@miss T, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat een lief meiske hebben jullie!!! @sukke en Taliaa ik blijf draaien voor jullie!! zullen we gewoon afspreken deze week?????
Is goed Avon, maar dan wel voor vrijdag!!! Mijn vk heeft het hele wkd vrij.... Heb geen zin in een plaatsvervanger die ik nog nooit heb gezien....
he muizz sorry voor mijn late reactie GEFELICITEERD MET JE MOOIE MEID!!!! ik heb ook aan je gedacht hoor woensdag hihihih....lagen we daar samen op de operatietafel. nou ik reageer heel erg slecht op de ks. en heb dus een super heftige reactie op de hechtdraad. kan niet staan of lopen en heb immens veel pijn. morgen mogen de draadjes eruit!!! ik doe mijn best maar het lukt niet zo. ik heb ook een zware antibiotica kuur gekregen en mijn darmen en maag zijn helemaal van slag. dus dat ook nog. maar mijn Lucy doet het goed en dat is alles he. het is zo een lief meisje. ik zal eens een foto zetten hier. lieve muizz...ben blij dat jij wel opgeknapt bent en nu kunt gaan genieten. van de borstvoeding kan jij niks aan doen. het zij zo meid. je meisje komt niks tekort hoor dat kan ik je wel vertellen. dikke zoen en tot snel!!!!
Het is rustig hier de laatste dagen... Hoe is het met alle kersverse mama's? Lekker aan het genieten en langzaam aan het bijkomen/ herstellen van de bevalling? Hier is het ook rustig, helaas... Geen baby te bekennen... Hoe is het met de andere mama's in spé?
mag ik me hier ook komen melden? ik moet ook nog zo'n 7 weekjes @Muizz en Femke: wat erg rot dat jullie keizersnede zo heftig is verlopen, en ik moet ook nog pff... gelukkig is geen enkele bevalling hetzelfde en hoor ik ook veel goede verhalen dus we houden de moed er nog even in! @ missT: wat een schitterend plaatje! ik zou er de hele dag wel naar kunnen kijken jij vast helemaal! @alle mama's die op knappen staan: heel veel succes alvast!
hier genieten we nog volop van ons mannetje, volgens mij ben ik niet van die blauwe wolk af te krijgen. Lichamelijk gaat het goed met mij, wel soms nog wat last van de hechtingen en vloei nog aardig. Maar voor de rest voel ik me toppie. en ach ja nog een foto om het af te leren??
Hoi lieve meiden, Hier ook alles goed hoor! Alleen heb ik (ook) besloten om te stoppen met het geven van borstvoeding. Ik merk aan mezelf dat ik het niet trek, en ik raak helemaal gestresst als ik aan voeden moet denken. Dit is niet goed voor mij maar ook niet voor Jenaya. Morgen komt het consultatieburo op bezoek en dan gaan we even kijken hoe en wat nu verder... Als ik zo doorga ga ik er aan onder door en dat willen we natuurlijk niet! @ Sukke, bijna ben jij aan de beurt meid! Nog even lekker rusten, en dan heerlijk genieten van alles wat komen gaat !
oh meiden geniet helemaal van jullie verhalen... (behalve de horror dingen! als femke met dr ks! sterkte meid!!!!) maar hier nog steeds geen baby! zwanger zijn wordt nu echt wel wat zwaar hoor. slaap amper en heb veel last van maagzuur en andere kwaaltjes. Dus baby mag komen!!!!!
