Hoi, Wie heeft er ook last van oefenbeenweeen? Gisteren was het bij mij zo erg dat ik bijna niet op mijn benen kon staan, een enorme krampbeweging in mijn bovenbenen....kan me vaag herinneren dat ik dat ook had tijdens de eerste zwangerschap maar dacht toen dat het 'gewoon' kramp was totdat een vriendin zei dat dat ook weeen waren.... poeh..niet prettig..gelukkig na een uurtje of 1,5-2 weer weggezakt. Echt de laatste loodjes....zo voelt het ook.. laat mijn kindje maar fijn een paar weekjes eerder komen (als hij er ook klaar voor is tenminste! )! Groetjes Claudia
yep! vooral snachts!!! maar het rommelt zowieso.... dacht ook eerst aan kramp in hamstrings totdat ik het herkende van mijn eerste bevalling. enige wat je kan doen is manlief wakker maken en hem heel hard laten wrijven totdat het weer weg is doodvermoeiend! ik begin er nu ook echt beetje chago van te worden....
ik heb het bij mijn 2e zwangerschap ook gehad en toen de weeën echt doorzetten bleek ik al 6 cm te hebben dus dat was dan weer prettig maar ja daarvoor had ik wel 3 weken lang iedere nacht onder de douche gestaan door de pijn
zo te lezen ben ik dus niet de enige die te lijden heeft onder beenweeen...toch apart omdat ik het niet zoveel vaker hoor..hoop dat ik er in ieder geval geen 3 weken last van ga krijgen....brrrr moet er niet aan denken...dan zijn de laatste loodjes wel errruugg zwaar.... Snoetetoet; jij alvast succes en sterkte met je bevalling!!! En danjay; ik hoop dat je dit keer niet van die rotbeenweeen gaat krijgen!! Succes! Groetjes Claudia