nog 7 dagen tot NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wanda73, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hallo dames/meiden,

wie moet er ook nog 7 dagen wachten totdat je ongi wordt??
    Hoop zo dat het deze keer eindelijk eens raak is en dat het blijft zitten!!!
    Ik verlang zo naar een eigen klein wondertje!!

groetjes

2. futuremama28

11 okt 2010
    19
    0
    0
    gastouder
    Helmond
    Hoi!

Ik nog 8 dagen, spannend he ;)

Ik ben sinds jan weer aan t oefenen, vorig jaar aug en sept geprobeerd maar toen niet zwanger :x

Jij succes met wachten!!

3. Krissie84

Krissie84 Actief lid

30 dec 2010
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog 9 dagen tot NOD. Vind het erg spannend dit keer. Voel van alles, maar of het nou andere dingen zijn dan in mijn vorige cyclus, weet ik eigenlijk niet.

Hebben jullie 'symptomen'?

4. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hoi krissie,

ik voel ook van alles! Raar geborrel in m'n buik en steekjes/krampjes in m'n buik, gevoelige borsten/tepels en trek ergens in hebben maar niet weten waarin!!

En jullie, hebben jullie al symptomen??

Ik zie dat jullie allebei nog niet zolang bezig zijn om zwanger te raken!
    Ik/wij zijn al vanaf 2006 bezig en tot nu toe 2 keer een miskraam gekregen(1tje in dec. 2006 en sept. 2010). Sinds 2010 gestart met IUI met hormonen.
    Deze ronde zonder IUI ivm de afgelopen feestdagen, als het deze ronde helaas weer niet raak mocht zijn dan gaan wij de volgende ronde beginnen met de 4de IUI.

Dus duimen de komende 7 dagen!!!!!!!!

Jullie ook succes met afwachten

5. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik ook nog ongeveer een weekje. Deze ronde een HSG gehad en voor het eerst Clomid gebruikt, dus ik ben heel benieuwd.

6. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Ik ook nog 6 of 7 dagen. Ik denk dat ik de eisprong een dag eerder gehad heb, maar weet dat niet zeker. Het is pas onze eerste ronde. Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop echt dat het raak is!!

7. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hey dames,

hoe gaat het met en bij jullie??
    Hier nog steeds rustig aan het wachten!
    Wanneer gaan jullie eventueel testen??

fijn weekend allemaal

8. notting

notting Niet meer actief

Ik nog 8 dagen wachten.. :(
    Hoop echt dat het nu raak is.

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik zit nu ook op nog 7 dagen wachten. Maar ik heb sterk het gevoel dat het toch niet raak is.... Voel absoluut geen symptomen die duiden op zwangerschap. Bij mijn dochter had ik al vroeg symptomen als gevoelige tepels / gespannen borsten, maar toen herkende ik het pas achteraf.

Ik ga in geen geval heel vroeg testen, gewoon als het tijd is en ik nog niet ongesteld ben. Anders maak ik mezelf alleen maar zenuwachtig.

10. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg he dat wachten!
    Ik denk eindelijk dat ik weet wanneer mijn NOD moet zijn (onregelmatige cyclus dus ik heb meestal geen idee) omdat ik m'n eisprong gevonden denk te hebben. Ik ga uit van 1 feb dus nog even wachten helaas :)

Ik heb normaal altijd gevoelige borsten en nu juist niet, hoop dat dat goed nieuws betekent. Verder zijn m'n darmen een beetje van slag. Ik heb ook witte afscheiding, herkent iemand dit?

Hoop dat de week snel gaat en dat we allemaal een tweede streepje gaan krijgen!

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he dames
    ik kan ook over 7 dagen testen ben echt zooooooo spannend
    dit is mijn 4de ronde en de eerste met ovu testjes heb mijn ei duidelijk gespot! vandaar dat ik het deze x ook echt spannend vind had ik hiervoor niet echt. en heb 4 pendels voor januari hecht hier niet echt super veel waarde aan maar toch wel een beetje.

heb geloof ik nog geen symptomen is bij mij alle rondes ook anders geweest geloof ik volgens mij voel ik gewoon wat ik wil voelen haha.