@Taliaa: Owhh! Jij bent vandaag uitgerekend.... Ik morgen, spannend hé.. Laat die hummels van ons dan ook maar komen! @MissT: Ik hoop dat ik de volgende ben... Je weet het nooit. Misschien ben ik wel de laatste... haha, hoop het niet maar wie weet. Hopelijk hebben ze van het consultatiebureau goede adviezen voor je. @Avon: Fijn dat jij je zo goed voelt... Geef jij eigenlijk (nog) borstvoeding? (ben het even vergeten?!) Zo ja, gaat dit bij jou wel goed? @Glimworm: Welkom, er zijn niet veel nieuwe mama's in spé die zich hier hebben gemeld om samen mee af te tellen, ach ja, wie weet dwarrel ik hier nog 2 wkn rond! Hou ik je wel gezelschap! @Femke: Ik zag jou post pas nadat die van mij er op was gekomen. Wat vervelend dat je zo veel last hebt van de KS. Hopelijk gaat het vanaf morgen beter wanneer de hechtingen er uit gehaald zijn. Wel super natuurlijk dat het met Lucy goed gaat, nu jij nog! Succes!
hey hey dames! hier gaat het heel goed gelukkig!! de VK vertelde dat ze zelden een kraamvrouw zo goed zag na een keizersnede! de keizersnede opzich was heel heftig, maar het herstel verloopt echt heel goed!! heb natuurlijk wel wat last van mijn buik en wond maar ik moet echt opletten dat ik niet te veel doe omdat ik zo goed kan! ik ben onderhuids gehecht dus er hoeven geen hechtingen verwijderd te worden! en vloeien doe ik amper!! jill doet het ook heel goed, ze drinkt haar flesjes allemaal leeg en is erg braaf! ook haar grote zus is heel erg trots en heel behulpzaam bij de zorg voor haar kleine zusje!! dus hier is het echt op een rose wolk!! alleen 1 ding wat ons echt tegen zit! we hebben vrijdag de geboortekaartjes op de post gedaan, maar tot op heden heeft er nog niemand het kaartje ontvangen!!!!! contact gehad met TNT maar niemand kan ons vertellen waar onze kaartjes zijn!!! ze zijn spoorloos verdwenen!! en als ze al gevonden worden dan is het maandag op zijn vroegst dat ze bezorgd worden ivm de stakingen!! en we hebben volgende week al de kraamborrel en de mensen worden er door middel van het kaartje voor uitgenodigd! @ zwangeren... geniet nog van de kleine frummel in je buik, je gaat het ook missen! ik tenminste! suc6 met de laatste loodjes!!
@miss T: geneer je niet dat je besluit te stoppen met BV, je hebt het geprobeerd! Het belangrijkste is dat je geniet van je meisje en dat lukt niet als je stress hebt! @sukke; ik geef FV en dat gaat goed. En meid het duurt nu niet lang meer voor je (al voelt dat wel zo voor je)! @Taliaa; de 40 weken is aangebroken voor je, nu hopen dat het er geen 41 worden! @muizz; gelukkig voel je alweer beter. Maar wat een drama met jullie geboortekaartjes. ik zou hier stress van krijgen! hopen dat ze de kaarten vinden en dat ze ze alsnog brengen ter compensatie
he lieve meiden aan mijn verhaal moet je niet te veel belang aan hechten hoor want de kans op een allergie zoals die van mij is 1 op 100.000 dus eh...jullie niet hoor beloofd! ik voel me uiteraard uniek..dat snappen jullie wel ok mijn verhaal is horror maar dat hoeft niet bij jullie zo te zijn. ik vind het gewoon fijn dat ik het even van me af kan schrijven, want ik lig alleen maar. iedereen die nog moet...veel succes!
