oh meis, hoop voor je dat het niet hoeft..! Lijkt me ook helemaal niks hoor, in het ziekenhuis slapen.. Kan je geen slaapmedicatie krijgen die je thuis kan slikken? Ik slaap al vanaf 20 weken slecht en ben ook echt uitgeput, slaap zo'n 3 uur per nacht. De VK raadde mij dit aan. Ik wil het liever niet, omdat ik normaal gesproken al vrij veel medicatie moet slikken en tijdens mijn zwangerschap ben ik echt anti!Maar wellicht werkt het voor je...
@miss T; oh wat balen voor je ik had nog zo gehoopt dat het door zou zetten bij je. Ik lees morgen wel hoe het gegaan is hoop ik.
Nou gelukkig mag ik thuis slapen... ga proberen of het lukt! Als ik weer een slechte nacht heb, komt ze me morgen al strippen, spannend dus! Heb net wel echt gigantische steken elke keer (ook vooral daar beneden)... herken je dit Avon??? Jij bent tenslotte de enige die het al heeft meegemaakt . Slaap lekker zo iedereen, enne ik hou jullie op de hoogte uiteraard.
Ik hoop voor je dat je goed geslapen hebt, ik in ieder geval niet... Ik hoop eigenlijk dat je niet goed geslapen hebt en inmiddels aan het bevallen bent, nog beter toch?
goeie morgen dames. @ missT.. een beetje kunnen slapen vannacht?? hoop dat je lekker hebt kunnen bijtanken vannacht en dat je vandaag lekker uitgerust kunt bevallen!! mijn duimen draaien!! @guusje.. vandaag 37 weken!! weer eenmijlpaal! vanaf vandaag mag je officieel thuis bevallen!! @ all... hier weer een hele slechte nacht gehad, was blij dat mijn dochter vanmorgen om 7 uur aan mijn bed stond zodat we op konden staan! verder gaat het wel redelijk hier... we zijn echt de laatste dingetjes aan het doen en aan het regelen voordat ons beebje geboren wordt!! hoop zo dat hij/zij toch nog stiekum draait... maar ben er bang voor! fijne zondag allemaal!!
he muizz je datum is gepland voor je ks...die van mij ook. even pb-en? zou leuk zijn. ik vertel het hier wel hoor maakt mij niks uit maar misschien wil jij dat niet.... liggen we samen onder het "mes" misschien. alvast veel succes! het voordeel van een ks is dat je je kindje binnen de 10 minuten bij je hebt. hihihii tuurlijk daarna even niet meer tot jij helemaal ok bent maar dat is toch fijn hoor! even de voordelen vermelden he....
@miss T: bij mij begon om 5 uur weer ongikrampen, met idd scheute/steken richting bekken. rond 7 uur de eerste ween nog niet heftig en om het half uur/ 20 min. Toen begon het bloedverlies en dat is het teken dat het echt begonnen. rond 11.30 begonnen de ween heftiger te worden en kwamen ze ook sneller. (overigens geen slijmprop verloren). om 15.uur kwamen ze om de 7/5 min en om 15.45 hebben we gebeld, terwijl Willem aan het bellen was kwam er een hele heftige wee en ik werd misselijk toen zei de verlosk dat ze er gelijk aan kwam. (schijnt dat het dan niet zo lang meer duurt) om 16.10 was ze er en toen had ik al 7 cm ontsluiting. 10 min laten mocht ik beginnen met persen. Ik heb het persen als prettig ervaren. je weet dat het dan niet lang meer duurt en je hoeft het niet meer tegen te houden. Ik heb dus ook als een idioot zitten persen ging echt heel snel en hard. ik ben wel halverwege het persen op een baarkruk gaan zitten en dat was helemaal een verademing. om 18.20 is Casper geboren, had wel in het vruchtwater gepoept en was 2x omstrengeld. Achteraf zei de verloskundige dat ik eigenlijk veel te hard en snel perste maar dat het in mijn geval goed uit kwam omdat hij al gepoept had, anders had ik naar het ziekenhuis gemoeten. .
Hoi lieve meiden, Ik moet even erg hard huilen hier..... . Ik heb weer een slechte nacht gehad en net dus de vk gebeld. Die kwam kijken of ik misschien al wat ontsluiting had, en of ze me nu al kon strippen (ipv dinsdag). Ze is net dus geweest en nog helemaal niets aan de hand.. Ik baal er toch zoooooo van he.... Potverdorrie, ze heeft er gewoon echt nog geen zin in! Vandaag maar even wat afleiding zoeken en wat leuks doen... Sorry voor mijn geklaag even
ga je nu niet verontschuldigen! Ik denk dat alle posters van dit topic heel goed begrijpen dat je er van baalt. zat bent en je heel graag je dochter wil zien. Ik kan me voorstellen dat je je zo onmachtig voelt. Ik hoop alleen dat je de moed niet laat zakken meid (ook al is dat erg moeilijk)
een hele dikke knuffel voor jou!! had zo gehoopt op een bericht van jou dat het begonnen was of dat je bevallen zou zijn! hopelijk heb je wat afleiding kunnen vinden vandaag!
