nog 7 weekjes ! countdown!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door femke32, 23 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jezus meis, een spier gescheurd is niet niks! Dan maar hopen dat het je banden zijn... En wat vervelend dat je niet naar de intocht kan met je meisje. Kan opa en oma niet met haar gaan? Of iemand anders? Je gezondheid gaat voor he, hoe irritant dat ook af en toe is!

Ik heb vannacht ook weer beroerd geslapen door pijn in mijn heupen, ik word er gek van! Draaien draaien draaien, niks helpt, 100 kussens overal, ook voedingskussen geprobeert...niks helpt helaas..Om half 4 er maar ff uitgeweest om mijn benen te strekken...daarna gelukkig wel in slaap gevallen maar wel weer met pijn wakker geworden.

Moet wel zeggen, de ene nacht is het erger dan de andere nacht.. hopelijk wordt het niet erger!

Liefs Guusje

2. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @muizz: Zo te lezen heb je het zwaarder als ik. Klinkt niet heel prettig bij jou en ik kan me voorstellen dat je daardoor niet lekker in je vel zit! *knuf*

Vannacht slecht geslapen maar geen krampen o.i.d. gehad.
    We steven gewoon af op de 40 weken volgens mij

3. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeie avond dames..

hier gaat het gelukkig iets beter dan gisteren... zolang ik maar blijf zitten en niet ga staan of lopen... want dan wordt de pijn echt erg!
    vandaag dus heel rustig aan gedaan, maar door het hangen nu ook erg last van mijn bekken overdag!! grr wordt er gek van!

opa en oma zijn vandaag met me dochter naar de intocht geweest, daarna heeft ze nog lekker gespeeld daar....we hebben net samen gegeten, manlief is alweer naar de zaak... nu moet ik haar dadelijk wel zelf douchen... gelukkig kan ze al veel zelf!

morgen komt me zus me helpen de was te strijken en te vouwen... gezellig!! (maar ow ow ow wat baal ik om hulp te vragen van anderen... doe altijd alles het liefste zelf en op mijn manier!)

wat doen jullie als jullie niet meer kunnen slapen??
    ik probeer altijd zo lang mogelijk in bed te blijven liggen (heb het idee dat ik dan toch iets rust) maar meestal zit ik toch een paar uur per nacht beneden maar wat tv te kijken (is iets meer op dan boven beneden hebben we digitale tv) ben altijd heel blij als het half 8 is en we op kunnen staan.
    maar door de dag heen ben ik zo moe... pff heb er zelfs hoofdpijn van... poeh poeh wat zijn die laatste loodjes toch zwaar!

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik probeer ook zo lang mogelijk in bed te blijven liggen, ook met het idee dat ik dan toch meer uitrust.. En als ik echt last van mijn heupen krij ga ik er wel uit, meestal krijg ik dan trek dus eet ik en bakkie vla ofzo en loop ff een rondje door het huis... de buren zullen wel denken als ze me zien lopen! haha...

Daarna weer het bd in en als ik dan niet kan slapen ga ik wat lezen... Meestal val ik daarna dan wel weer (eventjes) in slaap...

Het is helaas niet anders op het moment, overdag maar rustig aan doen, dat is het beste!

Liefs Guusje

5. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    lezen is niets voor mij hihi! denk dat ik 1 van mijn neefjes eens lief aankijk als ik de nintendo DS mag lenen hihi..

en idd overdag niet veel doen.... maar das zo moeilijk met NESTELDRANG

6. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Ik blijf eerst zo lang mogelijk liggen maar zodra ik merk dat ik blijf draaien ga ik er even uit om een beker warme melk te drinken wat over het algemeen wel helpt bij mij.

7. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Jahoeeee vanaf morgen mag ik me ook aansluiten bij deze groep! Wat schiet het alweer op! ;) Ik ben zooo nieuwsgierig, maar kan me ook voorstellen dat ik straks mijn buik en het getrappel zo ga missen!

8. MissT

MissT Niet meer actief

Hi Ladies,

Zo weer een nieuwe week... Zal er in deze week de eerste baby worden geboren :)???!!! Ik ben zooooo benieuwd!!'

Hier hoogzwanger maar ontzettend 'last' van nesteldrang. Vanmidadg het hele huis gepoetst, alles wasjes weggewerkt, pfoeee... ze kan komen hoor :D het nestje is klaar ;) hihi!

Hoe is het bij jullie?
    Knufff

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hier ook nesteldrang. Gisterenavond om half 8`kreeg ik het ook weer op mijn heupen en ben ik heel de beneden gaan stoffen en idd ook 2 wasjes gedraaid. Vandaag met manlief box opgezet, de bank van de muur gehaald en helemaal schoon gezogen, net als eronder en alles gezogen en gedweild. Bed ook verhoogd alleen hadden we te weinig houtblokken voor eronder. Waarschijnlijk slapen we vannacht dus op zolder op de logeerbedden want ik denk niet dat hij dat vanavond nog af kan maken, moet voetballen.... Ik verga nu alleen van de bandenpijn.... ;) Vanavond dus maar lekker in bad.
    Morgen mogen we weer naar de vk,wordt de bevalling ook doorgesproken en ik heb ook nog wel wat vragen aan haar....

