nog 7 weekjes ! countdown!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door femke32, 23 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Avon, GEFELICITEERD!!!!! Dacht even gauw kijken hoor, en jahoor, je hebt je kindje. Wat geweldig.
    Ik ben wel erg jaloers hoor.... schaam schaam hihi :). Ik wil ook zo graag.

Heb wel wat kleine krampjes maar het zet gewoon niet door... we hopen maar dat het vandaag wél doorzet want ik wil ook mijn kindje!

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Avon: GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE!!!! :):p Fijn dat de bevalling zo voorspoedig verlopen is!

Taliaa; wat vervelend voor je meis, ik weet hoe het voelt, heb er ook een tijd last van gehad en ben er net een beetje van af... Hoop voor je dat het snel weg gaat. Wat bij mij wel hielp; psyliumvezels, dat is een zakje met poeder die je moet oplossen in water, je ontlasting wordt wat dunner dan. En je mag het zo lang gebruiken als je wilt tijdens de zwangerschap.

MissT: Nog steeds niks bij jou aan het rommelen? Wordt nu wel tijd he! Hoop daat het snel doorzet!

Hier alles redelijk, wel weer slecht geslapen...word er niet goed van! Ben zooooo moe maar niet kunnen slapen...pffff, maar ja, ben niet de enige hier!

Vanavond naar zw-yoga, ben benieuwd tot waneer ik het volhou, misschien wel de laatste keer!

Liefs Guusje

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wauw, Avon! Een zoon, van harte gefeliciteerd...
    Zijn jullie de nacht een beetje goed door gekomen?
    Geniet er van met zijn drietjes...
    Ik wil je graag opvolgen hoor! ;)

@All: Hier alles best, zo meteen richting zkh voor de groeiecho... Ben ontzettend benieuwd helemaal naar het plan van aanpak als blijkt dat er idd een groeiachterstand blijkt te zijn....

Ik hou jullie op de hoogte!!!
    Fijne dag allemaal, hopelijk met een bevalling... MissT?!?!?!??

4. MissT

MissT Niet meer actief

Het rommelt wel een klein beetje, heb de hele ochtend al lichte krampjes....
    Nu maar hopen dat het door gaat zetten.
    Ga zo lekker een warm bad nemen denk ik, en maar afwachten....oeeeeh spannend hoor :D.
    Hou jullie op de hoogte!

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    We hebben de echo gehad en alles zag er goed uit.
    De kleine ligt qua groei wel op ong. 2 weekjes achterstand maar dat valt nog allemaal binnen het gemiddelde voor deze termijn. We krijgen gewoon een lekker klein baby-tje. Vruchtwater was in orde en ook de placenta zag er voor dit termijn goed uit. Dus we zijn wel gerust gesteld.
    Vanochtend zeiden we nog tegen elkaar, misschien is dit wel onze laatste dag samen.... Voorlopig lijkt het daar dus niet op en blijft ie nog lekker even zitten.

6. MissT

MissT Niet meer actief

@ Sukke, wat fijn dat de echo er goed uit zag :D. Is toch altijd wel weer fijn om te horen dat de baby het nog goed doet he in je buikje?
    Gewoon maar afwachten tot hij/zij naar buiten toe wilt!

Mijn krampjes zijn helaas weer wat gezakt, dus mijn kleintje heeft er ook nog geen zin in :(.
    Baal er zo ontzettend van.... zucht.

7. MissT

MissT Niet meer actief

Hi Meiden.

Wat is het stil hier!
    Hoe gaat het?

Hier weet ik het allemaal ff niet meer.... :(. Gisteravond vroeg naar bed gegaan omdat ik aardig wat krampjes had... kon amper op mijn zij slapen.
    Toen ik op een gegeven moment terug wilde draaien op mijn rug, kreeg ik een onwijze kramp onderin en ik dacht aan een echte wee.
    Heb de hele nacht gerommeld en ik heb dus niet kunnen slapen :(... nu is die erge kramp niet terug gekomen maar nu nog wel wat lichte.

Pffff wordt gek van mezelf!!!

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    MissT: Hé, wat rot dat het gisteren niet door heeft gezet.. Vannacht dan misschien wel...??

Hier is het ook nog steeds rustig... Iedere nacht als ik wakker word om te plassen, hoop ik dat de druk die ik in mijn rug voel "het begin is" maar tot nu toe is dat helaas iedere keer mijn blaas geweest... :(
    Zo meteen maar is even lekker sporten, (misschien zet dat wat in gang) dan wat stofzuigen en beginnen met koken. Krijgen eters vanavond dus deze dag komen we ook wel weer door....

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    MissT: Uhm, vannacht is het dus ook niet echt lekker geweest... Wat rot dat je er geen vat op krijgt... Hopelijk zet het snel door, dit lijkt me idd helemaal niks zo...

10. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ik krijg woensdag 1 december een ks.
    ik ga mijn meisje zien!!!!

spannend. duimen jullie mee?

11. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    #291 avon, 26 nov 2010
    Laatst bewerkt: 26 nov 2010
    @miss T; oh wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zeg, ik ga heeel hard voor je duimen dat je je meisje voor maandag er is!!
    @femke; jij hebt een datum waar je naar uit kan kijken dat is ook weer prettig. ik hoop dat de ks heel voorspoedig verloopt voor jullie!!

en zoals beloofd een foto van onze zoon, die het super doet, het is zo'n tevreden kereltje nog niet een keer gehuild!

