Super! Ik ga heel hard voor je duimen meid! Ik zou ook zooo ontzettend blij zijn als het door zou zetten!
feilo, hoe is het nu?? mooie regelmaat, nu al !! goed zeg, jaloers elena, mag je langs komen of ben je er al heen?? Vertel vertel!!!
Het blijft aanhouden maar het gaat niet steeds sneller. Ik heb ook geen idee wanneer dat sneller zou moeten gaan. Ik ben nog steeds bang dat het gewoon oefenweeen zijn. Maar we zullen zien Elena; en en en?
Hoi dames! Ben nu net terug uit het ziekenhuis! Kon gelijk langskomen Had van mezelf al 3 cm ontsluiting en een verweekte baarmoedermond, ze konden dus strippen en hebben dit gedaan Hoop zo dat het nu gaat werken! Mocht het de komende 24 uur niks uithalen dan heb ik voor het weekend slaapmedicatie gehad en moet ik gewoon maandagochtend komen. Oh ben zo benieuwd of dit gaat werken!
Oh wat fijn, Elena! Ik hoop ook echt voor je dat het iets gaat doen. Hier ben ik net slijm met bloed verloren. De weeen worden ook heftiger, zijn bijna niet weg te zuchten. Toch blijven ze ongeveer om de 10 minuten komen, wordt vervolgd!
hoi meiden... bij mij ook weer ontwikkelingen. vanmorgen super drang om nr wc te gaan voor grote boodschap. Rest van de dag al menstruatiegevoel in mijn rug, prikkelend/tintelend gevoel onder in mn buik en rug..heel gek. Voel me anders. Succes Feilo en Elena!! Zet 'm op! dikke dikke dikke kussen!
Hoe is het nu meiden? Nog flink aan de rommel? Hier heel erg menstruatiegevoel, rugpijn (anders dan eerst) en heel veel en pijnlijke harde buiken! Oh please laat het nu wel echt doorzetten, heb nu wel lang genoeg gewacht Voor een extra setje maar aan de bitter lemon gegaan
Hier ook RUGPIJN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! behoorlijk als ik flink ongi moet worden. Ben er ook een beetje stil van en niet zo'n zin om hier thuis gezellig te doen enzo. Ben bij Verlosk geweest: 3/4 verstreken bm-hals, 1 cm ontsluiting. hoofdje was voelbaar, vliezen niet gebroken. Strippen doen ze nog niet, heeft niet veel effect pas vanaf 41 weken. DUS......ik wordt woensdag gestript 41+2, daarna donderdag/vrijdag nog een keertje. En zaterdagochtend moet ik nr ZHuis voor het eerste gesprek om evt ingeleid te worden. Heel ratteplan dus. MAAAR ik wil thuis bevallen dus daar gaan we voor. FEILO hoe is het met jou? x Pina
ik aan de frambozenblad thee. misschien moet mijn man ook maar even op me duiken..maar eigenlijk is dat geen fijne gedachte met mn rugpijn. ga zo denk maar in bad. Kan die rugpijn WEEEN zijn? ja toch?Maar het is eigenlijk continu aanwezig, soms scheuten die erger worden. hulp?
Kunnen heel goed weeen zijn hoor Pina! Neem inderdaad even een lekker ontspannend bad, als het daarna afzwakt zijn het geen weeen. Ga denk ik zo ook even douchen! Toch wel lekker Hoop voor je dat je alsnog vanzelf en thuis bevalt!
ik vind eigenlijk dat de rugpijn wel serieuze vormen aan begint te nemen. Alsof mn rug hol getrokken wordt. Ook een beetj in mn billen en mijn benen zijn beetje futloos, slapjes. Ging ff googlen maar rugpijn kunnen NATUURLIJK rugweeeen zijn. maar ja hoe ' tel ' je die dan? Hmmmm... nog ff verder info zoeken dan maar haha. Hoe gaat het met jou? Heb feilo nie tmeer gehoord!
jij hebt toch ook rugpijn? is dat in vlagen? ik heb helemaal geen zin om te tellen haha. heb wel vandaag maar een wekkertje gekocht, ik heb namelijk beetje weinig klokken in huis. eetsze!
Dank je Pina! Hoop het ook (lekker vannacht bevallen en morgenochtend weer thuis ) Maar zo eerst nog even lekker fout 'Oh Oh Cherso' kijken