Ohhh meiden wat wordt het spannend!!!!! Femke volgende week al je keizersnede? Jeetje zeg!! Heb je al een datum en tijd of krijg je dat nog te horen? En Sukke, ook wat spannend!!! Misschien zijn jullie nog wel eerder dan Avon & mij... hihi zou wat zijn he . Ben nog steeds erg benieuwd wie de eerste zal zijn!! Al met al... het kan niet lang meer duren voordat onze kleine lieve beebjes er zijn
@MissT: tja zou zo maar kunnen. Ik probeer er niet vanuit te gaan. Straks ben ik teleurgesteld zijn als ik niet ingeleid wordt wat natuurlijk erg krom zal zijn. Want als dit niet hoeft betekend dat alles goed is en dat is natuurlijk het belangrijkste... Nog even geduld hebben dus....
@sukke; Voor jou gaat het nu ook erg spannend worden! @Guusje: Hoe was jullie trouwdag gisteren??? en hoe voelt het als getrouwde vrouw? @femke: Laat je ons wel even weten wannner de datum van de ks is?? @ All; nou dames, ik denk dat er vandaag bij ons een nieuwe wereld burger zich aandient. Vanaf 5 uur toch behoorlijke ween om het kwartier. echt van het formaat dat ik niet weet waar ik het zoeken moet. Ook al wat bloed verloren, dusssss Willem is snel even naar zijn werk om de laatste orders over te dragen en nog wat boodschapje ste doen en komt dan weer terug . Ik hou jullie op de hoogte!!!!
hai meiden, Alleereerst bedankt voor jullie reacties/felicitaties, lief!! Heb gisteren echt een topdag gehad, het was heel mooi en gezellig, we hebben het klein gehouden, alleen met ouders,broers,zus en aanhang. Na het trouwen zijn we ergens gaan brunchen in de stad, we zijn heel erg verwend met cadeaus,hapjes, drankjes etc.! Ik mocht zelf niks regelen hiervoor dus alles was een grote verrassing! Ik was wel gesloopt erna, ik had die nacht maar 3 uurtjes geslapen en nacht ervoor helemaal niks... Ik heb ook wel eens beter op de foto gestaan...haha..! Maar het was een perfecte dag en zit nog steeds op een roze wolk! En die wolk wordt over een paar weekjes afgelost door de volgende! \ Vannacht eindelijk weer eens top geslapen...heerlijk! Hoe gaat het verder met jullie? Al nieuws? MissT: hoop voor je dat het spontaan begint komende week! Femke; spannend meis, en voor jou ook Sukke! misschien hebben jullie deze week (of vlg wk) jullie kleintjes al!!
Ooohhhh Avonnn!!! Wat super super super spannend!!!! Hou je ons op de hoogte en heeeeeeeel veel succes met de bevalling !!!! Hier vandaag ook de 40 weken bereikt.... maar nog geen beebje te bekennen hoor snikkkk!!! Ik wil dat het ook begint potverdorrie!
@Avon: Oei, oei, oei! Wat ontzettend spannend!!! Mijn duimen draaien dat het idd door zet... Heel erg veel succes dan de komende uren!! Spannenddd! @Guusje: Leuk om te horen dat je zo'n mooie dag hebt gehad en lekker hebt genoten. Nu idd wachten tot de volgende dag. @All: Uhm, ik denk dat ik vandaag echt maar mijn keuken helemaal ga soppen. Ben ik en lekker bezig en kan ik straks weer wat van mijn to do lijstje afstrepen.
meid het kan zo zover zijn!! kijk maar naar mij tot 5 uur vanochtend nog rustig en nu heb ik om de 10 min ween. ga zo appeltaart bakken om mezelf tijdens de weeen bezig te houden (tip van de verloskundige hihi, onder voorwaarde dat ik wel een stuk voor haar moest bewaren.)