12. MissT

MissT Niet meer actief

@ Avon... wat een stuk!!! Hihi.... zoooo super lief kindje! En wat fijn dat hij zo lief is :D!!
    Hoe voelt dat nu, om mama te zijn????

@Femke, ooh wat spannend 1 december... dat is gewoon al bijna :D!!!!
    Ben je zenuwachtig?

Hier nog steeds alles rustig helaas... net een stukje gelopen en het huis nog maar een keer gedweild... tik tak tik tak tik tak hihi !

13. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    @avon.. wat een schatje!!! fijn dat het zo goed gaat!!

@missT... hoop voor je dat het snel doorzet!! duim voor je!!

@femke... spannend as woensdag al... wij weten de datum ook al maar blijft geheim (evt meelezers).. wel raar he!! echt heel bewust de laatste momenten met je kindje in je buik.. en alle laatste dingetjes regelen..

@all.. hier gaat het wel zolang ik me rustig hou... beroerde nacht achter de rug, erg vaak eruit om te plassen en kon weer niet liggen van de pijn! heb sinds een paar uurtjes menstruatie-achtige buikpijn... ergens hoop ik dat het begint en dat ik dan naar het ziekenhuis moet voor de keizersnede eerder dan gepland, maar ergens wil ik ook nog genieten van de laatste momenten... en manlief heeft dit weekend eigenlijk helemaal geen tijd ivm de zaak..
    vandaag een rustig dagje, heb eigenlijk nog niet veel gedaan, en ben ook niet veel meer van plan hihi..

fijn weekend allemaal!!

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Avon": Wat een schatje zeg, en wat fijn dat ie zo zoet is, houden zo! ;)

MissT: Wordt nou wel eens tijd he..! Hoop voor je dat het weekend doorzet! Misschien wel vannacht!

Femke: ooooeeeee, woensdag! Fijn voor je dat je dan de kleine mag gaan zien!

All: Vandaag met manlief naar de Praxis en Hema geweest, had de hele tijd verschrikkelijke steken onderin en krampen...werd er niet goed van! Dus maar snel weer naar huis gegaan en nu weer leker op de bank...ben ik tegenwoordig niet meer van af te slaan! ;)

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Avon: Ohhh, wat een heerlijk gezicht en een mooi mannetje... Dat is zeker genieten.... Hoe gaat het met jou?

@Femke: Woensdag de ks... Spannend zeg!! Lijkt me wel een gek idee dat je van te voren al weet wannneer het gaat gebeuren... Nog 4 nachtjes slapen dus, al hoewel, die 4e nacht slaap je waarschijnlijk niet! haha... ;) Dat zal ik hebben iig.

@Muiz: Spannend dat jullie het ook al weten.... Zijn de krampen ondertussen wel afgezakt of toch maar eerder naar het zkh?

@Guusje e MissT: Hoe is het met de krampjes...?

@All: Hier sneeuwt.... Wel een mooie dag om geboren te worden al zeg ik het zelf... Ik heb het al aan de kleine voorgesteld maar ik kreeg geen reactie, helaas! ;)

16. MissT

MissT Niet meer actief

Meiden,

Hier nu ook best spannend... sinds gisteravond 5 uur krampjes... ene keer erger als andere keer.
    Vannacht best heftig, maar vind het moeilijk om de regelmaat te herkennen.
    Toen ik wakker werd vannacht was mijn vagina ook helemaal vochtig en nattig... dus denk dat het vruchtwater is? Heb net gelijk de vk gebeld, en die komt vanochtend langs... pffff spannend!

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0

Ooow, MissT; spannend!! Hoop voor je dat het doorzet!

Mijn krampjes zijn gelukkig weer weg...ik wacht liever nog ff een weekje... Vandaag maar rustig aan doen aangezien de krampjes en harde buiken van gister en vannacht weer amper geslapen...ik word er serieus niet goed van!!

Vanmiddag gaat manlief het bed op klossen zetten...ben benieuwd...

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    * Breek even in;)*
    Miss T heel veel succes! Hoop dat het gaat doorzetten voor je!
    Is vervelend om over tijd te lopen he! Maar meis kan je verzekeren straks wordt je beloofd! Hou vol!:) Liefs!

19. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    hier ook even lezen of er al ween nieuws is!!!
    @Miss T: kom op meid doorzetten!! probeer in beweging te blijven, hielp bij mij om ze min of meer op te wekken, zodra ik ging zitten ebten ze weg. Misschien heb je wat aan deze tip.

20. MissT

MissT Niet meer actief

Hey meiden,

Vk was geweest en is geen vruchtwater geweest waarschijnlijk. Moet het wel even in de gaten houden met een kraamverbandje..
    Ik slaap ook al 2 nachten ontzettend slecht, en als ik vanavond mezelf nog niet fit voel moet ik een nachtje doorbrengen in het ziekenhuis omdat ik anders te uitgeput raak :( zucht......
    Vind dit zooo niet leuk allemaal!

Deel Deze Pagina