Jeetje Muiz, wat ontzettend *** van die kaartjes. Erg slordig ook van TNT. Met geboortekaartjes en rouwkaarten hoort dit gewoon echt niet te gebeuren. Gisteren stond hier toevallig een bezorger aan de deur met een pakketje. Ik zei ook tegen hem dat ik dacht dat dat pas na het wkd zou komen maar pakketservice ging gewoon door. Zelfs nog aan hem gevraagd dat wanneer ik die dag zou bevalllen mijn kaartjes gewoon aan zouden komen en hij beaamde dit.... Hopelijk komen ze snel boven water en weet iedereen optijd wanneer jullie kraamfeest is. @Femke: Ook wel fijn om te weten dat je zo uniek bent! Maar dat wist je zelf natuurlijk al wel. Meiden, volgens mij is het nu ook hier serieus begonnen....... Rond een uur of kwart over 4 in eens een ontzettende buikkramp alsof ik of ernstig naar het toilet moest of ongesteld moest worden. Die eerste drong nog niet echt tot me door tot dat ik er tot 4 keer toe na 7 min weer 1 kreeg. Ik zit nu dan ook al weer bijna een uur beneden, heb de vaatwasser maar uitgeruimd en al aardappels geschilt. Waarschijnlijk ga ik straks de andijviestamp ook maar af maken. Haha, bezig blijven is me gezegt bij de zwangerschapscursus. Zet het niet door dan hoef ik dat vanmiddag niet meer te doen en zet het wel door en het gaat rap, kunnen we iig eten vanavond... Manlief is net uit bed gekomen, die kon ook niet meer slapen. Regelmaat is er nog niet echt (wisselend van om de 4,5 of 6 min)maar als het zo blijft als nu bel ik over een uurtje mijn vk even denk ik. (ik ben echt geen watje qua pijn maar vind het nu al vrij zeer doen.....) Ik hou jullie op de hoogte!
oh sukke dat klinkt idd serieus!! en je kunt idd maar lekker bezig blijven, heb ik ook gedaan, ik heb de strijk 3x gedaan en een appeltaart gebakken, ik moest mijn verloskundige beloven bij een volgend kindje weer een appeltaart te bakken. casper werd om 18.20 geboren dus tegen de tijd dat ze even kon zitten had zij en de kraamverzorgende best trek dus die taart ging er goed in hihihi
Nou Meiden, ik heb jullie even laten wachten maar hier is BABY NIEUWS. Gisterenmiddag, op de uitgerekende datum, om 14.24 is onze prachtige zoon Raf Rejan geboren! Het is echt een wereld ventje en ontzettend zoet. Bevalling heeft iets langer dan 11 uur geduurt dus dat viel alles mee. VK was er om 11 uur, 11.15 getoucheerd en toen 5 cm ontsluiting waarop ze mijn vliezen heeft gebroken... En toen werd het leuk! Weeënstorm, al binnen een kleine 25 min. had ik persdrang en had ik het niet meer. Zelfs even zitten twijfelen over zkh omdat ik dacht dat ik het niet trok. Dat was toen alleen al niet meer mogelijk hoorde ik later omdat de ontsluiting al te ver was. Uiteindelijk ben ik om 13.10 beginnen met persen. Tussen het persen door viel ik soms zelfs bijna in slaap. terwijl ik voorheen altijd dacht "hoe kun je in hemelsnaam in slaap vallen tijdens een bevalling!?" Toen het hoofdje stond werd het even spannend, deze heeft namelijk bijna 7 min. gestaan en de allerlaatste wee bleef in eens uit. Ik werd gek! Navelstreng zat ook 1 keer om zijn nekje, die werd snel door geknipt door vk en daar was ons ventje... Ondanks een temp van 35.1 na de bevalling kreeg hij toch een 9 en 10 score! En ondanks het lange staan van het hoofdje heb ik maar 1 héél klein scheurtje wat niet gehecht hoefde te worden.... Even snel een foto erbij want mijn mannetje komt net boven met een lekker prakje....
@sukke:JOEHOE!! Van harte gefeliciteerd met dit prachtige kereltje!! Vergeet de pijn en ga lekker genieten van je mannen en alle aandacht en kraamtijd!
@sukke, gefeliciteerd!!! en wat een knapperd!!! En je bevalling klinkt mooi!!! (voor zover dat kan) @ll, hier nog steeds niks...... vanmiddag wat gerommel, maar zet niet door. Dus we wachten maar af