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ik ben gister ongi geworden, de 1e echte keer na het stoppen met de pil.
    Ikdacht daarvoor ook van alles te voelen maar dit had waarschijnlijk te maken met het ontpillen.
    Ben nu eigenlijk wel blij want nu weet ik dat mijn cyclus er is en niet heel lang duurt.

Jullie succes en zal duimen dat het bij jullie uitblijft en er 2 streepjes verschijnen!

13. notting

notting Niet meer actief

Nog vier daagjes :)

14. notting

notting Niet meer actief

Kom er trouwens achter dat mijn banner niet actueel is, oftewel hy blyft op dag 20 staan, terwyl ik toch echt al op dag 24 zit.

Vanavond maar even nakyken.

15. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Heb vandaag alvast een testje gedaan, maar helaas die was negatief! Kan nu alleen maar wachten totdat ik ongi word! Dan kan ik bellen zodat we voor de volgende ronde van de IUI kunnen gaan, dat wordt dan ronde nrtje 5!!

Meiden ik wens jullie verder veel succes met wachten!

16. kannietwachten

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Ook hier vandaag een negatieve test en wachten op ongi.. helaas hoor ik niet bij de vrouwen waarbij het in de eerste ronde raak is. (had ik ook niet verwacht hoor, maar je hoopt er wel een beetje op ;) ) op naar ronde 2!

17. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hallo lotgenootjes,

hier nog niks van mijn ongi te bekennen! heb sinds dat ik opstond vanmorgen wel barstende koppijn!!

We wachten rustig af

18. kannietwachten

13 jan 2011
    299
    0
    0
    echt waar? wacht jij rustig af? Ik wacht ook nog steeds, maar kan niet zeggen dat ik dat rustig doe ;)
    Even zonder gekheid, spannend hé! Ik duim voor je, las net in een ander topic dat je al een tijd bezig bent. Hoop echt voor je dat het raak is, succes!

19. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    hoi,

ik wacht inderdaad nu rustig af! Heb/had mij erbij neergelegd dat ik weer ongi zou worden! Maar het is en blijft wel spannend! Maar de teleurstelling van elke keer weer ongi worden wordt steeds erger!

Wij zijn inderdaad al een tijdje bezig! Ben in december 2006 zwanger geweest, maar dat is al misgegaan voordat ik een positieve zwangertest kon krijgen, dat is toen uit een bloedonderzoek gebleken! En vorig jaar september heb ik wel een postieve test gehad, maar dat is toen na een paar dagen ook fout afgelopen!
    Ik durf gewoon niet meer teveel te hopen op een positieve zwangerschaptest, laat staan een zwangerschap!

mzzl

20. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Dames

Sluit me hier ook bij aan ik moet nog 3 dagen tot mijn nod
    Hoop het zo dit is mijn vierde ronde heb vorige maand een miskraam gehad met 4 weken.
    Hoop zo dat het snel weer raak is.
    Heb vandaag al getest maar negatief is ook wel snel he maar heb geen geduld.
    Heb wel wat symptomen maar of die bij een zwangerschap horen of bij een menstruatie.

Borrelende darmen vooral s avonds.
    Maagzuur
    Het lijkt of ik meerdere bultje op mijn tepels heb en ze lijken ook groter + aders op borsten beter zichtbaar.
    Met vlagen hoofdpijn.
    Als ik op bed lig een honger gevoel terwijl ik geen honger kan hebben.
    Bloedend tandvlees als ik tanden poets had ik de vorige keer ook alleen toen wist ik niet dat ik zwanger was.(dat viel me nu juist op)
    (Ze zeggen dat alles beter doorbloed is als je zwanger bent)
    En heel veel plassen s nachts ga ik wel 3 tot 4 keer eruit om te gaan plassen.
    Ben moe maar als ik dan naar bed ga kan ik niet slapen.

Hoop dat we snel naar de zwangeren topic mogen verhuizen succes allemaal.

Groetjes Samantha

Deel Deze Pagina