Hihi!!! Ja super spannend!! Denk ook wel dat jij vandaag je kindje in je armen heb! Enne nu je toch bezig bent... stuur ook een stukje taart deze kant op !! Nogmaals veel succes meissie, en we verwachten wel een baby foto he!!
goeie morgen dames! @avon!! spannend!! heel veel succes!!! @ femke, gek he als de datum gepland is....hier staat de datum ook gepland, ook volgende week ergens... ze wilde het niet eerder doen! @ missT 40 weken.... hoop voor je dat je niet gestript hoeft te worden dat het gewoon vanzelf begint!! @all... vanmorgen voor de laatste keer op controle geweest bij de gyn! alles was goed, kleintje weegt minimaal 3400 gram! en nog steeds met het hoofdje naar boven! gisteren goedgekeurd voor de ruggeprik, dus volgende week ergens is het zo ver! erg spannend, en ook erg raar! (maar het kan nog steeds vanzelf doorzetten, want het blijft wel rommelen hier!) verder doe ik heel rustig aan, zodra ik iets doe krijg ik heel erg pijn in/aan mijn buik.. fijne dag allemaal
oh muizzz. straks gaan we samen!!!!! hahaha worden onze beebjes op dezelfde dag geboren!!! ik pb je wel even wanneer...als je het hier niet wil zeggen. ik vertel het hier wel alleen nu nog niet!
even een update... ween worden steeds heftiger maar nog niet sneller op elkaar. Tip hou een trui bij de hand, want als ze heftiger worden krijg je het koud!! ben mezelf aan het bezig houden tussen de ween door. Zitten doe ik amper (is ook niet prettig meer). En natuurlijk krijgen jullie een foto van de kleine te zien.
Avon, meid, hoe gaat het? Is het nog erger geworden? Misschien ben je nu je kindje wel op de wereld aan het zetten.. jeetje meid, je bent bijna mamma gewoon! Denk aan je!
Hallo allemaal!! hier een berichtje van een zielsgelukkige mamma van zoon CASPER. weegt ruim 6 pond. Bevalling is voorspoedig verlopen en was goed te doen, ik kan echt terug kijken op een bijzondere ervaring. om 16.03 hebben we de verloskundige gebeld omdat de weeen om de 5 min kwamen en om 16.20 was de vk er. ik had toen al ruim 7 cm ontsluiting. Om 17.40 mocht persen en om 18.20 is hij geboren. Hij was wel 2x omstrengeld en hij had op het laatst in het vruchtwater gepoept. maar toch is het allemaal goed gegaan. Ik hoop voor jullie allemaal dat het niet lang meer duurt want dit gevoel gun ik jullie van harte!!!!!!!!
goeie morgen dames!! @AVON!!! Gefeliciteerd met jullie zoon!!! en geniet ervan!! de eerste baby is nu dan eindelijk geboren!! hopelijk volgen de rest van de baby's nu ook snel!! hier gaat het opzich wel goed, alleen die pijn in mijn buik, maar ja ik wil toch echt nog de laatste dingen zelf doen voordat beebje geboren wordt! is zo raar, probeer ook nog echt te genieten van onze laatste momenten zonder baby! vooral de laatste momenten met mijn dochtertje alleen! wel raar om te weten wanneer je kindje geboren wordt, maar ook wel gemakkelijk!! fijne dag allemaal!!
avon: ontzettend gefeliciteerd!!!!!! en wat een mooie bevalling!!!! @ll, wie is de volgende?? ik moet zo naar de huisarts omdat ik enorm zere aambeien heb. Dus ik twijfel een beetje of ik al wil bevallen, hihi... denk het niet, heb nu al genoeg pijn. we zien wel wanneer de kleine meid zich aandient! hoe is het met alle laatste loodjes???? succes dames!!!!
avon..gefeliciteeeeeerd!!!! jij bent de eerste van ons clubje!!! oh wat een leuke naam casper. geniet van je mannetje en ik wens je heel veel gelukt toe samen met man en zoon! dikke zoen.