Ik zie dat je IUI ondergaat. Gebruik je ook Utrogestan via je gynaecoloog? Dit kan helpen bij de innesteling namelijk.
Dank je wel voor je reacti. Nee, dat gebruik ik niet alleen ovitrelle op dit moment. Hoe kan ik daar aankomen
Ik drink na mijn eisprong elke dag 1 glas granaatappelsap (POM) , dat zou de innesteling bevorderen zeggen ze. En tarwekiemolie slik ik ook, 2 capsules per dag. Dit maakt het baarmoederslijmvlies dikker waardoor het eitje beter zou kunnen innestelen.
Ik ben zwanger geworden in de ronde dat ik startte met granaatappelsap (vanaf ei) en utrogestan 400mg (vanaf ei). Wel op voorschrift
Als je luteale fase lang genoeg is en je progesteron-waarde prima, dan heeft Utrogestan geen meerwaarde. Utrogestan houdt je baarmoederslijmvlies in stand, als dit te vroeg afgebroken wordt. Het middel bevordert de innesteling zelf niet. Succes!
Ik ga hier ook maar mee beginnen denk ik. Bij mij is het baarmoeder slijmvlies te dun. Lees vaker dat dit werkt. Maar lees ook negatieve dingen hierover.
Ik slikte vanaf dag 1 tot mijn eisprong teunisbloemolie omdat mijn ei pas laat in mijn cyclus kwam. Die is in de eerste ronde dat ik teunisbloemolie slikte van dag 21-22 naar dag 17 gegaan. Na mn eisprong heb ik ook tarwekiemolie geslikt. En zie mijn banner