nog 7 weekjes ! countdown!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door femke32, 23 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Goodmorning ladiesss,

Hebben jullie goed geslapen? Hier weeeeer niet helaas :(. Kon mijn draai niet vinden, moest vaak plassen en mijn kleine meisje had continu de hik in mijn buikje... erg lief, maar irritant als je wilt slapen ;).

Verder gaat het redelijk okey hier, heb af en toe wel last van harde buiken maar dan probeer ik lekker mijn rust te nemen.

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @MissT...Balen is dat, he?! Ik slaap momenteel ook niet zo goed. Sliep vannacht rond uurtje of 2 en moest er om 4.30 uur alweer uit om te plassen. Daarna nog wel weer heerlijk geslapen tot half 10?

Tja, 't hoort er bij denk ik dan maar....maar soms wel erg irritant!!

Hoe vaak heb je ongeveer last van harde buiken dan? Hoeveel is eigenlijk normaal op een dag? Ik heb er wel dagelijks ''last'' van, maar niet heel vaak.. 1-3 keer ofzo? ;)

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    @miss T: mooie buik zeg!!! je draagt echt heel mooi!!
    @Linda, maagzuur is zoooo vervelend! bij mijn vorige zwangerschap had ik er meer last van dan nu, heel mijn slokdarm was aangetast. Nu begint dat ook weer te komen, dus binnenkort maar naar de huisarts! als standaard dingen niet meer helpen, kun je even langs de ha om wat te krijgen hoor!!! (zei mijn vk)
    En je liezen, oeioei, zo'n last van bandenpijn? vervelend hoor!!!!

@verlof, ik zit ookal vanaf 20 weken helemaal thuis ivm rugklachten. Maar vanaf woensdag heb ik officieel verlof, joepie!!! Ik blijf na de bevalling nog 9 maanden thuis (ouderschapsverlof) ben benieuwd hoe dat gaat bevallen!

@femke, hoe oud is je dochtertje??

@ll, succes met de laatste loodjes:):)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook hele slechte nachten.. maar ik slaap sinds een kleine week beneden. Ook omdat ik echt zo'n 10x naar de wc moet in een nacht.

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik sluit me aan. Ik moet vanaf morgen ook nog 7 weken. Ben vandaag geveld met buikgriep. Overgeven, diarree....voel me zo beroerd.
    En die buik is enorm vergeleken met m'n 1e. Ik hoop echt dat deze baby snel gaat indalen....
    Ik heb tot 30 weken bijna geen kwaaltjes gehad. Niet misselijk geweest, niet moe etc. Ik deed echt nog teveel en sinds 3 weken is het raak. Verkouden, keelontsteking, buikgriep, vermoeid.
    Mag me van de vk niet meer zo inspannen.

Zo, morgen een positiever berichtje!

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik moet er nog 5,5 en ben echt aan het aftellen! Heb momenteel alleen last van maagzuur en heb daar eigenlijk de hele zwangerschap last van gehad. En zo nu en dan moet ik snachts veel plassen. Heb sinds vrijdag verlof, dat scheelt ook wel veel moet ik zeggen!

7. mama lexy

mama lexy Actief lid

30 mei 2010
    109
    0
    0
    hallo allemaal ik moet nog tussen de 6 en 8 weken. ik heb diabetes dus er is een kans dat het in week 38 of eerder gehaald wordt maar ik ga toch maar ff van de 40 weken uit dan valt het altijd mee haha valt me op dat er veel meiden worden geboren aankomende 2 maanden vinden jullie ook niet?
    voor ons is het een verrasing of onze dochter een broertje of zusje krijgt.
    zijn dus reuze nieuwsgierig!

8. misa

misa Niet meer actief

Nog 6,5..!

9. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Ik moet dinsdag nog 7 weken. Het komt wel heel erg dichtbij allemaal. Van de week moest ik weer even terug denken aan mijn eerste bevalling en zag ik er toch wel even tegen op. Alleen tegen de weeën dan. Ik ben zo benieuwd hoe lang ik er nu over gaat doen.

10. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    ik moet ongeveer nog 5,5 weken. ik hoop wel dat de beeb eerder komt. Volgens de artsen is het een klein reusje.
    Het slapen gaat hier tot nu toe nog goed.
    Het kindje ligt nog niet vast/ingedaald ben benieuwd wanneer dit gaat gebeuren

11. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo ladies..

ook ik ben aan het aftellen begonnen!!
    ik moet morgen nog 6 weken!!
    ik kan nog heel goed vooruit gelukkig.. wel al verlof sinds een week want werken bij manlief in de zaak ging niet meer (horeca) .
    verder lees ik bekende kwaaltjes... hier ook een keer of 3 eruit voor te plassen snachts, en gelukkig bestaan er rennies hihi..

mijn buik is een stuk kleiner dan bij mijn dochter... ben nu ong 9 a 10 kilo bij gekomen. als ik nog zoveel moet bijkomen als bij mijn dochter dan moet ik nu op 3 weken tijd nog minimaal 10 kilo bijkomen... denk niet dat ik dat ga redden..

dochter lief is met 37 weken geboren.. ben ingeleid ivm zwangerschapsvergifteging..
    nu heb ik een grote kans op een geplande keizersnede... dit kindje ligt al weken in stuit! dinsdag weer controle bij de VK en als hij/ zij niet gedraaid is dan wordt ik doorgestuurd... manlief en ik hebben al besloten een keizersnede te laten doen als het zo is.. draaien doen ze niet ivm de ligging van de placenta en een stuitbevalling zie ik niet zo zitten.

hebben jullie al alles klaar voor de komst van de baby??
    ik heb vandaag voor alle zekerheid het zeiltje in bed gelegd mochten de vliezen eerder breken (we hebben net nieuwe matrassen) en bij mijn nichtje braken de vliezen met 35 weken spontaan dus het zekere voor het onzekere!
    verder hoeven wij alleen nog maar de kleertjes enzo te wassen en strijken en de rest is klaar... de kleertjes roepen al een tijdje "was mij... was mij" hihi maar ik wil wachten tot mijn schoonzusje er is... die komt woensdag hier voor een paar maanden op vakantie en ze wil me er graag mee helpen.
    dus hier is de nesteldrang al lichtelijk begonnen.. van de week de keukenkastjes helemaal uitgewassen, en ik blijf de hele dag eigenlijk een beetje in de weer met poetsen en pongelen hihi.

pff nog 6 weken is echt kort he!

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Muizz....Voel jij het kindje alleen onderin, of ook wel bovenin? Die van mij ligt ook al wéken in een stuit. Dinsdag weet ik of dat nog zo is, maar heb heel soms het gevoel dat ze gedraaid is, omdat ik steeds vaker ook wat bovenin voel. ;)

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    ha meiden,
    pffft, ik krijg ineens de kriebels. heb nog niks voor de baby klaar staan. de babykamer, daar slapen wij nu in en daar staat alle rommel in (kleren, laminaat etc). Babykamer heeft ook alleen nog maar witte muren en laminaat, nog niks leuks. Dus....
    krijg nu even de kriebels!!! ARGHHHHH maar komt goed toch???

@muizz, welkom:) vind het niet gek dat je niet meer kon werken!!! hoe oud is je meisje?

14. MissT

MissT Niet meer actief

@ Talia ha ha nog niets af?? Wanneer gaan jullie beginnen dan? :p
    Wij hadden hier rond de 25 weken alles al klaar staan, hihi.
    Ben gelukkig al wel helemaal klaar nu, alles lekker gewassen, tas van mij en de kleine staat klaar dusse ze mag komen ;).

Hier gaat alles wel goed! Vannacht wéér niet geslapen, was echt heel erg misselijk. Gevoel van overgeven en maagzuur, bleh! Geen fijne combi!
    Nu gaat het gelukkig wel weer, en lig ik nog lekker lui met mijn laptop in bedje :D. Heeeeerlijk!

15. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he talia...mijn dochter is 2 geworden in augustus.
    en ja jullie hebben ook zo een last van maagzuur he. oh bah ik ook.
    lang leve rennies zeg ik!

verders ook ik slaap niet zo goed meer maar het hoort er gewoon bij denk ik. ik slaap al vanaf dag 1 zeer slecht. dan ben ik het alweer gewoon als de baby komt he.

maar ik lees dat het verder wel goed gaat met iedereen hier...
    ik las wat van diabetes?
    dan heb je kans om vroeger te bevallen he. maar dat kan toch geen kwaad?

ik ga even boodschappen doen met manlief want alleen met dochter is niet meer zo een goed idee......kwestie dat ze niet meer stil in het karretje wil zitten :D:D

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wij hebben ook nog niet zoveel klaar voor nr.2. Baby komt bij ons op de kamer dus de wieg staat er al. Verder heb ik een duowagen en een draagdoek. Kleertjes wassen doe ik volgende maand. En that's it!

Ben al weer aardig opgeknapt maar nu heeft mijn zoontje onwijze diarree luiers. Vanmorgen al 3....Ik word gek!

Vannacht ook van 2 tot 5 wakker gelegen. Het zit even niet mee nu...

17. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ach chebu...

hier ook zo een nacht. zonder diaree gelukkig, maar dochterlief wou ook niet slapen. dus ik zit hier ook met kleine oogjes hoor!
    even doorbijten en hopen dat ze vannacht een goeie nacht maken.
    hoop voor jou dat je zoontje niet te ziek wordt want dat is niet leuk he!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    @miss T: we zijn vorige week verhuisd en konden pas klussen na de verhuizing.. dus tja... En aangezien ik al weken met bi thuiszit ben ik niet echt van toegevoegde waarde....
    Bij de eerste had ik alles al 3x af;) maar ja....

maagzuur is echt niks:(:( ik kijk het nog eventjes aan, anders ga ik naar de ha... Slaap je al een beetje rechtop? Helpt bij mij iets, alleen kan ik dan niet slapen;)
    ik hoop dat je een beetje bij kunt tanken!

@chebu, kun je misschien nog even bijtanken als je zoontje slaapt? beterschap voor je zoontje! en heel, heel goed je handen wassen he, dalijk heb jij het ook!!

@ll, hebben jullie ook krampen en harde buiken? ik moet sowieso rustig aandoen met de harde buiken, zodra ik loop/ wat doe komen ze. maar nu heb ik ook krampen in m'n onderrug. zolang er geen regelmaat in zat hoefde ik me geen zorgen te maken. maar fijn is het niet!!!

Liefss, Taliaa

oja, we hebben ook nog geen geboortekaartjes.. jeetje snap niet dat ik nog niet overspannen ben! ik hoop dat de nesteldrang me dit keer helemaal overslaat!!!!

19. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Oei, nog meer nachtspookjes hier dus:D.
    Mijn zoontje was vannacht om 2 uur heel hard aan het roepen: 'MAAAAAMMMMAAAAAAA!'. Ik er naartoe, meneertje zat rechtop in bed en vroeg of hij wat mocht drinken. Een half uur later begon hij weer..... Daarbij nog 3x m'n bed uit geweest om te plassen, dus al met al een gebroken nacht ook hier.

@Chebu: Ach wat sneu voor je zoontje, hopelijk is het gauw weer over met de diaree luiers. Ook voor jou hoop ik dat trouwens, want de hele dag poepluiers verschonen is ook weer zo wat;).

Rennies: Ik zou ook niet weten wat ik zonder moest!

Alles klaar hebben: Nee, nog niet echt. De vorige keer was ik rond deze tijd echt wel klaar met alle voorbereidingen, maar nu?! Ik moet nog beginnen met wassen, de enveloppen moet ik nog schrijven, de tassen voor mezelf en de baby klaarzetten, het kamertje is nog niet helemaal af..... Kortom: Ik zit op hete kolen, maar op de één of andere manier wil het maar niet vlotten.

Taliaa: Ik kan me je zenuwen zo voorstellen, maar het komt echt goed meis! Op tijd ook;).

Net 1,5 uur wezen wandelen/boodschapjes gedaan. Straks zoonlief op bed en ik denk dat ik dan ff heerlijk niks ga doen, ik voel m'n liezen weer behoorlijk trekken na dat lange lopen.

20. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Taliaa: ik zie nu trouwens dat we precies gelijk opgaan joh!

Deel Deze Pagina