Hoe is het met de rest....? Allemaal nog een beetje geslapen vannacht of is het nog steeds een ramp?

10. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    morgen gaan we week 39 in, iedereen in mijn omgeving word onrustig hihi, ze sms-en nu eerst voor ze bellen, omdat ze bang zijn at ze ongelegen bellen.
    Overigens heb ik sinds dit weekend wel weer last van mijn rug. gisteravond werd ik er even moedeloos van.
    Nog geen last van nesteldrang.

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dank je wel dames voor het welkom :D:D
    ik kan niet meer wachten hebben jullie dat ook ?

12. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo ladies...

hier weer een erg slechte nacht gehad, van 3 tot half 6 beneden gezeten, maar een spelletje gedaan op de computer... vandaag ook weer erge last van mijn buik! gelukkig is zus en mijn beste vriendin vandaag komen helpen, kan het zelf echt niet meer! ze hebben me was gestreken en gevouwen en de bedden verschoond! manlief heeft wat gepoetst vandaag...

deze week de eerste baby???? ik hoop zo dat ik het mag zijn! ben het zooooo moe!! of ja het zwanger zijn niet, maar die vervelende bijkomende dingen!

@nesteldrang, hier ook al een tijdje aanwezig! maar nu is eigenlijk alles wel gedaan wat ik wilde doen, alleen nog 4 keukenkastjes waar ik nog niet aan toe gekomen was...

fijne avond allemaal!

13. MissT

MissT Niet meer actief

@ Avon... ik herken het!!! Ik heb sinds gister ook ontiegelijk last van mijn (onder)rug!
    Vooral als ik opsta ga ik door de grond heen... :(... niet fijn!!!

Misschien zijn het voortekenen :D... i hope so.. hihi!!!!

14. schorpioentje80

22 apr 2010
    50
    0
    0
    fulltime moeder
    Drenthe
    ik moet nog 5weekjes kan niet wachten dat we ons kleine kereltje in onze armen hebben

15. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

oo ik mag me hier ook wel aanmeleden:) wat leuk hihi
    Het klinkt nog maar zo weinig:O

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    yep...same here!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.137
    2.320
    113
    Brabant
    @muizz, ja jij mag hoor!!!! ik wil nog niet:)*grijns*

@laatste loodjes, eigenlijk valt het hier wel mee. Heb heel de zwangerschap erge last van bekken en rug gehad,maar nu baby is ingedaald gaat het echt super!!! Plus dat we weer in een bed slapen en een bank hebben om op te zitten.
    Vanavond de kast voor de babykamer gehaald en morgen de commode halen. Morgenavond komt mijn vriendinnetje mee de babykamer inruimen, dan zijn we een heel eind:)
    (hopen dat manlief morgen de rails ophangt, dan kunnen de gordijnen meteen hangen!).
    Manlief gaat donderdagavond t geboortekaartje maken en dan kunnen we een proefdruk bestellen.

wel zou ik eens een nachtje willen slapen, maar goed, dat komt wel weer!!!!

liefsssss en succes dames!
    Taliaa

18. MissT

MissT Niet meer actief

Hoi meiden,

Nou gisteravond dacht ik dat het zover was hoor! Ontiegelijke rugpijn, buikpijn... maar het heeft niet doorgezet... :(.
    Net op controle geweest bij de VK en alles was gelukkig weer helemaal goed.
    Vroeg haar hoe het zat als ik volgende week nog niet ben bevallen... ze zei dat ze met 41 weken gaat strippen... dus ja ik ben wel benieuwd.
    Ik hoop stiekem nog dat ze deze week komt hoor.. heb echt geen zin om overtijd te gaan lopen.. maar ik vrees het ergste.. snik snik.

19. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @missT: vandaag ook weer gek van de rugpijn en krampen onderin bij schaamstreek maar doorzetten ho maar. ik al vrijdag ook is aan de verloskundige vragen hoe het werkt bij over tijd lopen.

Ik merk dat ik door de pijn in mijn rug het wachten ineens zat ben.
    Gisteravond weer even een dip gehad.
    S nachts heb ik weer last van mijn heupen *zucht*
    Sorry voor het klagen.

20. MissT

MissT Niet meer actief

@ Avon, ach meis... klagen mag hier hoor!!!! Ik begrijp zó goed hoe je je voelt. Ik ben het ook spuugzat... kon vannacht ook amper slapen en vanochtend vroeg alweer beneden... zat echt voor me uit te staren wat ik nu weer moest gaan doen :(.... Vandaag ben je gewoon precies 39 weekjes! Woohhoo!! Ik morgen... :D.
    Het is opzich wel super dat we zover zijn natuurlijk in onze zwangerschap, maaaaaaaaaaaaaar het liefste mogen ze komen natuurlijk!
    Ben benieuwd wat jou VK zegt over overtijd lopen...!

Deel Deze Pagina