Wat ik ook regelmatig hoor en lees is dat meiden na de bevallen zeggen dat ze hun zwangere buik missen, nou sorry daar kan ik me nu niets bij voorstellen die buik zit me nu echt in de weg. Bij het omdraaien in bed, sokken aantrekken, benen afdrogen enz herkennen jullie dit????
Yoehoeee!!! 37 wkn vandaag! Van mij mag onze kleine hummel zich wel aandienen..... @Avon: Nou, ik kan me er wel iets bij voorstellen eigenlijk. Hoe gek is het dat je straks helemaal niets meer aan schopjes in je buik voelt... Ik denk dat ik dat wel zal missen. Nu schijnt mijn buik ook niet enorm groot te zijn, dat scheelt misschien ook wel...
ahh gefeliciteerd sukke! ik nog 2 dagen en dan ook 37 weken! ja bij mij mag het ook gaan komen. maar hier nog geen indaling...dus zal nog wel even... en jij ? al ingedaald?
Joehoeee... weer een stapje verder meiden!! Ik denk wel dat ik mijn buikje ga missen hoor... komt nu gewoon dat je het zó zat bent dat je nu zo gaat denken! Maar probeer er nog wel eventjes van te genieten . Hier gaat het vandaag goed!! Net lekker even de stad in geweest nieuwe laarsjes gekocht en nu lekker op de bank. Wilde even mijn middagdutje doen eigenlijk, maar ze zijn nog steeds aan het werk hier in de straat dus dat gaat het niet worden ben ik bang. Vanavond verjaardag... me zusje is jarig vandaag. We zaten dus allemaal al in spanning dat de beeb niet vandaag geboren moest worden hahaha zou niet echt leuk zijn!! Nou meiden... dikke knuffel van deze kant, en nog even volhouden!
@Femke: Ja, hier is het ingedaald en ready for take off! Wanneer moet je weer na de VK... Misschien kan ze jou dan ook het goede nieuws geven! @MissT: Gefeliciteerd met je zusje! Fijn dat jullie meisje niet besloten heeft om vandaag te komen, alhoewel, ze heeft nog dik 7 uur!!! Haha!
Zo...ben lekker naar de pedicure geweest vandaag..heerlijk! Voetjes gemasserd,gepolijst, gelakt etc.. Dus voor de bevalling zien ze er piekfijn uit! Ook nog ff mooie schoenen gekocht voor dinsdag...dan ga ik trouwen! Ik dacht dat ik mooie schoentjes had maar vanmorgen heb ik me setje even aangetrokken en toen kwam ik erachter dat mijn pumps een hele andere kleur wit is dan mijn broek! Zwaar in de stress natuurlijk..... Maarrrrrrrrr, tis wonder boven wonder gelukt! Meestal als ik bewust op zoek ga naar iets speciaals, vind ik het nooit.. Maar het heeft zo mogen zijn denk ik! Hoge hak wel...ben benieuwd hoe lang ik het volhou...haha...
goeie morgen dames!! we zijn woensdag in het ziekenhuis geweest en de datum is gepland!! dus nu is het echt aftellen!! aan de pijn in mijn buik is niets te doen, het is gewoon de tijd uitzitten volgens de GYN. de pijn breidt zich steeds meer uit over mijn buik. volgens de GYN krijgen we een flink kindje, flinker als mijn dochter... en zij was 3 kilo met 37 weken! @ buik missen! na de bevalling van mijn dochter heb ik mijn buik echt gemist! of ja mijn buik... vooral de bewegingen in mijn buik! op zich zit mijn buik niet in de weg, zou in principe alles nog zelf kunnen, alleen die pijn! maar schoenen aan doen en mezelf scheren beneden gaat eigenlijk nog redelijk goed! @guusje! spannend trouwen!! wel erg speciaal lijkt me om zwanger te trouwen!! gelukkig heb je andere schoenen kunnen vinden!! @missT zal idd spannend zijn geweest gisteren! wij hebben ook nog verjaardagen te gaan tot ik uitgerekend ben... ook nog 2 van de belangrijkste! manlief en de peettante van ons kindje zijn nog jarig!! dus maar hopen dat het dan niet spontaan begint! @sukke gefeliciteerd met de 37 weken!! @fem morgen 37 weken!! ik vond het toch een fijne mijlpaal!! fijne dag allemaal!
