Dames! Mijn vliezen zijn gebroken Zit nu wel heel oncontroleerbaar te shaken van de zenuwen Wacht nog maar even met vriendlief wakker te maken anders gaat hij mee stressen Even warme melk drinken om tot rust te komen!
Zo! Ben een beetje tot rust gekomen maar zit nu echt te wachten tot de weeen beginnen Heb wel al het ziekenhuis gebeld, zijn die in iig op de hoogte
Dames, deze junkie is er nog steeds hoor Na de warme melk beetje tot rust gekomen en toen heeft onze kleinste poes nog een tijdje op mijn buik gelegen (lekker warm). Daarna nog even anderhalf uur getukt (voel me gelijk een stuk minder moe) en net toen ik wakker werd waren de krampen al wat meer. Nog niet dat ik zeg 'wow!' maar nog goed te doen. Nu even ontbijten en lekker douchen en dan maar even afwachten wat het gaat doen voor mij vandaag. Als er vanavond nog niks is gebeurd moeten we weer naar het ziekenhuis trouwens. Zolang ik kan houdt ik jullie wel op de hoogte Nog even zp-en, toch nog een beetje afleiding
hoi elena ik schrijf niet mee hier maar ik je veel succes wensen met de bevalling. Mijn dochteris ook 13 dagen overtijd geboren. Zet hem op!
Het is nog goed te doen, wordt wel steeds pijnlijker. Kruip nog even op de bank met een dekentje, even rusten en misschien helpt goed ontspannen Feilo & Pina? Zijn jullie ook aan het bevallen?
Elena, heel veel succes! Mag nog lang niet meeschrijven hier, maar vind het zo sneu dat je hier helemaal alleen zit vanochtend Voor Feilo en Pina ook succes! Neem aan dat het bij jullie ook begonnen is!
hoi ja sorry dat ik er nu pas ben. Heb heerlijk geslapen als een blok. 2 x wakker geweest om te plassen, en daarna pas om 9.15u! EN toen ik uit bed stapte had ik een onderbroek vol slijm(prop)!!! kanonnen, wist niet dat dat zoveel kon zijn! Had 3weken geleden ook al wat verloren, maar dat was niets hierbij vergeleken. haha. Mijn rugweeen zijn weg. Hopelijk komen ze snel terug. Ben hele ochtend (expres) op pad geweest en ga nu rusten op de bank. Tv'tje aan en die bm even stimuleren iets te doen. GOh, feilo is denk wel aan het bevallen, want die is er al niet meer isnds gisteren. Elena HEEEEL veel succes met je bevalling. Als ik weeen heb zoals gisteren middag, stond mijn hoofd ook niet echt naar typen. Dus kan me voorstellen dat je er niet bent. Ik hou je in de gaten ! xxx Pina
Hey dames, ik ben weer terug van het ziekenhuis. Mijn vliezen zijn alleen maar gescheurd en nog niet volledig gebroken en omdat de weeen nog niet echt wouden doorzetten mocht ik weer naar huis. Nog steeds geen babyboy voor ons dus Even afwachten weer dus
heeeeeee elena dat meen je niet? KUT zeg ! jezum...nu maandag terug komen toch? Hoe heb je verder de middag doorgebracht? Feilo zal wel bevallen zijn, denk je niet? Die is er al 3 dagen niet. Oh ik ben er zooooooooooo klaar mee! Elena, had je nog gelezen dat ik vanmorgen mn slijmprop verloren ben? Vandaag wel wat harde buiken en denk 3 weetjes (maar die zijn dus vals) Zucht...ik duik straks boven op mn man! en we gaan net zo lang door tot ik weeen krijg !!! zooo!!! ACTIE ! xje
Hey Pina! Pff heb er flink de balen in ja :x Maar goed ze dachten dat het ging doorzetten als ik me goed kon ontspannen en dat kan ik echt niet daar in zo'n kil ziekenhuis dus nu thuis aan het ontspannen . Yup moet maandag terug komen tenzij het natuurlijk van het weekend nog doorzet. Denk ook wel dat Feilo is bevallen ja Ja ik had het gelezen dat je je slijmprop was verloren Hopelijk gaat het nu ook snel voor jou beginnen! Zullen we vannacht samen gaan bevallen Heb vanmiddag niet zoveel gedaan, was niet lekker dus heb nog even geslapen en verder lekker op de bank gelegen en aan de bitter lemon lopen lurken Goed plan voor vanavond Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen Wie weet hebben onze kleintjes dat "duwtje" wel nodig Nu eerst lekker Indiana Jones kijken 8)
wat ontsettend spannend zeg! Heel veel sterkte en mogen jullie allemaal snel bevallen! Bij mijn eerste heb ik een stuk verse ananas gegeten.... of het dat is geweest, je weet het nooit een aantal uren later begon mijn bevalling.... Misschien helpt het
Ik zal straks even posten over het hoe en wat maar mijn zwager komt me zo met de auto halen zodat ik even lekker bij mijn moeder kan ontbijten en even uit huis ben (trouwens staat ook een update bij oktober mama's ) Hoestie nu bij jou?
ja rustig. gistereavond gezellig met mn man bezig geweest en vanochtend nog een keertje. Voel me wel een beetje anders, dus wie weet. Vanmorgenwel beetje rugpijn gehad en veel harde buiken. hopelijk houd het stand. Veel plezeie rbij je mam! Tot vanmiddag. x
Trouwens denk dat Feilo echt bevallen is, ze is al sinds 14 oktober niet meer online geweest! (of wij zijn gewoon uberjunkie's )