Helaas ben ik gisteren al ongesteld geworden. Geheel onverwacht en totaal niet voelen aankomen. Mijn lichaam heeft me goed in de maling genomen met al mijn kwaaltjes! Succes iedereen die overtijd is en nog moet gaan testen!
Wat erg Krissie dat deze periode maar snel voorbij is kan je weer opnieuw beginnen. Ik heb er vandaag nog een test tegen aan gegooid maar die was negatief Heb ook kwaaltjes maar die kunnen er ook mee te maken hebben dat ik ongesteld moet worden Maar hoop dat er voor ons allemaal snel een beebje komt en blijft plakken deze keer
Hoh Hoi Ik ben vanaf gisteren avond misselijk beetje buikpijn gehad maar nog niet ongesteld nu snap ik het helemaal niet meer Heb vanmorgen getest nog steeds negatief nu wacht ik gewoon tot ik overtijd ben met testen. Moet vandaag of morgen ongesteld worden. voor alle dames veel succes en dat we maar snel zwanger mogen worden.
hoi hoi, ik zit nu op dag 27 en nog niet ongi vorige maand 29 dagen en 3 maand ervoor 25 dagen!! dus ik wacht nog ffies een dag of 2 iig! wel spannend!! anders met frisse tegenzin 11e maand in!
Hoi Ik ben jammer genoeg ook ongesteld geworden gisteren Op naar de volgende ronde hopelijk hebben we dan allemaal wat meer geluk