Goeiemorgen meiden, Hoe is het bij jullie? Hier vannacht eindelijk een keer lekker geslapen . Werd alleen wakker rond half 3 met erge buikpijn, maar ben uiteindelijk weer in slaap gevallen en heeft niet doorgezet.... grrr... !! @ Muiz wat wordt de datum???? Super spannend zeg...
oh muizzzz...wat spannend. de datum! dat had ik ook bij mijn dochter. je leeft er zo naartoe he! oh wat leuk. hoop dat alles goed gaat en wens je een goeie ks toe!!!! als het bij mij niet ingedaald is gaan we ook een datum bespreken denk ik voor de ks.... er hangen teveel risico's aan bij mij. mag niet ingeleid worden, geen opwekkers, het moet puur natuur en als ze nog niet ingedaald is wordt dat steeds moeilijker. mag ook niet te ver over datum omdat ze nu al redelijk groot geschat wordt...dus moet toch denken aan een ks... wat zouden jullie doen in mijn plaats? afwachten en hopen dat het lukt of ks?
@muizz: heerlijk als je een datum weet waar je naar toe kan leven! Vanmorgen naar de verloskundige geweest en controles waren goed. Kleine ligt erg diep ingedaald. ik heb gevraagd over he lang ze me over tijd laten lopen. Gezien de toenemende rug en heupklachten kan ik met 41 weken ingeleid worden. Daar zit wel een maar aan voor mij; inleiden moet in het ziekenhuis en aangezien ik heel graag thuis wil bevallen wil ik daar goed over nadenken. we hopen natuurlijk dat het niet zo ver hoeft te komen. Vanavond even lekker zwemmen ter ontspanning en afleiding
@femke, waarom moet het bij jullie "puur natuur"gaan? (als ik vragen mag). Tja lastig... ik zou niet zomaar kiezen voor een ks, maar aan de andere kant, bij een stuit ofzo zou ik er wel voor kiezen. Lastig... @miss T: heerlijk he? die pijntjes waardoor je denkt dat het begint... had dat bij de eerste helemaal niet, maar nu wel... @guusje, jEEE schoenen hihi... veel plezier met het trouwen alvast! wel heel bijzonder hoor, hoogzwanger! @buikmissen... ik dacht dat ook hoor. maar wat miste ik mijn buik.. Vooral als ik alleen was, dus zonder baby. Dan stond ik over mijn buik te aaien, haha... Hij was zo leeg en ik miste de gezelligheid etc. (hoewel ik zwanger zijn niet zo heel leuk vond hoor...) @llemaal, heb heerlijke krampjes en voorweeën. Gisteren een uur lang om de 5 minuten, dan ga je toch denken... maar gelukkig heeft het niet doorgezet.
he taliaaa omdat het risico te groot is dat mijn wond van de eerste keizersnede zou scheuren. en dat mag absoluut niet gebeuren. dus geen inleiding...geen opwekkers...helemaal niks. en als dat niet lukt wordt het alsnog spoedks.... dan liever een geplande....
Spannend Muizz! Goh ook wel bijzonder als je de datum al weet... kam je er echt naar toe leven! Liefs Guusje
goeie morgen dames... ik heb er een nachtje ziekenhuis opzitten. gisteren veel slijm verloren en ff later bloedverlies, dus moest naar het ziekenhuis.. het is flink aan het rommelen maar zet niet door, heb 1 cm ontsluiting en mocht op eigen verzoek weer naar huis. ze proberen t kindje zo lang mogelijk te laten zitten, als het doorzet of ik vertrouw het niet dan moet ik meteen aan de bel trekken, en als het doorzet dan zullen ze meteen de keizersnede uitvoeren! fijn weekend allemaal!
@ muiz jeetje zeg!!! zal wel eventjes schrikken geweest zijn??? En al 1 cm ontsluiting..!! Zegt dat veel, of kan het dan ook nog eventjes duren voordat het doorzet??? Zo spannend!! Doe je wel rustig aan??? Hier alles goed... gister een rood wijntje gedronken maar het heeft niets geholpen helaas . Zelfs nog geen gerommel... grrr... ze zit echt nog lekker warm in me buikje hihi! Hoe is het bij jullie??
Miuzz joh toch schrikken dat je naar het ZH moest. Hopelijk blijft de kleine nog heel eventjes zitten. Hier is het nog rustig, gaan vandaag is lekker uitgebreid op visite bij mijn vriendin! Zij gaat mijn gipsbuik voorzien van een mooi plaatje. Ben benieuwd wat ik lees als ik vanavond het forum open!
@ Avon jij ook nog steeds geen kleintje?? Pfoe, wachten duurt zo lang he? Gelukkig heb je een leuk dagje vandaag, dan gaat de tijd lekker snel! Hier vandaag maar relaxen.. net het huisje weer gedweild en nu met de voetjes op de bank. Kleine meisje beweegt erg veel, dus voorlopig zit ze nog goed volgens mij ... zucht!