziekenhuis want ze zijn nu alleen nog maar open voor spoedgevallen en bevallingen en aangezien het geen van beide is. (met de baby gaat het nog wel goed, voel hem af en toe even bewegen) Dus moet nu echt geduld hebben tot het of uit zichzelf begint of tot ik morgenochtend kan bellen.
Jaaaaaaa en is er nog nieuws hier??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Ik heb slecht geslapen, maar ik denk jullie niet want het was vanmorgen errug rustig op het forum. Gedroomd dat mn vliezen braken. Wakker geworden: niet dus. Wel een hele volle blaas waar alleen druppeltjes uit wil. Of zou het vruchtwater zijN? mn onderbroek had vanmorgen 2 x een plasje en nu ik zit voel ik het ook lichtelijk druppelen. Hmmmm zal eens vragen vanmiddag bij de verlosk. Nou ik ga een ontbijtje maken voor mijn mannetje. Een keertje iets terug doen voor hem xx
@Pina82; Goedemorgen! Nog geen baby nieuws hier hoor Ga wel zo het ziekenhuis bellen... ben echt aan het eind van mijn Latijn belandt. Had gister al gebeld maar was geen spoedgeval dus moest tot vanochtend wachten. Hoop zo dat ik langs kan komen en dat ze gaan strippen. Ben al vanaf 3 uur vannacht wakker en hoe moe ik ook ben ik kan niet meer slapen daarna, heb echt alles geprobeerd; hete douche (om 4 uur s'nachts!) warme melk met honing, lavendel onder mijn kussen, tegen vriend aan kroelen, warme kruik... helemaal niks hielp Kan dit niet volhouden tot maandag hoor... oh please please please laat ze gaan strippen en anders wil ik slaappilletjes die tot maandag werken Laat nog weten wat er gebeurd!
Hey meiden, ook hier een heel onrustige nacht. Ik dacht echt even dat het begonnen was. Ik kreeg om de 9-10 minuten flinke buikpijn (menstruatiepijn, maar dan heviger) wat dan een minuut aanhield en weer langzaam verdween. Op het laatst ging er steeds meer tijd tussen zitten en nu heb ik vanaf 7.56 uur niets meer gevoeld. @Pina; dat is wel vreemd joh. Je zou inderdaad bijna denken dat het vruchtwater is. Hoe laat moet je bij de verloskundige zijn vandaag? @Elena; meid, ze zouden jou echt moeten strippen zeg! Wat heb je een ellendige nacht achter de rug zo te horen. Ik zou ze lekker meteen bellen en op je strepen gaan staan hoor!
@Feilo09; het rommelt echt bij iedereen nu he (vindt je het gek we zijn allemaal overtijd) Oh ga ook zeker op me strepen staan hoor Vriendlief is nu nog thuis als we naar het ziekenhuis moeten kan hij gewoon mee en anders gaat hij na het telefoontje naar zijn werk. Ben benieuwd!
Ja, het rammelt aan alle kanten bij ons! Ik ben ook heel benieuwd naar wat ze tegen je zullen zeggen. Ik wacht in spanning af!
Nog dicht Dan hoop ik om 9 uur en niet half 10 pas... zit nu echt te wachten tot ik kan bellen en anders duurt een uur echt zooooo lang...
He shit, ik hoop het ook voor je meis! Hm.. die buikpijnen blijven wel gewoon doorgaan bij me. Als mijn vliezen nou gewoon zouden breken dan zou ik het tenminste weten. Maar ja, dat gebeurd lang niet altijd. Ik wacht gewoon maar weer af...
Ja, heb ik ook gedaan Het begon vanmorgen rond een uur of 5, maar ben het bij gaan houden vanaf even voor zevenen: 6.49 / 6.59 / 7.09 / 7.21 / 7.32 / 7.44 / 7.56 / 8.17 / 8.30 / 8.37 / 8.46 / 8.56 Vreemd toch? Ze zeggen ook wel eens dat als je twijfelt, het geen weeen zijn. Dus ik durf nergens op te hopen
Toch maar even in de gaten houden, misschien zet het straks door! Hoop het zo voor je meid! Wordt binnen een kwartier door mijn eigen gyn terug gebeld Zij weet hoe erg ik erdoor heen zit dus hopelijk kan ik vandaag nog langskomen.