Oooh Miss T wat ontzettend baaaalen zeg ! Ik hoopte dat er ondertussen al wat was gebeurd maar helaas...... Hele dikke knuf !
Hey meis, He, wat ongelofelijk balen allemaal zeg! Ik kan me voorstellen dat je het zat bent! Meiden; allemaal een schietgebedje voor MissT!! Hoop voor je dat het snel gaat beginnen...!
@MissT: hé wat rot zeg... Hoe is het vannacht gegaan? Gaat de vk je morgen wel strippen wanneer er dan ook nog geen ontsluiting oid is...? Mijn duimen draaien voor je hoor!
Hoi lieve meiden, Sinds gisteravond regelmatig weeen... vannacht heel de nacht lopen spoken en de weeen echt opgenomen. Was om de 3 minuten 45sec lang... maar niet echt heel heftig. Om 06.00 uur is de vk geweest en had ik 2 cm ontsluiting! We hadden afgesproken dat ze 3 uur later terug zou komen... dus 9 uur was ze weer hier maar was er helaas niet veel veranderd. Ze heeft me nu wél gestript en het is eigenlijk gewoon echt afwachten tot de échte weeen komen.
ik kom even spieken, is er nog een kindje geboren? volgens mij niet he? MissT nog niet, balen zeg ik hoop dat ze snel komt!!! Hier even een drukke week gehad heb van donderdagmiddag tot zondagavond in het ziekenhuis gelegen. Kindje doet het prima, maar ik had last van heel erg pijnlijke complicaties (getromboseerde aambeien) NU weer thuis. Wanneer het niet meer gaat, word ik ingeleid. mag ik zelf aangeven. Advies is bevallen in het ziekenhuis met ruggenprik. Dus genoeg opties. Voor alsnog wacht ik de bevalling gewoon af...... dus... hier ook nog geen babynieuws
oh miss T jij maakt het wel spannend he!!! ik hoop dat je nu al 8 cm hebt of zo dat je zo meteen kunt gaan persen. oh ik wens het je. dat alles goed gaat en jij straks je kleine beeb in je armen hebt een dikke toi toi he meid!!! @ alle hier nog 2 dagen en ik mag ook mijnbeeb vasthouden. overmorgen het ziekenhuis in voor een ks. waaaahaaa vind het reuze spannend. het is mijn tweede ks maar toch...blijft spannend!
@miss T: Eindelijk zit er schot in de zaak, en nu maar hopen dat het goed doorzet!! Ik zal veel spieken over je vorderingen. hier ook van mij een hele dikke knuffel voor je! @taliaa; niet leuk dat je naar het ziekenhuis moest, ik hoop voor je dat de komende weken rustiger verlopen. @Femke: jij kunt echt al gaan aftellen. kan me voorstellen dat het spannend blijft! Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan. All; hier gaat het erg goed, Casper zit op 40gr na alweer op zijn geboorte gewicht. we genieten zo van ons kereltje. Ik heb weinig last van mijn hechtingen. het beurse gevoel van onderen is ook verdwenen. gisteren last gehad van stuwingen maar dat is nu ook zo goed als verdwenen. We zijn ongelooflijk goed verwend door fam en vrienden. Jeestje wat een kado's hebben we gekregen.
MissT; Ik hoop dat het voorspoedig loopt nu! Heel veel succes en nog ff en je hebt je meisje in je armen!!
@MissT: Oei, wat spannend. Werd onderhand ook wel tijd met al dat gerommel bij jou de laatste weken... Misschien ben je nu wel je meisje op de wereld aan het zetten...!?!? Heel veel succes de komende uren.. ik denk aan je. @Taliaa: Hé bah, wat naar van die aambeien. Gelukkig heb ik daar totaal geen last van. Wel fijn om te weten dat je zelf mag aangeven wanneer het je echt te veel wordt. @Femke: Spannend..... Ben je niet al helemaal hyper....? @Avon: Fijn dat je je al weer zo goed voelt na de bevalling en dat Casper het zo goed doet... @All: Meiden, wat vinden jullie...!?! De wereld is op het moment zo mooi met die bevroren bomen, sneeuw wat dwarrelt en de straten bedekt en het ijs wat steeds dikker wordt en er geschaatst kan worden.... Dit is toch juist dé periode om de wereld nog 1000 maal mooier te maken door een klein wereldwondertje op aarde te zetten.... Ik word nu echt ongeduldig.......
Nee hoor meiden nog steeds niets helaas.... snik snik. Strippen heeft niet echt geholpen ben ik bang... het is nu echt afwachten op de sterke weeen. Ik hoop vanavond of vannacht! Als het niet doorzet moet ik morgen om half 12 weer op controle komen om misschien nogmaals gestript te worden en anders wordt ik overgedragen aan het ziekenhuis. Voel me zo rot ... dit is echt niets om zo rond te lopen dat gun ik jullie echt niet meiden!! Hou jullie op de hoogte. Knuf!